Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali Skacok, segitsetek pls.....
Dt-m állt már vagy 3 hónapja, tegnap gondoltam beinditom picit, majd azt vettem észre, hogy egy darabig szépen jár, majd elkezd szisszegni a kipufogó majd leáll. Újra elindítottam, megint elkezdett sziszegni, durrogni, majd ismét leállt, de utánna nem akart elindulni :S mi lehet? karbi levegő csavar? :S Ha igen, egy alap beállitást tudnátok mondani a karbihoz, mert akkor arra beállitom, utánna már tudok vele játszani ! Másik....a kuplungot ami csavar foglya a blokkba, azt mivel lehet rendesen meghúzni? légkulccsal, mert ellent nem nagyon mertem neki fogni, nehogy eltörjön a kuplungon a 4 csavar helyét szolgáló alu hüvely. ÉS akkor még 1 kérdésem lenne, csak nálam ilyen marha nehéz vissza tenni a dt-nél az oldaldeknit, vagy másnál is, esetleg van erre valami furfangos egyszerűbb megoldás is, mint a rugóval játszani? :D elég amatör tudom, de az istenért sem akar lejönni a dekniről a berugókar, igy elég szar a helyzet :S segitsetek légyszi!
Előre is köszi!
Úgy is lehet. De nem mindig a hosszabb út a jobb.
elöbb utóbb úgy is rájövök :D majd beengedem
vagy még esetleg egy szerelő is sokat tudna segíteni a dolgon
Nyiss neki ajtót :D Használd kicsit azon a fordulaton, és kuplung behúzva, leállítva nézd meg a gyertyát, akkor fog látszani valami nyom, fotózd le
van neki adva...keverékállító majdnem teljesen betekerve.ha meg a subertűn állítok akkor meg rosszabb lesz csak..
akkor adjá neki anyagot
nem 6 ezres fordulaton megyek mondjuk ugyan azzal a szisztémával mint amit az előbb leírtam akkor semmi baja,de 7-8 ezres fordulaton viszont KOPOG
tietekbe milyen gyertya van? enyémbe most a gyárilag előírt BR9ES (ha jól emlékszem) van... létezik ennél jobb is bele?
de ha olyat csinálsz hogy mész mittudom én 6ezres fordulaton és csak tartod a gázt akkor meg olyan mintha 4t visszadurrogna ;) lehet azzal kevered
Ne legyél már ily okos...ha azt mondom,hogy kopog akkor kopog.Mintha kalapáccsal csapkodná valaki a hengert.Mondhatnám azt is,hogy csattog zakatol vagy akár csörömpöl...
na bekötöttem a TZR 4DL cdi-t...és sajnos azt tapasztaltam hogy semmivel nem megy jobban vele mint a gyárival
már csak az jár a fejembe hogy csináltatok rá tunying kiput azzal hátha meglódul...más ötletem nincs...vagy ha van valakinek szívesen fogadom az ötleteket/tanácsokat hogy mit nézzek meg
Keress rá, mit jelent, ha kopog a motor!
gyere mán fel kicsit csetre:) lenne hozzád egykét szavam
majd telefonszámodat elkérhetem? még mindig az a bajom hogy 7-8között van benne egy kis szünet, előtte utána frankón húz, próbáltam játszani a tűvel de nem lett sehogy sem jobb. főfuvihoz nem akarok nyúlni mert 8-10ig érezhetően tol és gyorsul
szerintem a kopogásból is érthető..
Az darálás. Hangutánzó szavak pedig elég találóak :D
Nah sikeült megoldanom a problémám ami az volt egy 1-6 ig minden sebességben "letiltott" és 100-nál nem ment többet. Szépen vázig le minden karbi ki áztatás utánna kifújtam, membrán ki átnézés új tömítés vissza, gyertya csere, power zsírzás csatik átkezelése utánna minden vissza a helyére és fasza is lett újra kipörög 10-ig és megy 130-140-et
Jó locsolkodást mindenkinek én alszok szerintem
jó nem kis gázt,de kb úgy,hogy folyamatosan annyival megyek szóval nincs annyira terhelve és azzal az adott gázzal az fordulat vége
7000-nél, ha kis gázt húzol?
Akkor az motorfék nem?
Te ne az Én problémámmal foglalkozz!
A sajátodéval.
Amúgy alul kevesel, nem középen.
Ha alul beállítom, hogy jó legyen, akkor középen sokall.
Azé kéne egyet engednem a tűn.
Nem baj hogy nyers vagy, legalább valaki elmagyarázza ezeket a dolgokat rendesen, nem pedig rám hagyja...:)
Akkor köszi a tanácsot, maradok az ETZ-nél:)
ugyan akkora fuvit raktam bele,mert a 130-assal nem volt jó,mert lomha volt és ki sem forgott igazán!Raktam bele egy 125-öst ami elvileg ugyan akkora mint a gyári és azzal csinálja 7 ezernél a kopogásokat,de csak úgy ha kis gázt húzok és hagyom szépen addig forogni mondjuk 1-2-3-ban.a tű felülről a 2.ban van.
Szerintem itt nem a rendőri intézkedésre kéne koncentrálnod.
Kötsz egy biztosítást a 125-ös motorodra, 50-esként.
Robogsz lakott területen belül 40-el.
Ekkor elédhajt egy alkesz, aki tiszta macska.
Motorod porrá törik, alsó lábszárad szintén.
Rendőri intézkedés.
Megbüntetnek, 6 hét gipsz, motorod romokban, biztosító eláll a fizetéstől, okirathamisítás miatt.
Plussz még a rendőr hivatalból fel is jelent, s nyakadba sóznak egy szép kis büntetést is.
És örülhetsz hogy nem mentél gyorsabban, és nem lettél nyomorék...
Ezen kéne elgondolkodni.

Tudom nyers vagyok, de ez csak így érthető....
Széles utat!
azt írtad kevesel ,akkor nem egyel lejjebb kéne tenned?