Elsőnek is köszi szépen a segítséget.
Én úgy csináltam az egészet, hogy levettem a porvédő gumiharmónikát, az olajleengedő csavart kicsavaroztam lejött az olaj, majd az általad is említett imbusz csavart kitekertem onnan is jött egy kis olaj a maradék, kicsepegtettem faszán, majd kivettem valami szimeringfélét, pontosan nem tudom mi is az és utána a szimeringet, de semmi, ezutén pedig a tetején egy műanyag védőkupakot csak kipattintottam beütöttük a dugót annyira, hogy kivegyük az általad is szintén említett seagert, de még mindig semmi. Írték mások is, hogy kell egy kis rántás, de mi rángathattuk, de megállt a tudás és most perpillant itt állunk :(
Néztem én robbantott ábrát le is fordítottam a Német szervízkönyvét és elvileg valami távtartó gyűrűt ír fordításnak, ami miatt szerintem nem jön szét, nem értem miért nem jön szét pedig szerelő haverral próbáltuk megoldani :(
Próbálkozunk még valahogy, vagy nem kell azt melegíteni ?
Azért kösz szépen .
Elnézést, hogy itt hirdetek de hátha érdekel valakit. Fogalmam nincs mi az értéke, és 1 FT-ot sem akarok keresni rajta, csak szeretnék venni / elcserélni egy gyári Dt 80 LC 2 végdobot/ra. Ha érdekel írjatok
csiszolásnál figyelj oda mert kiszőröszíti a csiszoló a műanyagot és fújás után olyan lesz mintha beleszállt volna minden szösz nekem úgy csinálták meg a gépem előző tulajdonosai és iszonyat undoritó lett!
Jó reggelt!
Ma néztem a kézvédőt, még a gyári van de a festék lepattogzott róla és elég ronda...
Szeretném újra festeni és fel rakni, milyen festéket ajánlotok ami jól bírja a strapát (napot, kavicsot, sarat)?
Üdv.
mondjuk igen,,forgalmisnál msabb....amúúgy a fehérből is lehet fazséát kihozni...ha van ötleted az jóó..amúgy nem lenne sok lóvé...egy 5-6 ezerből faszán meg lehetne cisnálni az egészet
Én úgy csináltam az egészet, hogy levettem a porvédő gumiharmónikát, az olajleengedő csavart kicsavaroztam lejött az olaj, majd az általad is említett imbusz csavart kitekertem onnan is jött egy kis olaj a maradék, kicsepegtettem faszán, majd kivettem valami szimeringfélét, pontosan nem tudom mi is az és utána a szimeringet, de semmi, ezutén pedig a tetején egy műanyag védőkupakot csak kipattintottam beütöttük a dugót annyira, hogy kivegyük az általad is szintén említett seagert, de még mindig semmi. Írték mások is, hogy kell egy kis rántás, de mi rángathattuk, de megállt a tudás és most perpillant itt állunk :(
Néztem én robbantott ábrát le is fordítottam a Német szervízkönyvét és elvileg valami távtartó gyűrűt ír fordításnak, ami miatt szerintem nem jön szét, nem értem miért nem jön szét pedig szerelő haverral próbáltuk megoldani :(
Próbálkozunk még valahogy, vagy nem kell azt melegíteni ?
Azért kösz szépen .