Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem engedi moderálni az igazat........
de amugy ez : után mért nem enged más jelet betenni?
most meg már csak simán buzi
Én kiskoromban is motorbuzi voltam, így anyám motoros meséket mesélt
andersen
nekem is olajat kell lassan cserélni ,mert jön a 12ezres szerviz,viszont biztos nem viszem el szervizbe haverom 6ezer km-es yzf-r125-ének szervizéért 14 ezret kértek el,egy olaj csere volt és kész meg hogy teljes átnézés persze a visszapillantót nem bírták rendesen meghúzni
Te milyen meséket hallottál amiben atf olaj, 2 ütemű motorok meg ilyneek vannak?

Én Grimmre alukáltam anno
ez így van! nem vagyok hozzáértő, de az én véleményme szerint a dt blokkjában kb ugyan azok a dolgok vannak és hasonló dolgok történnek mint egy auótmata váltóban.

Az atf kenőképessége:
voltam olyan kókány, hogy a berúgó közlőfogaskereket persely nélkül raktam a tengelyre. kopott 12 es tengely, 12 es furatú fogaskerék. Gondoltam ,meglássuk mi lesz amikor "acél-acélon" megy. mint kiderült semmi, mivel az olaj tökéletes filmet alkot és a kb 15 vagy hány ezer alatt mióta benn semmit nem kopott érezhetően. ugyan annyit lóg amennyit a berakáskor lógott, és ez a fogaskerék ha a h.kerék forog akkor ez is forog a tengelyen.
Én még ilyet nem hallottam..maximum a mesékben...mind1 végülis..mindenkinek más válik be, azt tesz bele mindenki amit akar..én tuti nem töltöm bele még 1x...
ja igen, van üres is ahogyan kell álló-mozgó motornál is
én pont olyantól kaptam az átéef ötletet, akik verseny 2t-k blokkjába használják. meg pl. a détéjülbe is. Namost amilyen gépekbe ők atf et tettek azokkal kb olyan tempókat váltanak az ügyesebbek mintha kalapáccsal csapnál váltókarra.. szóval van igénybevétel.
23 ezer kilóméter óta azt kapja bezony. Szerintem tökéletesen műkszik a váltó. Zajosnak nem mondanám zajosnak, műkidik rendesen, a kuplung a maga módján tökéletes sose csúszott még meg. Ennek az olajnak nagy előnye ,hogy hidgen melegen egyforma vele a váltóm. Van egy kis "sírása" ,de az nem a váltó hanem a kuplungkosár és a főengely fogaskerékből jön. Pl. a generál után valami máshogy kerülhetett össze mert onnantól fogva lett ez az áttételhang hangosabb.

53 ezer van a gépben, kapcsolókörmök szögletesek, léptetővillákon kopás kb 0, váltófogaskerek szerintem kb eladhatóak lennének újként...
versenyző 2T-be ATF-et? ezt hol álmodtad? elég sok versenyző ismerősöm van, mikor mondtam neki, hogy azt tettem a motorba, kiröhögtek....bizony igazuk is volt....szar volt az egész...2 hétig volt benne..aztán raktam bele 4T autó olajat, mert az volt itthon..az is szar volt..aztán vettem Repsol Transmission 2T és érdekes módon tökéletesen működik fura
az enyémbe nem tudom h milyen van, mert nem én öntöttem bele(hanem előző gazdi még nyár végén) ...de ez valami kurvajó:))
nemzörög, váltó könnyen jár, üres könnyen megvan, 0 fok körül is ugyanolyan jó mint hőségbe
kíváncsi lennék hogy az is ilyen kis mértékben mozgatja-e a powert...
Akkor bizony a kuplungoddal is lehetett valami probléma, ugyanis a kuplung ellensége a túl sűrű olaj és a túlságosan adalékolt olaj (surlódáscsökkentő adalékok), az ATF-re az egyik se jellemző. nem fog ez az oolaj semminek se ártani. Több versenyző is ilyet rak 2T-be.
Én azt tapasztaltam hogy megszűnt mindenféle kplung probléma, már rögtön hidegen is kiemel rendesen, normálisann-pontosan lehet váltani.
az vált be nekem is a legjobban
Próbáltam...ATF olajjal hígfos volt a kuplungom...na meg nem a semmiért csinálnak annak külön olajat, és külön olajat a manuálba..elhiheted
ehogy yamalube....repsol
Nekem van egy ismerősöm akinek asszem 90 vagy 95-ös a dt-je és az övén is hallható h lassaban állítja a be powert az enyémhez képest mikor ráadja a gyújtást,azt nem tudom ez baj e de az övé jobban megy mint az enyém bár neki van rendszer a gépen.
yamalube? aztat én többet nem teszem bele a dtbe csúszik tőle a kuplung mindenhol enyimé nem szereti, de a motult se lehet az itt a baj... ki kell tapasztalni szerintem hogy kinek mi jön be
azért annyira buta nem vagyok h váltóba való olajat öntsek a kevernivaló olaj helyére :D, csak azért kérdem h nem e fog csúszni a kuplung vagy valami
Mivel indoklod ez az állításodat?
a tartályba ne amúgy a váltóhoz jó...de még jobb a 2T Transmission
125ös DTmbe szerintetek jó a Castrol 10w40es hajtómű olaj ?