konkrétan ebből a kettős szálból csak a világos kék rész nincs a TZR-én... a sima kék színű(nem csíkozott) az van a TZR-én is csak egy szimpla dugóval nem ilyen csatival...
Tuti! mellékeltem a fotót most megnéztem gyorsan.
találtam neten is egy képet róla: http://images.wemoto.com/full/...
pont ugyanilyen csak nincs ráírva semmi az oldalára
apuci a DT cdi-jének az a csatija ami a TZR-én nincs(világoskék+sötétkék) mit csinál és hova megy?
Te hogy oldottad meg a bekötést? (4DL-röl van a cdi. A DT-jére nincs semmi írva)
te egy igazi kókler vagy ha jól emlékszem te már feltetted ugyanezt a kérdést itt. Ha víz nélkül mész vele megfőzöd és nem forog ki 6ezernél jobban pláne úgy megfőzted hogy még a szelepbe is bekavart a dugó akkor azt várod hogy majd ha öntesz neki egy kis jó kemény vizet majd 6ban emelgetni fogja az elejét? add el a motort alkatrésznek ilyennek nem való még eke sem pfff
Üdv olyan gondom,sproblémám lenne,hogy viznélkül jötem haza dt125r-emmel mert elszált a szimering,aztán vetem bele ujjat meg hengerfejtömitéscsereis lett mert széttnyomta,azonban ezutánn a viznélküli jövetle utánn nempörög többet 6-7 ezernél a motor és elkezd dadogni mindha eltiltana milehet ennek az oka? ja és a power szelep is beszart eltörött, membrán miatt csinálhatja? kérlek segiccs
sziasztok! Nekem is olyan problémám van hogy nincs szikra a tekercseket megmérték de azt mondta jó szerintem meg nem vagy a cdi-nek van e valami köze ahhoz hogy a két vezeték közül egyiken se jön áram a világitás irányjelzö mukodik akksiról meg annak vezetékén jön is áram rugásnál LC1
Gyertyakép szerint lehet kevesel.....
De azt hogy nézted?
Csak nyélen terhelésen, és kb 10 perc után le is állítottad hirtelen?
Gondolom nem.
A DTR-nek a 125-ös bőszen elég.
Szerintem inkább középen keveselhet, annál meg állíthatsz a tűn is.
Ott le van írva, mi mit vezérel.
találtam neten is egy képet róla: http://images.wemoto.com/full/...
pont ugyanilyen csak nincs ráírva semmi az oldalára
Nem véletlen kék-fehér, meg egy fehér-kék szál?
Te hogy oldottad meg a bekötést? (4DL-röl van a cdi. A DT-jére nincs semmi írva)
Egy ismerősön kérdezte, hogy DT-vagy Etz.
Az ezt-t javasoltam, mert azok már zömmel értelmesebb emberek kezében vannak míg a DT kockázatos.
De azt hogy nézted?
Csak nyélen terhelésen, és kb 10 perc után le is állítottad hirtelen?
Gondolom nem.
A DTR-nek a 125-ös bőszen elég.
Szerintem inkább középen keveselhet, annál meg állíthatsz a tűn is.