Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Értem köszi mindkettőtöknek :)
Viszont akkor hogy van, hogy a dt-sek 90%-nak nincs rendszáma és a városban mászkálnak vele? Vagy őket még szimplán nem darálták be?

Egyébként én nem arra gondoltam, hogy arra hivatkozok, hogy nem tudom a törvényt, hanem arra, hogy nekem ezt 50-esként adták és én azt hittem róla, hogy az..Persze tudom hogy ez is szar kifogás..:D
Mellesleg a törvény nem tudása, nem mentesít a betartása alól.
Egyedi azonosító megváltoztatása 1-3 évig terjedő szabadságvesztéssel büntethető.
Mellesleg ha olyan adás-vételit írtok amin 50esként szerepel akkor az okirat hamisítás, plussz jogosítvány nélküli vezetés.
És még sorolhatnánk....

Ha elkap a rendőr..........úgy jársz mint Zsanett............
Sokkal jobban jársz vételár, alkatrész, meg fenntartás szempontjából is ha ETZ-t veszel. Ezek a dt-k, főleg a rendszám nélküliek 15 éves gyerekeknek van, hogy szétüssék a határban. Fogyasztása 4-10 liter, és nem fogsz eljárni 50esként vele, nem magyarázom el miért.
Igen ezért voltam cinikus.
Mert kijelented, hogy kevesel a motorod, holott fingod nincs róla, mit néztél gyertyaképnek, és mikor.....
Gyertyaképet az néz, aki ért hozzá.
Az meg általában csak akkor, mikor már ellenőrzi magát.
Vagy még akkor sem.

Ha nagyobb főfuvit tettél bele, nem keveselhet!
A kopogás amit hallasz, a többlet üzemanyagtól van, és inkább darál.
Ha főfuvit cserélsz, először azt nézd meg, hogy terhelésen kiforog -e nyélre.
10-11 ezres fordulat.
Ha ez oké, akkor jöhet az átmeneti, a középtartomány.
Ha nagyobb főfuvit teszel, valszeg a tűt lentebb kell engedned, nem is kicsit, bele a kehelycsőbe, mert középen is darálni fog.
Magyarul középen dadog, és olyan 7-8000-től meg mint akit seggberúgtak.
Most beleengedve a tűt, ez a jelenség szűnik.
De most jön az alap állítása.
Azt állítod a keverékcsavarral.
Felvegye hirtelen a gázt, és vissza is essen majdnem ugyanolyan gyorsan.
Ha mélázik visszafelé, akkor kevesel.
Állítás.
Viszont elviszi a középtartományt is, lehet subert-tűn kell megint állítani ahhoz, hogy tisztuljon.

Segítségképpen:
Nekem 130-as főfuvi, így leforog teljesen.
Súberttű helyzetelő seager felülről a 2.-ban.
Ehhez hozzálőve a kev. csavar.
De így is alapon kevesel.
Legfelsőbe kéne a tűhelyzetelőt tennem, de már lusta vagyok.
Sziasztok
Lenne egy olyan kérdésem, hogyha 125-ös dt-vel rendszám nélkül járkálnék akkor mennyire kockázatos, hogy leállítanak a rendőrök? Mármint nem is igazán azzal lenne a baj, hogy megállítanak mert jogsi hamarosan meglesz, hanem hogy beveszik-e hogy 50-es? Esetleg ha azzal érvelnék, hogy én 50-esként vettem és fogalmam sem volt róla, hogy 25-ös (persze csak ha már minden kötél szakad)? Vagy ez a kötelező rendszám az 50-es motorokra mikor jön be? Mert gondolom akkor azért alaposan átnézik mielőtt rendszámoznák őket...
És még az lenne a kérdés, hogy ezek átlagban mennyit mennek/mennyi a túrájuk és a fogyasztásuk? Mert mindenhol csak azt az infót kapom, hogy esznek rendesen, de konkrétumot nem tudok...
Erősen gondolkodom még azon, hogy 250-es etz-t vegyek de azért egy dt-vel olcsóbban kijönnék. Na meg arányában sokszor használnám földúton (mármint szerintem némivel többet, mint betonon)
Előre is köszi a választ, további szép napot!:)
7-8 ezres fordulat az közép vagy felsőtartomány? :D
fentebbi vágásba tetted a biztosítót, vagy magát a tűt helyezted fentebb(lentebbi vágás)?
Na bele raktam a 130-ast,de teljesen lomha lett tőle meg össze vissza szaggatott.raktam bele egy 125-ös simson fuvit.7 ezernél kis gázon bekopog elég csúnyán de ha ráhúzom akkor szépen forog tovább.Próbáltam úgy is,hogy egyel feljebb raktam a tűt,de akkor még rosszabb volt...A kopogás mitől lehet?Gondolom elkevesel..Keverékállító pedig kb negyed fordulatnyira van kitekerve.
Eladó!yamaha dt125r rezonátor
Nem!
Felejtős.
Sziasztok! Van egy Yamaha DT 125R 1998-as évjáratú motrom. Nincsenek papírjai de minden számot le lehet olvasni(alváz motor stb..)
Az lenne a kérdésem, hogy le lehet e valahogy rendszámoztatni? Előre is köszi!
Köszi az infot hát furatni kell minden féleképp lemarta csak nemlattam sötét volt! Hát cumi mennyi lesz ez? 20. Ezer kb?
Vagy a LED-es izzókkal párhuzamosan bekötsz oldalanként egy-egy 45W-os pl olcsó trabant égőt, vagy két 21W-os égőt. Ekkor jól fog villogni, csak oldd meg, hogy ne látszódjon. Pl alufóliával, ahogy sokan teszik. Kókány eléggé, de ha nem akarsz költeni sokat, és épp van otthon izzókészlet
Ezeket azt hiszem már kérdezted, és kaptál is rá választ:

