Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

aha akkor nem ütötték ?
a telók nem ragadnak be a hátsó nem üt fel olajat egyik sem ereszt egy cseppet sem
de amúgy nem hót mind1 hogy a váz meg a kormány meg az ülés hány éves! a szive új ! hidegen, melegen idnul eslő rugásra! a régi DTmet addig kellett rugni hogy már azt hittem elhalok végelgyengülésben
aha hát megkímélt telok milyen állapotba vannak ?kemények ?az elöző tulaja megkímélte?
94 esnél tuti nem idősebb
Hát attol függ hogy hanyas kiadású vázba felnibe benne van hogy hanyas évjáratú ?
tuning ! dugó , csapágyak stb

háát mennyiért vennéd meg?
a dob házi készítésű ? vagy tuning ?
Mi új benne ?
96 ? áá öregebb az és mennyiért adnád ?
jaja büntet ! új benne mionden ! amúgy 96 környéke és ha jól megfizeted eladó is
Hanyas évjáratú hasonlót akarok én is venni
Gratula a géphez és jól megy ?
újra DTm van
Szevasztok srácok! Abba segítsen nekem vki hogy a 125-ös dt-be belemegy a tdr kerék,vagy kell vmit átalakítani hozzá? Ja és ha vkinek lenne eladó tdr szett akkor vevő elnnék rá ha megtudunk egyezni! Csuma
a rendőrökkel még nincs gond, de hamarosan rendszám kell az 50esekre is és ez a nagyobb gond
köszike, majd szólok a fejleményekről.Ja még egy kérdés:Mennyire lehet beadni 50ccm-nek , mert csak smkp-ra van jogsim
szerintetek mi zöröghet a motoromban?
olyan a hang mintha valami dobozkában egy kis tárgyat ráznánk
pl utolsó légpuska lövedék a dobozban
de hogy honnan jön nem tudjuk kifülelni
LÉnyegében véve jó motor!
Nekem fél éve van meg és azóta csak annyi bajom van/volt, hogy 1x kilukadt a vízcsövem és azután mindig csöpögött valahol a víz valamelyik vízcsőnél, de ezt is sikerült kiküszöbölni!
rossz oldala:egy gyári kuplung bowdent 8ezerért akartak hozzá hozni.és megcsinálta a bowdenes 1200ft ból.
Eléggé sok bontott dolgog van hozzá.
fogyasztása kiváló.
Szóval egy jó gép!
Üdv!
Egy olya nkérdésem lenne, hogy kilátásba van egy dt 125 ös, és hogy mennyire van hozzá alkatrész, és milyen árba vannak...Az olvasottak alapján nem lehet rossz moci, de mégis milyen bajai szoktak lenni?Előre is köszönöm válaszotokat..
Gerz
Már a tv-ben is halottam, hogy az 50es motorokra rendszámot akarnak decembertől!És ellenörzik a motor , vázsszámot meg, hogy hány ccm-es.Mit kéne csinálni, hogy átmenjen?
Mert arradondoltam, hogy a henger és a kipuf. csatlakozásához berakni egy lemezt amin csak kicsi a lyuk és ugye akkor nagyon legyengül a gép vagy ezt rosszul gondolom?
Kössz, az lesz a következő lépésem, csak nemtom extra erős csavart is tudnak-e csinálni, egyébként 500Ft-t/csavar adnék, de nem akarok mindjárt 5-öt venni belőle mikor 1 vagy max 2 kellene hogy tartalék is legyen.
Menj el egy maszek esztergályoshoz,sztem nem fog elkérni egy 500-ast sem!De ha már ott vagy csináltass többet,mert ezek a genyók a gyárban direkte más menetemelkedésű és sűrűségű anyákat raknak a hengerfejre...
Tudom h holvan, igen van benne ilyen is, de amit bekarikáztam az előző kommentármnál, nekem azt kellett cserélni! most mi baj van a mocival?, meséld már el légyszi ! köszi! ANDris
Hali! Esetleg nem tudjátok hogy a 80-asokkal mi a helyzet? Ha egy 80 köbcentis DT-t legálisan szeretném használni akkor mi a teendö? Jogsi, Papírok, Vizsga, Biztosítás stb... Köszi Sziasztok