régebben olvastam róla, és E85-ös cuccal teljesen elmegy, csak állítani kell a karbin...meg itt ott gumialkatrészeket szét fog enni...mert van ami benzinálló, de nem etanol álló
Egy kis fejtörő estére :D
Arra gondoltam hogy mostanában (főleg felénk) eléggé drágul a benya a kis hétvégi simsont biobenzin üzemüre miként lehetne át alakítani?
Vagy felesbe működne a dolog? Gondolom át kell fúvókázni karbi beállítások gyújtás stb...
Csinált már valaki ilyesmit?
ha minden igaz akkor az órádban van egy úgynevezett reed switch, amiről sok angol fórumban írnak hogy hogy lehet kiiktatni...ha jól tudom(javítsatok ki ha nem így van) az a switch a CDI-nel küld egy jelet 80-nál és az meg visszatekeri a powert...vmi kábelt kell letestelni és akkor lesz jó, de megnem mondom már melyiket...
Hello.Segítségeteket szeretném kérni, ugyanis a Dt-m nagyon jól húz,de amikor a kilométeróra eléri a 80-at olyan mintha lezárna a power.Szétszedtem az órát és van benne két vezeték, ami szerintem az oka mindennek,ugyanis mikor kikötöttem a spirált nem nyitott ki a power.Egyébként egy 2000-res évjáratú Dt-ről van szó.Ha tudjátok mit lehetne csinálni,hogy menjen 80-nál többet megköszönném. Előre is köszönöm a segítségeteket!
E-mail: kicsidrifter@citromail.hu
én csipáztam a goldfrent csak néha megállásnál úgy szólt a fék mit egy régi ikarusz busznak! de jóó volt ennek ellenére berágtam megvettem előre hátra az eredeti gyárit borsos áron ERRE NEM ELKEZDETT AZ IS CSIKOROGNI?!
Na igen, most kiszemeltek pár tuning simsont és igazoltatják őket ezerrel. Nem mondok neveket de van egy pár :D
Nincs bajom velük csak már unom néha mikor este 10-kor a végigtolnak az utcán és akkor faszán bezeng minden -.-...
Ma rendeltem meg, holnap megyek érte a boltba. Amit eddig használtam a Newfren márka volt ,de ez a Goldfren árban a duplája annak ,remélem ez minőségben is megmutatkozik.
Kitörölni pazarlás..........
Olyan kérdésem lenne hogy mitől lehet az hogy a légszűrőben áll a benzin kb 1-1,5dl?Mit lehet vele kezdeni?
valahogy így
Arra gondoltam hogy mostanában (főleg felénk) eléggé drágul a benya a kis hétvégi simsont biobenzin üzemüre miként lehetne át alakítani?
Vagy felesbe működne a dolog? Gondolom át kell fúvókázni karbi beállítások gyújtás stb...
Csinált már valaki ilyesmit?
E-mail: kicsidrifter@citromail.hu
Nincs bajom velük csak már unom néha mikor este 10-kor a végigtolnak az utcán és akkor faszán bezeng minden -.-...
nem megyünk
és akkor 1m92 magasan 65 kilósan , még sztenderről se tudnám levenni.
De a fék jól fogna ,mag jól menne a vas
majdnem vadi új tárcsa ,ezek szerint jóféle fékbetét, fém fékcső, rohadt drága fékfolyadék, 50 es alkar....
mi kellhet még?
Ma rendeltem meg, holnap megyek érte a boltba. Amit eddig használtam a Newfren márka volt ,de ez a Goldfren árban a duplája annak ,remélem ez minőségben is megmutatkozik.