Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mármint beis köpködte elötte.
na akkor megint felteszem a kérdést :D
Milyen gyertyát rakjak a motorba (dt 125r)?
mivel már annyira ergya a gyertya hogy 7 ezernél nemakar többet forogni, meg beis köpködte.
ez így van
Sziasztok. Van egy 125 R DT-m 98 as évjárat valaki megtudná mondani mit jelent az hogy 4DK mert keresgettem ez elvileg gyárilag erősebb a többinél
1992 tdrhez a berugótengelyhez nem tudja valaki szimering számát?
jólvan
Az nem schluss( rövidzár) amikor beköpi, a sűrű olaj-benzin szigetel, de ha nem is, az el nem porlasztott állaga miatt nem tud begyulladni. Azt meg elég betolni és megjáratni. Lehet fémolvadék ment a gyertyádba, az már slussz! Nem mindegy. :D
http://kepgep.hu/2011/06/26/Ne...
Igen,így van,ez egy simsonba volt aminek belső trafós gyújtása van,annak azért elég kicsi a teljesítménye..
Ha le van kötve a különolajzásod akkor ugye le is van dugózva a vékony kis csőnek a helye ami vagy a karbira vagy a szívócsonkra megy.?mert ha nincs akkor ott a hiba,hogy elég dúrván fals levegőt szív ott be.
És ez nem lenne, ha a gyújtás teljesítménye nem egy halovány lófinggal volna egyenlő.
egy tisztességes ygújtásű motorba, ha beteszed az iylen leköpött gyertyát, simán megy vele, jobb mint a kiégetés:)
Igen,leslusszol ha sokáig pötyögteti szívatón aztán hagyja alapjáraton.Ha beköpi benzinnel az nem elég villamos vezető szennyeződés? Jártam már úgy(igaz nem dt-nél),hogy le lett takarítva a gyertya rendesen,de a porcelánnál alul sajna nem,mert nem férsz be rendesen semmivel(ilyenkor szokták kiégetni lánggal).Na szóval annyi a lényeg,hogy kint adott szikrát,viszont mikor be raktama a motorba nem akart indulni vele,egy másikkal meg pöccre tehát feltehetőleg nyomás alatt már nem adott szikrát..
Anya elég erős kell ám oda. Ha esetleg van rossz fém lamellád, ami rámegy, akkor arra egy szárat hegesztve lehet meghúzni szakszerűen. Egy bordás szíjjal is lehet rá lehet fogni egy erőset.
Oh...így már értelek :D
Tudod az a dúrva, tegnap akartam eladni :D csak szerencsémre,pont nem értek rá, akik megakarták nézni :D Lementem, gondoltam úgyis sokat állt, picit elindítom, nehogy ne akarjon elindulni :D Beindult 5-6.-ig rúgásra, szépen ketyergett, aztán hallottam egy kattanást a blokkba, majd egyre sűrűbben :S leállitottam, gondoltam betolom a garázsba,mikor észre vettem,hogy nincs kuplung :D A kar letyegett :D akkor már sejtettem mi volt az a kattanás :D hamar szétkaptam, kilazult a csavar ami fogja a kuplungot a tengelyen, ezért is kérdeztem,mivel, vagy,hogy lehet ellent fogni, hogy ne törjön el az a 4 alu persely,mikor meghúzom, hogy ne lazulhasson ki :S ezért gondoltam légkulcsra. Aztán meghúztam (gondoltam én), össze raktam, az egy művészet volt, mert a berugókarral és a rugóval szenvedtem mint egy kis ovodás :D Ezért kérdeztem a berugókaros megoldást is :D összeraktam végül szépen mindent, elinditottam, és azután kezdte el ezt a szisszegős játékot, majd,hogy teljes legyen a kép, újra elkezdett kattogni, ismét a kuplung. Úgyhogy most ott tartok,hogy kaphatom szét ismét :D de most szerintem anyát is cserélek rajt! Úgyhogy most megfogadtam,hogy többet, ha még1szer alakarom adni, nem inditom el :D
A tologatás sok mindenre volt eddig megoldás, pl ha bezabált és a forgattyúsházban áll a trutyi, akkor aztán rugdoshatod... akár oldalba is. Tolásra nagyobb a fordulatszám, ki tudja nyomni.11
Nem akartalak összezavarni. Annyi a lényeg, hogy normális, hogy pörög ezeknél. Harmatos a szívatójuk. A nagyon hideg motornak éppen elégséges a mennyiség, ezért felpörög, amikor elveszed a szívatót, még mindig hideg a motor, ezért leesik a fordulat(hidegen szívató nélkül annyira kevés a benzin hogy már nem pörög, ilyenkor nincs is erő benne, a hangjában se), majd rövidesen beáll a rendes alapjáratra. Ilyenkor már a szívatóra lefullad. Én addig szoktam szívatón hagyni, ameddig le nem esik alapjáratra a fordulat, ahogy melegszik. Akkor engedem fel.
