Üdv.
Ha csökkenteni akarod a fogyasztást, kisebb gázzal járjál.
Kisebb főfuvival lehet a fogyasztást csökkenteni.
Rosszabb lesz a gázreakciód, ha elveszed a kaját gyengébb lesz.
Nagyobb gáz kell neki, és megint ugyanott vagy.
Ez egy ördögi kör.
Ha nem eteted meg a 2T-t, elég a dugattyú, mert detonálni fog.
Tudom esetleg ajánlani a 4T-t, vagy a BKV-t.
Pedig a 80-as még nem is étkes.....
Hali,Ez minden ami megmaradt egy 125 dt LC2-ből (henger +powerszelep,hengerfej,komplett gyújtás) Mivel a henger és a hengerfej nem tökéletes (gyűrű eltört)Az egész egyben elvihető 15000ft-ért.
Sziasztok! Mért lehet az hogy a DT-M ( DT 125R 1998) mikor hideg a motor csak (menet közben) kattogos hangot ad mikor bemelegedik egyből szép hangja van neki! ? De a nagyobb problémám az lenne hogy köpi az olajat a kipufogofelfogatásnál ahol a hengere rakom!
Arra gondolok hogy beállitási probléma talán a power van rosszul beállitva, szerintetek? hasznos tippeket megköszönném!
Tévedésbe ne ess! Amit mondtak, hogy ki volt cserélve nincs is azzal probléma! Egy szóval sem említette senki, hogy csapágy is volt cserélve benne, és úgy lett véve. A karburátort próbáltuk már kalibrálni, de valószínűleg nem megfelelőlen. Megpróbálom ezt a módszert is majd, hátha sikerül. De azért köszönöm!
Egy perc alatt.
Sőt elkobozzák a motorod mivel nincsenek papírjai, nyakadba sóznak némi büntetést a jogsi-hiány miatt, + eljárást indítanak okirathamisítás miatt.
És ha neadjisten balesetezel, még a biztosító sem fizet.
Örülhetsz ha nem leszel még ezek mellé nyomorék.
A frissen generálozott motor karbiját ált. újra kell hangolni.
Többnyire sokallni szokott, mert jobban zárnak a gyűrűk, és nem engedi le azt a többletet mint előtte.
Szegényíteni kell a keveréken, általában a keverékcsavar kifelé tekerése, levegő hozzáadása megoldja.
Ez elviszi az egész vonalat, fentre is több levegőt ad.
A povernek egyféle beállítása van, és punktum.
Azért jó hallani, a -korábbi szájtépések után-, hogy neked is sikerült egy frissen generálozott motort "bevásárolnod".
nekem pont egy ilyen van mint ami a képen is van. ez viszont balos remélem tudod. tehát a kerék bal oldalán van.
ha érdekel mondj rá egy árat, hibátlan állapotú
Szerintem egész egyben vannak az új 50-esek. Jó az úttartásuk, kevés van szétkókányolva, MINDEN alkatrészt kapni hozzá szinte raktárról reális áron, tény, hogy nem az a végig nyomatékos fajta, de cserébe egész jól mennek... széles gumik vannak rajtuk, erős fékek... de hát az áruk... vicc.
Ha csökkenteni akarod a fogyasztást, kisebb gázzal járjál.
Kisebb főfuvival lehet a fogyasztást csökkenteni.
Rosszabb lesz a gázreakciód, ha elveszed a kaját gyengébb lesz.
Nagyobb gáz kell neki, és megint ugyanott vagy.
Ez egy ördögi kör.
Ha nem eteted meg a 2T-t, elég a dugattyú, mert detonálni fog.
Tudom esetleg ajánlani a 4T-t, vagy a BKV-t.
Pedig a 80-as még nem is étkes.....
Arra gondolok hogy beállitási probléma talán a power van rosszul beállitva, szerintetek? hasznos tippeket megköszönném!
nem figyeltem :D
azért köszi :D
és ha a tengelyre kell tenni akkor azt hogy lehet megoldani a legjobban?
Sőt elkobozzák a motorod mivel nincsenek papírjai, nyakadba sóznak némi büntetést a jogsi-hiány miatt, + eljárást indítanak okirathamisítás miatt.
És ha neadjisten balesetezel, még a biztosító sem fizet.
Örülhetsz ha nem leszel még ezek mellé nyomorék.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Többnyire sokallni szokott, mert jobban zárnak a gyűrűk, és nem engedi le azt a többletet mint előtte.
Szegényíteni kell a keveréken, általában a keverékcsavar kifelé tekerése, levegő hozzáadása megoldja.
Ez elviszi az egész vonalat, fentre is több levegőt ad.
A povernek egyféle beállítása van, és punktum.
Azért jó hallani, a -korábbi szájtépések után-, hogy neked is sikerült egy frissen generálozott motort "bevásárolnod".
ha érdekel mondj rá egy árat, hibátlan állapotú
meg hány 80-as dt látsz rendszámot?