Üdv. Ha valakit esetleg érdekel, van egy komplett motoplat gyújtásom DT-re. Trafó, állórész, lendkerék, fesz szabályzó.
email: mk1golf1.8@gmail.com
Sima, nem power szelepesen volt...
Ár megegyezés szerint.
Én inkább az általam leírt körülmények utáni kuplungállapotra lettem volna kíváncsi. Ha a főtengely, hengerfal, dugattyú kenésigénye miatt a 4T mkp. olaj olyan viszkozitású, ami a kuplungnak nem jó, akkor nem olyat öntök a motoromba, hanem aminek a belső folyási ellenállása megfelel a motoromhoz, és az igénybevételéhez!
Mert 4T mkp. olajak tartalmaznak olyan adaélokat ami teljesen felesleges a váltóba, illetve a főtengely, henger-dugó kenésigénye miatt szükséges lehet olyan viszkozitás ami a kuplungnak nem mindenképp jó.
Vagy csak edzett, jó kopásállóságú anyagokról van szó, jó felületi minőséggel. A fém-fémmel dologra mondaná a tanárom: állj neki egy autó dugattyú betétben edzett csapszegének egy reszelővel.
És mi lenne a 2t blokkba, olajfürdős kuplungoz való olaj és az atf között a diffi, ha errefelé a nagy homokban csúsztatni kellene a kuplungot rengeteget? Oké, hogy kipréselődik a lamellák közül az olaj és akkor már tapad normál használat mellett, onnantól már máshol van a terhelés. Nem beszélve arról, hogy a kétté szerintem magasabb hőfokon üzemel, főleg egy levegős, amibe ügye a 2t motor olajat kitalálták.. erre jön az említett homoktenger. És egy helyben hajtás. Ne értsétek félre, ez nem fikázás volt, lehet semmi különbség... de azért kíváncsi lennék az eredményre
én mindig is motor imádó voltam..én is bicikliztem..trial-oztam, dirt-öztem, bmx-eztem..de egyik se jött be annyira, és maradt a motorozás....3 hét alatt 100km? azjóúú
email: mk1golf1.8@gmail.com
Sima, nem power szelepesen volt...
Ár megegyezés szerint.