Apuci írta, hogy nem javítható a teló házilag, gázos-olajos, cserélni kell.

Relé: A LED-es irányjelző huszad annyi áramot se vesz fel, mint a hagyományos. A relé viszont csak akkor villog, ha megfelelő terhelés megy rajta keresztül. Szóval ha a LED-eset ráteszed csak világítani fog. Kell egy terhelésfüggetlen "relé"-t venned, vagy építened direkt LED-ekhez. Amúgy a 2 és 3 láb annyiban különbözik, hogy a harmadik láb a műszerfal visszajelzőé.
ja és lenne olyan kérdésem hgy a hátsó gáz telom meghalt ...teleszkop szimeringet lehet valahol kapni vagy nem ér annyit s uj telo érdemes venni...
és ezt van rajta...
Hello olyan lenne a kérdésem hgy a yamaha dt en relét cserélnék ugyanis ledes indexre cserélem a régit ...na most a régi relé az 2-lábu az uj relé az 3- lábu ...ilyenkor mit lehet tenni ...vagy elbirja a régi is .....
Én eddig gletteltem a hungarocell falat.....
Igazi szellemi leépülés.
Csak húzod a taknyot, jobbra und balra, s Te vagy és a gondolataid.
Majd később már gondolatok sincsenek, csak Te egymagad, meg hogy keverj anyagot, me' kifogyott a vödörbűl.
Tiszta Relax....

Feljövök, beleolvasok az elmúlt 2 napba, s elkap a fejfájás..........
Szóval mindkét gyűrű törött és a dugó is, de a henger sértetlen?
Akkor nagy mázlid van.

Amiért fúrni illene: (nem kell, ahogy akarod te pénzed, csak egy tipp)

Dugócserével együtt meghálálja, valószínűleg már hordósra kopott a henger, attól, ami miatt a gyűrűk is felmondták a szolgálatot, vagy a használattól.

Lehet ferde a fúrás, ovális, pont azért ment tönkre.

Elenyésző összeg a normális dugattyú árához képest, és kár lenne egy új dugót venni, hogy aztán kolompoljon és szétverje magát a régi helyén.

És a legnyomósabb érvet a női "logika" adja: mert csak
10W40 és 10W30 között nincs akkora különbség(ha nem a gyári lenne, amit raktál bele), hogy ilyet csináljon, gondolom én. Szerintem a kar nem tudja eléggé "húzni" a kuplungot. Bowdenen próbálj feszíteni, ha már a legkisebb húzásra is old a kuplung, vagy akár alapból csúszik (nincs holtjáték), és akkor behúzva is ugyanezt csinálja, akkor kezdenék másfele nézelődni. Nem tudom meddig próbáltad spanolgatni.
fogalmamsincs, behúzom kuplungot berakom sebességbe és elkezd nagyonlassan gurulni, akárhogy spanolom a bowdent.
nem az olaj miatt nem akar kapcsolni rendesen?
egy szerelő és kb 90 000 forint megoldja neked a gondot
És miért kell fúrni? A perselyt nem marta ki! Akkor meg miért?
Kuplungnak túl nagy a holtjátéka, nem? :)
? mi lehet a gond?