Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv. Ha valakit esetleg érdekel, van egy komplett motoplat gyújtásom DT-re. Trafó, állórész, lendkerék, fesz szabályzó.
email: mk1golf1.8@gmail.com
Sima, nem power szelepesen volt...
Ár megegyezés szerint.
és ott vagyunk
Érdemes végignézni.......:)

Majd a végén rájöttök miért..........
raksz rá valami ratyi gumit, úgyis elkopik mire át gurulsz a fél országon, nem kis táv
ezeket már valakik előttünk letesztelték, és szerintem nincs egyikünknek sem olyan felszerelése amivel ezeket lehetne mérni vagy amit kell vele
Én inkább az általam leírt körülmények utáni kuplungállapotra lettem volna kíváncsi. Ha a főtengely, hengerfal, dugattyú kenésigénye miatt a 4T mkp. olaj olyan viszkozitású, ami a kuplungnak nem jó, akkor nem olyat öntök a motoromba, hanem aminek a belső folyási ellenállása megfelel a motoromhoz, és az igénybevételéhez!
Mert 4T mkp. olajak tartalmaznak olyan adaélokat ami teljesen felesleges a váltóba, illetve a főtengely, henger-dugó kenésigénye miatt szükséges lehet olyan viszkozitás ami a kuplungnak nem mindenképp jó.
Az csak 4,8 km naponta :D legalább 200m-nél kisebb volt egy kör?
Vagy csak edzett, jó kopásállóságú anyagokról van szó, jó felületi minőséggel. A fém-fémmel dologra mondaná a tanárom: állj neki egy autó dugattyú betétben edzett csapszegének egy reszelővel.
És mi lenne a 2t blokkba, olajfürdős kuplungoz való olaj és az atf között a diffi, ha errefelé a nagy homokban csúsztatni kellene a kuplungot rengeteget? Oké, hogy kipréselődik a lamellák közül az olaj és akkor már tapad normál használat mellett, onnantól már máshol van a terhelés. Nem beszélve arról, hogy a kétté szerintem magasabb hőfokon üzemel, főleg egy levegős, amibe ügye a 2t motor olajat kitalálták.. erre jön az említett homoktenger. És egy helyben hajtás. Ne értsétek félre, ez nem fikázás volt, lehet semmi különbség... de azért kíváncsi lennék az eredményre
ha erdőbe találok utat akkor megyek...betonyon lekopik a krosszgumiii
hát pedig jössz sokszor pihensz
a rezonátor gyári a dob viszont nem.Szóval tuning is meg nem is :D képet készítek ha érdekel és olcsó pízír megszámolom :)
befagyott a hűtővíz,ami elméletileg -35 fokig állja a fagyot .... a kérdés.:-fagydugó található a dt-ben,vagy valami ilyesmi.?
ez tuning rendszer vagy milyen ?:D, érdekelne am :)
Üdv!eladóvá vált dt-hez való kipuf rendszer!Ár megegyezés szerint.képeket igény szerint rakok fel.
csak egy picit
hol megyek én szted 100km-eket a DT-vel? enduróóóóóó
Inkább spóroljá dt találkozóra
hú most nézem az adatlapképeden mennyi izmot felszedtél a hátsódra...
én mindig is motor imádó voltam..én is bicikliztem..trial-oztam, dirt-öztem, bmx-eztem..de egyik se jött be annyira, és maradt a motorozás....3 hét alatt 100km? azjóúú
leobbanthatsz..kis buzi
Szervízköny van volt is 6ezernél de a garancia csak 2 évig volt ,szóval 2007-ben már lejárt.
énge akkoriban még nem érdekeltek a motorok, a bicikli volt a minden. annak kínáltuk nyélen

volt ,hogy lenn voltunk balatonon kempinge és pl a 3 hét alatt a kemping aszfaltozott körbevezető útján 100 km et lebringáztam /kb 7-8 évesen/

amikor néha elmegyek egyet itt a köryéken tök céltalanul motorozni mindíg ez jut eszembe
viszont ha nem szervízben csinálják akkor ugrik a grancia(feltéve ha van még), meg szervízkönyv ilyesmi nem?