Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

rendben
jóó:D de olyan márc 5 felé tudjuk csak nyélbe ütni a témát mert akko jön az ösztöndij
1500huf
nekem is ez a gondom...
Nekem 1-2-3-4-5 az 6000 6.-5500-6000 a lendulettől függ
Üresben sem forog ki 6000-ig?
1-2-3-ban?
Ott meddig forog le?
köszi
Jók a menetek igen. Ez az én motoromon volt gyári tükrök.
Hát igazából nem tudom mert ez a kábelköteg is a km órából jön, és ha ez a folytás még benne van a motorban akkor is 80 körűl megy.
Ez csak az újakon van! 2000 előt nincs szerintem.
Bagyinka ma vitték el a dobot hogy felhegesszék a rögzítőfület! csövet meg majd megprobálunk hozzá hajtani, majd küldök a változásokról képet
menetek jók? a jobbos bal menetes a balos jobb menetes?
Hali találtam pár képet errőő a km órás folytásról, remélem tudok segíteni velük
akkor mennyi lenne?
Nah igen mint nálam, egyébként kovi ahogy valaki írta hogy a km órában egy vezeték van bekötve ami ha elér egy bizonyos sebességet akkor az lefojt. Amúgy nálam ugyan ez a probléma csak nálam 8000-nél fojt le
Fejidomban lehet még a megoldás, tényleg valamit le kell testelni. próbálkozni kel!
Kristóf itt a tükör.
ugynaolyan mint félgáznál...
Szóval hangja nem változik, csak 6000 nél mintha limiter lenne nem forog tovább
de még mindig nem írtad le milyen a hangja amikor 6nél vége van :D
igen 85 nél vége
amúgy énis csak azt tudom javasolni hogy próbáld ki egy másik DT cdi-jével ami nem produkálja ezt...
add el magad:D és szökjél meg
Dehogy rendszámos...supermoto kerekek vannak most benne...de én teszek alá endurót szal sm-enduró..pályán, erdélyben utcára meg megmarad a kis DT...azért rakom most rendbe...talán idővel még SM szettet is kap....vagy lehetc ska utcai gumikat...fasztudja csak most nagyon nincs lóvé...muterék odtak volna lé-t...viszont lehet kifizetik a kocsihitelt...szal valszeg nem adnak...nekem kell kigazdálkodnom
akkor nem itt de izé, üresbe lenyelezed mit csinál 6nél? olyan hangja van mintha elfogyna neki valami? vagy dadog durrog? és akkor 80körül vége is van neki?