Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nincs valakinek egy levegős 125ös bokkja?
Üdv.
Ha csökkenteni akarod a fogyasztást, kisebb gázzal járjál.
Kisebb főfuvival lehet a fogyasztást csökkenteni.
Rosszabb lesz a gázreakciód, ha elveszed a kaját gyengébb lesz.
Nagyobb gáz kell neki, és megint ugyanott vagy.
Ez egy ördögi kör.
Ha nem eteted meg a 2T-t, elég a dugattyú, mert detonálni fog.
Tudom esetleg ajánlani a 4T-t, vagy a BKV-t.
Pedig a 80-as még nem is étkes.....
dt80 lc
Szevasztok szeretném kérdezni hova kell állitani a benzin ill levegöcsavart,hogy kisebb legyen a fogyasztás? Vagy ezekkel ez nem érhetö el?
Hali,Ez minden ami megmaradt egy 125 dt LC2-ből (henger +powerszelep,hengerfej,komplett gyújtás) Mivel a henger és a hengerfej nem tökéletes (gyűrű eltört)Az egész egyben elvihető 15000ft-ért.
tömítés-és a féknyereg védő képei...
Eladó első féknyereg védő is piros színű..1000ft..
ELADÓ Tömítés készlet Dt125R-hez..ezüst blokkoshoz...1500Ft...
Sziasztok! Mért lehet az hogy a DT-M ( DT 125R 1998) mikor hideg a motor csak (menet közben) kattogos hangot ad mikor bemelegedik egyből szép hangja van neki! ? De a nagyobb problémám az lenne hogy köpi az olajat a kipufogofelfogatásnál ahol a hengere rakom!
Arra gondolok hogy beállitási probléma talán a power van rosszul beállitva, szerintetek? hasznos tippeket megköszönném!
jaaa 1000 bocs :D
nem figyeltem :D
azért köszi :D
Kaptál képeket, mi kell még?
a bukógombát hova érdemes tenni a motoron?
és ha a tengelyre kell tenni akkor azt hogy lehet megoldani a legjobban?
Tévedésbe ne ess! Amit mondtak, hogy ki volt cserélve nincs is azzal probléma! Egy szóval sem említette senki, hogy csapágy is volt cserélve benne, és úgy lett véve. A karburátort próbáltuk már kalibrálni, de valószínűleg nem megfelelőlen. Megpróbálom ezt a módszert is majd, hátha sikerül. De azért köszönöm!
Egy perc alatt.
Sőt elkobozzák a motorod mivel nincsenek papírjai, nyakadba sóznak némi büntetést a jogsi-hiány miatt, + eljárást indítanak okirathamisítás miatt.

És ha neadjisten balesetezel, még a biztosító sem fizet.
Örülhetsz ha nem leszel még ezek mellé nyomorék.
A frissen generálozott motor karbiját ált. újra kell hangolni.
Többnyire sokallni szokott, mert jobban zárnak a gyűrűk, és nem engedi le azt a többletet mint előtte.
Szegényíteni kell a keveréken, általában a keverékcsavar kifelé tekerése, levegő hozzáadása megoldja.
Ez elviszi az egész vonalat, fentre is több levegőt ad.
A povernek egyféle beállítása van, és punktum.

Azért jó hallani, a -korábbi szájtépések után-, hogy neked is sikerült egy frissen generálozott motort "bevásárolnod".
nekem pont egy ilyen van mint ami a képen is van. ez viszont balos remélem tudod. tehát a kerék bal oldalán van.
ha érdekel mondj rá egy árat, hibátlan állapotú
nem nyélgázon kell járni... ne kegyen hangos a motor.. legyen egybe a motor... világítás stb...
És hogyan lehet lebukni? Mikre kell figyelni?
aha... ha szétnézel hány 150-180-as robogó van 50-es papírral...
meg hány 80-as dt látsz rendszámot?
Szerintem egész egyben vannak az új 50-esek. Jó az úttartásuk, kevés van szétkókányolva, MINDEN alkatrészt kapni hozzá szinte raktárról reális áron, tény, hogy nem az a végig nyomatékos fajta, de cserébe egész jól mennek... széles gumik vannak rajtuk, erős fékek... de hát az áruk... vicc.
Mondjam*
Mondja a rendőrnek, hogy 50-es?
annyi hogy én a.különolajzásukban nem bízok... mert nekem meg döglött rajta...