Ezt a részt nem értem,hogy szivató nélkül jobban pörög :S
ha elinditom szivatóval, akkor 5-6ezren pörög, majd vissza kapcsolom a szivatót, és beáll olyan 2ezer köré(ugye ez a normál alapjárat szivató nélkül). Vagy akkor most derülnek ki dolgok, hogy alapban itt minden elvan állitva karbi részen? :S
Azóta nem próbáltam meg tolni, mert előtte ugye indult, de kipróbálom úgyis akkor! Elsősorban pucolok, tisztitok karbit, aztán megpróbálom berugni, ha szépen alapjáraton pöcög akkor nyert ügy van :D ha nem, akkor ismét fejvakargatás :D
A motor szegény keverékre pörög fel.(Pl elfogy a benya) Normális, hogy szívató nélkül jobban pörög. Szívatóval csak akkor pörög fel szerintem, ha anélkül már annyira szegény a keverék, hogy le akar állni. Tolásra mit csinál? Durrog? Amúgy a kérdésre: igen, első körben ezt csináld, de először egy gyertyapucolás dukál
Tehát akkor végeredményben, amit kell tennem:
Teljes karbi pucolás, illetve új gyertya bele, majd megnézni, hogy az befeketedik-e ugye? De ha mégsem jó maga az állitó csavar, akkor azt ilyenkor merre? kifelé kell tekerni? Mert az a durva,hogy mikor beinditottam, egy darabig szivató után szépen tötyögött, majd mikor prüszkölt, leállt, elindítottam, szivató nélkül is k*rva magas volt az alapjárat,közel 4-5között, és akkor mégjobban prüszkölt, leállt:S pedig az alapjárata előtte még jó volt, és a csavar sem mozdult el, és a benzin sem volt kevés a tankban, mert előtte tankoltam meg, ugye itt nem megy a külön oljazás, igy 40-es keveréket tettem bele.
Gyertyaslussz egy villamos vezető szennyeződés, ami a gyertya pólusai közé szorul... köze nincs a pötyögéshez. Inkább a légszűrő, és benzin minőséghez. Nem is ez a gond, de miért cseréltetnél ki egy jó gyertyát valakivel, amikor csak meg kell pucolni kicsit? Pénzkidobás.
ha pl eldugult a kehelycsöved a benzinből kiváló takonytól, akkor besokall a motor, fekete a gyertya, de a szívató miatt is lehet olyan, meg mert hideg a motor, nem tökéletes az égés, lerakódik. Apuci írta anno, hogy ezek a dús keveréktől prüszkölnek.
Hát ha sokat pötyögtetted alapon akkor persze,hogy leslusszol a gyertya.Rakj bele egy újat aztán kevés melegítés utána meg had szóljon :D
mcadwee
Köszi a gyors választ, sokat segített! Meglestem a gyertát, korom fekete :S
Autószerelőnél volt a gép decemberig,utána csak párszor elindítottam télen, ne fagyjon be, komoly járatás most lett volna :S
Szóval a szisszegés a karbihoz vezethet vissza....akkor szétszedem kitisztitom, remélem jó lesz, bár a fekete gyertya annyira nem tetszik :S
naiv vagyok a témában, sajnos hozzá értő komoly motor szerelő pedig nincs a közelben, igy amig nem nagy a baj, nekem kell megcsinálnom, ezért is kérdezlek titeket!
Meg ha eddig nem tetted, a csavart is vedd ki, mert bele van marva a tengelybe a helye, hogy elférjen szerintem annál is.
A berúgókar vágásába kocogtass bele egy éket, ami szétnyitja kicsit. A karbit meg ne állítgasd el, ha anno jó volt! Gyertyát ki kell pucolni, ha utána se jó, akkor kitakarítani a karbit, és megjegyezni a beállításokat, nem totál elállítgatni.