Hali Skacok, segitsetek pls.....
Dt-m állt már vagy 3 hónapja, tegnap gondoltam beinditom picit, majd azt vettem észre, hogy egy darabig szépen jár, majd elkezd szisszegni a kipufogó majd leáll. Újra elindítottam, megint elkezdett sziszegni, durrogni, majd ismét leállt, de utánna nem akart elindulni :S mi lehet? karbi levegő csavar? :S Ha igen, egy alap beállitást tudnátok mondani a karbihoz, mert akkor arra beállitom, utánna már tudok vele játszani ! Másik....a kuplungot ami csavar foglya a blokkba, azt mivel lehet rendesen meghúzni? légkulccsal, mert ellent nem nagyon mertem neki fogni, nehogy eltörjön a kuplungon a 4 csavar helyét szolgáló alu hüvely. ÉS akkor még 1 kérdésem lenne, csak nálam ilyen marha nehéz vissza tenni a dt-nél az oldaldeknit, vagy másnál is, esetleg van erre valami furfangos egyszerűbb megoldás is, mint a rugóval játszani? :D elég amatör tudom, de az istenért sem akar lejönni a dekniről a berugókar, igy elég szar a helyzet :S segitsetek légyszi!
Előre is köszi!
Ne legyél már ily okos...ha azt mondom,hogy kopog akkor kopog.Mintha kalapáccsal csapkodná valaki a hengert.Mondhatnám azt is,hogy csattog zakatol vagy akár csörömpöl...
na bekötöttem a TZR 4DL cdi-t...és sajnos azt tapasztaltam hogy semmivel nem megy jobban vele mint a gyárival
már csak az jár a fejembe hogy csináltatok rá tunying kiput azzal hátha meglódul...más ötletem nincs...vagy ha van valakinek szívesen fogadom az ötleteket/tanácsokat hogy mit nézzek meg
majd telefonszámodat elkérhetem? még mindig az a bajom hogy 7-8között van benne egy kis szünet, előtte utána frankón húz, próbáltam játszani a tűvel de nem lett sehogy sem jobb. főfuvihoz nem akarok nyúlni mert 8-10ig érezhetően tol és gyorsul
Nah sikeült megoldanom a problémám ami az volt egy 1-6 ig minden sebességben "letiltott" és 100-nál nem ment többet. Szépen vázig le minden karbi ki áztatás utánna kifújtam, membrán ki átnézés új tömítés vissza, gyertya csere, power zsírzás csatik átkezelése utánna minden vissza a helyére és fasza is lett újra kipörög 10-ig és megy 130-140-et
Jó locsolkodást mindenkinek én alszok szerintem
Te ne az Én problémámmal foglalkozz!
A sajátodéval.
Amúgy alul kevesel, nem középen.
Ha alul beállítom, hogy jó legyen, akkor középen sokall.
Azé kéne egyet engednem a tűn.
Nem baj hogy nyers vagy, legalább valaki elmagyarázza ezeket a dolgokat rendesen, nem pedig rám hagyja...:)
Akkor köszi a tanácsot, maradok az ETZ-nél:)
ugyan akkora fuvit raktam bele,mert a 130-assal nem volt jó,mert lomha volt és ki sem forgott igazán!Raktam bele egy 125-öst ami elvileg ugyan akkora mint a gyári és azzal csinálja 7 ezernél a kopogásokat,de csak úgy ha kis gázt húzok és hagyom szépen addig forogni mondjuk 1-2-3-ban.a tű felülről a 2.ban van.
Szerintem itt nem a rendőri intézkedésre kéne koncentrálnod.
Kötsz egy biztosítást a 125-ös motorodra, 50-esként.
Robogsz lakott területen belül 40-el.
Ekkor elédhajt egy alkesz, aki tiszta macska.
Motorod porrá törik, alsó lábszárad szintén.
Rendőri intézkedés.
Megbüntetnek, 6 hét gipsz, motorod romokban, biztosító eláll a fizetéstől, okirathamisítás miatt.
Plussz még a rendőr hivatalból fel is jelent, s nyakadba sóznak egy szép kis büntetést is.
És örülhetsz hogy nem mentél gyorsabban, és nem lettél nyomorék...
Ezen kéne elgondolkodni.
Tudom nyers vagyok, de ez csak így érthető....
Széles utat!
Dt-m állt már vagy 3 hónapja, tegnap gondoltam beinditom picit, majd azt vettem észre, hogy egy darabig szépen jár, majd elkezd szisszegni a kipufogó majd leáll. Újra elindítottam, megint elkezdett sziszegni, durrogni, majd ismét leállt, de utánna nem akart elindulni :S mi lehet? karbi levegő csavar? :S Ha igen, egy alap beállitást tudnátok mondani a karbihoz, mert akkor arra beállitom, utánna már tudok vele játszani ! Másik....a kuplungot ami csavar foglya a blokkba, azt mivel lehet rendesen meghúzni? légkulccsal, mert ellent nem nagyon mertem neki fogni, nehogy eltörjön a kuplungon a 4 csavar helyét szolgáló alu hüvely. ÉS akkor még 1 kérdésem lenne, csak nálam ilyen marha nehéz vissza tenni a dt-nél az oldaldeknit, vagy másnál is, esetleg van erre valami furfangos egyszerűbb megoldás is, mint a rugóval játszani? :D elég amatör tudom, de az istenért sem akar lejönni a dekniről a berugókar, igy elég szar a helyzet :S segitsetek légyszi!
Előre is köszi!