Jól látod, oda, hogy alatta átmenjen a levegő, csak a tetejére. Gondolom csak a rajz egyszerűsége miatt rajzoltad így, de ha nem akkor elmondom, hogy a belső élet is meg kell csinálni, mert arra fekszik fel a légszűrőbetét, ne csak a külső peremet.
Sziasztok. Van egy125 dtém tegnap motorozni voltam és elkezdet ketegő hangot adni a kuplung felőli oldalrol ma meg már be se tutam inditani. Mi lehhet a gondja van valami tipetek?
Helloztok! Egy kis segítségre lenne szükségem van egy Yamaha DT 80 LC-ll motorom és az a baj vele hogy 4000 elpörög és olyan 6500-nál el kezd dadogni mi lehet a baja?
Szia.
Nem ismerem pontosan a típust, de ha nincs benne power akkor valószínüleg azért gyenge az alsóbb fordulatszám tartományokba. 50-es 2 ütemű. Magyarul pörgetned kell mert 6-7 ezer fölött dolgozik igazán a motorja. Vagy ahogy már írták karburátor beállítási gondok.
Milyen olajjal használd? Hát ezt a pénztárcád engedi... Vehetsz bele castrolt is 3-3500-ért vagy valami silányabb olajat is. Vagy akár Motult. Én Catrol power racing 2T-t használok, eddig semmi bajom vele. Jól megy a motor, szépen jár. Váltóba: hát lehet ez is típusfüggő. De szerintem abba is 10W40-es olaj kell. Én Castrol Actevo 10W40 4T olajat raktam a váltóba. Se hidegen se melegen nem csúszik, végzi a dolgát, igaz elég drága is.
Mikuni karbit meg képesmotoron kereshetsz, bontoktól lehet még szerezni vagy még innen a fórumról valakitől.
A hirtelen lökős kérdésedre pedig: ha nagyon durván nem megy, majd ütésszerűen megindul, valószínű, hogy karbibeállítás gondja van, ha meg nem gyári a henger, hanem valami tuning, akkor az is lehet. Kipufogó is, ha nem gyári.
Milyen érdekes. Ugyanaz a légszűrőház van rajta mint a 30éves MX-eken. Egy kis híd hiányzik a tetejéről, ami összeköti a két részt. Ha a híd ott van, a léhszűrőbetét felfekszik és tömített lesz a szélein. Ha nincs ott, akkor ugye nincs ami megtartja, kihajolhat és a levegő meg szűretlenül megy be a motorba. Szerintem nem nagy ördöngösség készíteni egy oda való elemet, csak arra kell figyelni, ohgy meglegyen az a kettős éle, mint körben végig, és szilóval felragasztani a helyére.
Vettem egy 2001-es, vizes DT50-est. Leader karburátor és egy sportlégszűrő van rajta. Mivel inkább földúton használnám maradnék a gyári megoldásnál, hogy szívja a levegőt a légszűrőházból, de a leader karbi csonkja enyhén balra áll, így nem lehet összekötni egyszerűen gumiharanggal azt és a légszűrőházat, mert túl közel vannak egymáshoz, de nem szemben egymással. Gondolom ezért is tett rá az előző tulaj sportlégszűrőt...
Lenne pár kérdésem a motorral kapcsolatban:
1. Mitől van az, hogy bizonyos fordulatig semmi erő, aztán, ha elér egy fordulatot szinte lök egyet és megy mint az állat?
2. Milyen olajjal érdemes keverni/kevertetni a benzint?
3. Váltóba milyen olajat érdemes cserélni?
4. Eladó mikuni karbija van valakinek hozzá?
5. Csatoltam egy képet a légszűrőház oldalpaneljáról. Ahol a képen piros kör van, onnan hiányzik valami?
Mitől lehet, hogy az 1-est néha nem akarja bevenni, csak ha ráengedem a kuplungot picit? DT125R
G.
Este válzsolok mélbany
Csak vicceltem...
emzoli22357, akkor kell az a hiányos karbi?
G.
G.
A henger 50-es, nem tuningolt, a kipufogó gyári. Mcadwee így gondoltad a hidat a légszűrőház fedélen, mint ahogy a piros színű részt berajzoltam?
Yamaha dt power morort keresek megvételre
Nem ismerem pontosan a típust, de ha nincs benne power akkor valószínüleg azért gyenge az alsóbb fordulatszám tartományokba. 50-es 2 ütemű. Magyarul pörgetned kell mert 6-7 ezer fölött dolgozik igazán a motorja. Vagy ahogy már írták karburátor beállítási gondok.
Milyen olajjal használd? Hát ezt a pénztárcád engedi... Vehetsz bele castrolt is 3-3500-ért vagy valami silányabb olajat is. Vagy akár Motult. Én Catrol power racing 2T-t használok, eddig semmi bajom vele. Jól megy a motor, szépen jár. Váltóba: hát lehet ez is típusfüggő. De szerintem abba is 10W40-es olaj kell. Én Castrol Actevo 10W40 4T olajat raktam a váltóba. Se hidegen se melegen nem csúszik, végzi a dolgát, igaz elég drága is.
Mikuni karbit meg képesmotoron kereshetsz, bontoktól lehet még szerezni vagy még innen a fórumról valakitől.
vegyétek-vigyétek.!
Vettem egy 2001-es, vizes DT50-est. Leader karburátor és egy sportlégszűrő van rajta. Mivel inkább földúton használnám maradnék a gyári megoldásnál, hogy szívja a levegőt a légszűrőházból, de a leader karbi csonkja enyhén balra áll, így nem lehet összekötni egyszerűen gumiharanggal azt és a légszűrőházat, mert túl közel vannak egymáshoz, de nem szemben egymással. Gondolom ezért is tett rá az előző tulaj sportlégszűrőt...
Lenne pár kérdésem a motorral kapcsolatban:
1. Mitől van az, hogy bizonyos fordulatig semmi erő, aztán, ha elér egy fordulatot szinte lök egyet és megy mint az állat?
2. Milyen olajjal érdemes keverni/kevertetni a benzint?
3. Váltóba milyen olajat érdemes cserélni?
4. Eladó mikuni karbija van valakinek hozzá?
5. Csatoltam egy képet a légszűrőház oldalpaneljáról. Ahol a képen piros kör van, onnan hiányzik valami?
Köszi a válaszokat:
Sanyi