Üdv.
Nem tudom szám szerint.
Tapolca végén voltam, a bal oldali laktanyában.
Ott is csak 2 hónapig, (Szfvár-ról vezényeltek) Krazos kiképzést kaptunk.
Fellenbech Mihály szds. volt a kiképző tisztünk, ha ez mond valamit, és Kovács Ferenc szds. képzett minket a Krazokra.
'97 február 14-én vezényeltek oda.
Rohadt cigány egy hely volt, tükrös stokizás, egyirányba gerebléztük a gyöngykavicsot, s a héten kétszer volt dandárfürdő.
Ha ott voltál, tudod miről beszélek..........
ha jobbra fordulsz kattog, de balra fordulva nem, akkor a jobb oldal a beteg, mert a belső íven mindíg nayobb szögben fordul a kerék, tehát nagyobbat kap a csukló
ráülsz, beindítod, kuplung be, berakod 1.-be, tőgáz, vársz amig a fordulatmérő a maximális értéket eléri, és ekkor a létező leggyorsabb módon kapod el a bal kezed a kormányról. A farokidom átalakulása ez után pár tized másodperccel megtörténik
Nem tudom szám szerint.
Tapolca végén voltam, a bal oldali laktanyában.
Ott is csak 2 hónapig, (Szfvár-ról vezényeltek) Krazos kiképzést kaptunk.
Fellenbech Mihály szds. volt a kiképző tisztünk, ha ez mond valamit, és Kovács Ferenc szds. képzett minket a Krazokra.
'97 február 14-én vezényeltek oda.
Rohadt cigány egy hely volt, tükrös stokizás, egyirányba gerebléztük a gyöngykavicsot, s a héten kétszer volt dandárfürdő.
Ha ott voltál, tudod miről beszélek..........