találtam pár cuccot, most, hogy kutakodtam kicsit piri pénzért elkótyavetyélném őket
az indexek működnek, a csomagtartó fasza állapotú, a nagy gyári index is jó, csak búrája nincs, megvan a párja is..csak annak meg le van törve a felfogatója, de ezt a kettőt oda adom grátiszba ha valamit megveszel
Ma volt egy próba kör. Most 8000-nél tovább pörgött de olyan mintha fele annyi ereje lenne.
A power pedig kinyit üresben, csak lehet hogy nem jól van be állítva.
Ha kell tudok fotót videót mutatni róla.
Sajnos ami lentebb lett kirakva kép az egy 2004 utáni modell...
Viszont lefényképeztem hogy nekem hogy néz ki hátha valaki tud úgy segíteni.....
Teljesen tanácstalan vagyok... :S
Ne építsetek SM-et!
Szar a kanyarodás vele, nagyon szitál nagy tempónál.
Semmi értelme.
Mellesleg a Senda kerék 50-eshez van kitalálva.
Én sem építenék még egyszer.
Sok vele a sz@pás, mire kiforrja magát.
Na pá, megyek csicsikálni.
Ha gondolod holnap felhívhatsz, oszt cseveghetünk, hátha telefonban menni fog.
Majd kűűűűdöm az energiát.....
Itt a számom: 06-20-3308-392
arrol mi a véleményed, hogy vegyük pl a rieju sm kerekeket. vékonyabbak a küllői mint a dt-nek, az gáz? meg az hogy talán hosszabbak is mint a dt-é, átlehetne fűzni a dt agyra ?
40 píz........
+ én csináltam mindent hozzá.
Kiszámol, hézagolást megtervez, esztergáltat.
Tengelyt is, meg fékadaptert is.
Jah meg vettem rá 2 új gumit 25 ért.
Van már vagy 80-ba.
Ha minden sebességben, akkor nem működik a pover-vezérlő elektronika.
Vedd le a bal oldali pover-deklit, indítsd be a motort, és adjál neki nagyobb gázfröccsöket.
A tárcsának fordulnia kell, óramutató járással ellenkező irányban.
Csak jó akkumulátorral működik, egyenáram vezérli.
Gyújtásra tételkor lemegy az ellenőrző csekk?
Zipp-zupp hang.
Ma elmentem motorozni, végre kipróbálhattam a csikót.
A kitolt előgyújtás elég jó lett, faszául kihúzza, 8-9000-nél még izomból húz.
De leváltottam, mert ugye járatós..........
A hátsó fék, egyszerűen fenomenális a 2 dugattyús nyeregnek köszönhetően, az első féknél is érezni fékhatás változást.
Mentem egy 20-25 km-es kört.
Viszont valamiért 3-4000 tájékán, olyat csinál, mintha bezabálna, besokallna.
Nagyobb fordulaton eldolgozza, s nem is mindig jön elő.
Folyamatos gyorsításra nem is érezni, hirtelen gázadásra bedarál.
Gyertya szép, dugattyú nem habosodott.
Vettem bele generálkor új gyertyát, lehet az szarakszik, vagy a gyertyakábel áthúz a vízcsőhöz, mert az is mellette megy el.
Karbi úszóház aljából is megjelent a benzin, lehet túlfolyik a tűszelep, és azért zabál be.
az indexek működnek, a csomagtartó fasza állapotú, a nagy gyári index is jó, csak búrája nincs, megvan a párja is..csak annak meg le van törve a felfogatója, de ezt a kettőt oda adom grátiszba ha valamit megveszel
én is megenném :-D
kimaradt egy V :-)
eladó moci női tulajtól :D
A power pedig kinyit üresben, csak lehet hogy nem jól van be állítva.
Ha kell tudok fotót videót mutatni róla.
Viszont lefényképeztem hogy nekem hogy néz ki hátha valaki tud úgy segíteni.....
Teljesen tanácstalan vagyok... :S
Szar a kanyarodás vele, nagyon szitál nagy tempónál.
Semmi értelme.
Mellesleg a Senda kerék 50-eshez van kitalálva.
Én sem építenék még egyszer.
Sok vele a sz@pás, mire kiforrja magát.
Ha gondolod holnap felhívhatsz, oszt cseveghetünk, hátha telefonban menni fog.
Majd kűűűűdöm az energiát.....
Itt a számom: 06-20-3308-392
+ én csináltam mindent hozzá.
Kiszámol, hézagolást megtervez, esztergáltat.
Tengelyt is, meg fékadaptert is.
Jah meg vettem rá 2 új gumit 25 ért.
Van már vagy 80-ba.
Vagy felhívni?
Vagy valami............
A powert leteszteltem már az tökéletes nyit-zár....
A kipufogóban nincs szűkítő szóval nem értem mi lehet...
Német import...
Vedd le a bal oldali pover-deklit, indítsd be a motort, és adjál neki nagyobb gázfröccsöket.
A tárcsának fordulnia kell, óramutató járással ellenkező irányban.
Csak jó akkumulátorral működik, egyenáram vezérli.
Gyújtásra tételkor lemegy az ellenőrző csekk?
Zipp-zupp hang.
Ma elmentem motorozni, végre kipróbálhattam a csikót.
A kitolt előgyújtás elég jó lett, faszául kihúzza, 8-9000-nél még izomból húz.
De leváltottam, mert ugye járatós..........
A hátsó fék, egyszerűen fenomenális a 2 dugattyús nyeregnek köszönhetően, az első féknél is érezni fékhatás változást.
Mentem egy 20-25 km-es kört.
Viszont valamiért 3-4000 tájékán, olyat csinál, mintha bezabálna, besokallna.
Nagyobb fordulaton eldolgozza, s nem is mindig jön elő.
Folyamatos gyorsításra nem is érezni, hirtelen gázadásra bedarál.
Gyertya szép, dugattyú nem habosodott.
Vettem bele generálkor új gyertyát, lehet az szarakszik, vagy a gyertyakábel áthúz a vízcsőhöz, mert az is mellette megy el.
Karbi úszóház aljából is megjelent a benzin, lehet túlfolyik a tűszelep, és azért zabál be.
Pfffffffff......kezd tele lenni a bakancsom.