Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Őő, igen..
Az indítási képességnek sokkal több köze van a szivatóhoz, alapjári keverékcsavarhoz tűálláshoz, alapjáratifuvihoz, ufószinthez.

Tehát, ha nem indul, ne a főcopóka környékén kereskedj.
Optimális esetben a fúcopókának semmi köze ahhoz, hogy nehezev vagy könynne indul.
Gáz nélkül akkor is indulnia kell, ha főcopóka nem is van benne.
(thát hogy vagy 200 as nak fele meg)

Ebben a tartományban a főfuvinál sokkal de sokkal kisebb áteresztésűnek kell lennie a tűsfúvóka áteresztésének tehát ndifferens, hogy az alatta lévő főlik mekkora.
Persze, ha ndításhoz huzigálod a gáz, az már más, csak annak meg értelme nincs, mert akkor egyúttal hatástalanítod a szivatót.
Szia, az a 102 az valószínűleg átmérő lesz századmiliben!
A 80lc2 be gyárilag 110 es főfúvóka van (ez SZERINTEM nem átfolyási érték, hanem század miliméter) és normális városi használatban full gyári állapotban ,kicsit a gyárinál ballonosabb hátsógumival /elöl hátul röcskös enduro kerék/ 4 liter körül fogyaszt.
Szia! A manuál #102-őt ír főfúvókának a gyári Teikei Y16P karbihoz aztán hogy az most átfolyási szám vagy átmérő azt nem tudom. De most úgynézki hogy megy a 0,95-össel csak nagyon nehezen indult most is csak durrogott a kipufogó először. De arra gyanakszom hogy a hengerfejet mikor felhúztuk nem tettünk alu tömítést és nem volt elég alá a sima Hermetic. Valószínű hogy átszakadhatott a ragasztópaszta és ott kifújhat azért indul nehezen.
Sziasztok!
A képen látható kerékagyhoz keresek féktárcsát, 300mm körülit, jó állapotban! Illetve ötleteket is várok, honnan tudok erre ekkora tárcsát szerezni? (RS125-ről?)
Örülök, hogy megpróbálhattam segíteni.
beszélhetnenk róla ki a hüly, se írni se olvasni, se egy kérdést értelmezni! vagy te milyen jelekkel komunikálsz?
érdekes akik értelmes választ írtak azok értették a kérdést!

de ezen mit nem lehet értrni? ááá nem is idegesitem magam ilyen ökrön
Rendszerint enm szoktam hülyékkel hosszasan vitatkozni, most sem fogok.
A válaszok értelemsek voltak, bár a kérdések nem.
mert te vagy a szép amúgy! mi az hogy Keleten ilyenek mint én!? Legaláb tudunk írni,ha és ha segítséget kérek valakitől nem azt mondja üsd be a keresőbe, te majomparádé!
Ha már itt kérek segítséget biztos azért mert nem találom sehol!
tanulj meg írni! utána járjon a szád.
látom olvasni se tudsz,máskor hangfelvételt készítek neked! 1hete csak az a szart kerestem és a szervizesek sem tudtak segiteni!
mi az hogy megse köszönöm,fogyikám aki értelmes választ adott annak meg is köszöntem!
Nincs meg valalam manuálban, hogy mekkora fúvóka van benne eredetileg?
Hogy legalább kb ra be lehessen lőni, hogy hol kellene keresni az igazságot, mert ha perverzül nagy vagy éppen túl kicsi fúvókával megy csak, annak mindíg oka van.
Japánok rendszerint átfolyási számmal operálnak.
szokás szerint az öntudat fordítottan arányos az észbeli képességekkel..

Vagy 6 hozzászóláson keresztül megpróbáltam neked segíteni, jó háromnegyed órát veszetegettem el megint az életemből hogy helyetted kerestem.
Kár volt az időt pazarolnom egy ilyen pökhendi kis majomra, megpróbáltam segíteni annak ellenére, hogy annyi eszed nincsen, hogy egyáltalán tudjad pontosan mit is keresel.

Egyetlen alkalommal sem sikerült megköszönnöd

Rinyálsz, hogy jajsegiccsen valaki, közben meg csak a gugilba kellene beütni hogy mikuni tűszep.

Elvárod, hogy VALAKI MÁS szétszedje a motorját a kedvedért.

Ostoba vagy követelző és még be is szólogatsz.
Még szerencse, hogy tipikusan az az ember vagy akinek a fórum távgyógyítással összerakja a motorját és 2 hét mólva nem látjuk többet hálistennek.
Kezd az az egyre határozottabb érzésem lenni, hogy az ország keleti fel azárt tart ott ahol, mert iylen meberek lakják mint te.
agiz ezt elfelejtettem!
tedd hozzá, hogy előtte ne legyen a karbiban benzin, meg a csap is legyen elzárva, mert attól hogy nincs gyertya, még a henger szív :) és fel is nyomja a dugó fölé az anyagot, ami csak ott gyűlik majd. Én gyertya nélkül egyesben tolnám pár tíz métert, nem nehéz, és többet pörög, nagyobb fordulaton, ahol már ki is tudja köpni.
majd holnap próbáld meg ezt:
kiveszed a gyertyát vagy 20x megrugdosod, ha meg van szivatva lője ki magából.majd írj
Szia!
Nekem van egy 70%os continental k112 esem. 3,5x18 ha gondolod postaköltség fejébe neked adom.
Tudom azért is gondoltam hogy dől bele a benzin. Csak még egyszer ne kelljen leszednem a karbit mert kínszenvedés visszarakni azzal a merev gumicsővel a légszűrőházra. Remélem nem a benzinszint lesz a hibája. Amúgy az előbb próbáltam indítani de megint csak durrog a kipufogó. Újabban nagyon nehezen indul. Lehet a gyújtásával is van valami vagy a gyertyapipával.
légszűrő nélkül több levegőt kapott azért ment akkor
Köszi! 95-ös átmérőjű fúvókát tettem bele és a súbertűt átraktam felülről a második állásba, mert eddig a legfelső azaz legszegényebb állásban is fuldokolt a benzintől a 180-as fúvókától. Amúgy a 180 szerintem is átfolyási szám lehetett, mert annyival nem volt kisebb a 95-ös átmérőjű fúvóka. Holnap kiderül majd hogy hogyan viselkedik. Amúgy légszűrő nélkül kipörgött a régi fúvókával is, meg ha a benzincsapot elzártam.
és igazad van :) szinte ugyan az holnap begurulok szervízbe! remélem méret is megegyezik!
eddigi legjobb válasz
Elküldtem!