Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egy elérhetőséget adhatnál. msn,e-mail....
melegszik, ennyi
Henger+fej dugó nélkül 5000Ft.Ha érdekel holnap lemérem.
Nem tudom mikori évjárat sajnos.
ja, emg hogy milyen túlméretes.!
hengert mennyibe gondoltad.?
szevasztok valakit nem érdekel egy 80 as dt dugattyú? 49.50 es
csak kicsomagoltam ennyi semmi baja!
Szia mikori évjárató a blokk ?
hogyan főtt meg?
Sziasztok!

Olyan problémával fordulnék én hozzátok, hogy megfőő a dt125r-em.
Honnan tudnék olyan hengerfej-tömítést rendelni ami jó is?
Illetve érdemes síkra köszörültetni a hengert/hengerfejet?

Ja és ti hogy szoktátok rá rakni a hengerfejet? pasztával, gépzsírral mivel kell?

köszi előre is
DT blokk,hátha érdekel valakit.
Voltam bent.
Amit tegnap mutatott, valami kismotoré volt, de nem cimcony.
Hétfőn nyit az összes nagyker, lelkére kötöttem, nézzen utána ennek.
Keddre tudok biztosat mondani.
http://www.vasnepe.hu/cimlapon...

és akkor csodálkoznak hogy nem tisztelik a rendőröket...
Úgylegyen bár már most látom hogy nincs rá sok esély
Anyuék is úgy állnak a dologhoz hogy legalább Német ország vagy még messzebb. Ők is látják hogy itt nincs jövő, szerencsére sok ismerős van németbe. Vagy kamionozás... cigány élet de nekem vagy a motorszerelés vagy a kamionozás tetszik az, hogy egész nap vezetni kell, bár tudom hogy nagy felelőség.
Rossi hátha jövőre osztálytársak leszünk
Nekem azt mondta egy már sokat látott ismerősöm, hogy addig tanuljak amig lehet szerezzek egy vagy több szakmát amivel el lehet helyezkedni és próbáljak szerencsét külföldön mert jelenleg ami Magyarországon van az siralmas most mondják azt hogy rajtunk múlik a jövő hogy mit lesz itt vagy hogy hazaáruló és rohadjon meg aki külföldön dolgozik de jelenleg itt nincs jövő az én meglátásom szerint legalább is annak aki majd most lesz a munkás élet elkezdése előtt sajnos.
Értem, végül is ha tényleg jó befektetés az iskola akkor egyértelműen megéri eladni a dötöt. Viszont azt látom ,hogy ha nem fogsz ki valami extra zsíros állást /persze csókosként/ akkor mint magáncégnél! szakmunkás 2 átlag út van. 1. dolgozol 8 órában és a nettó szakmunkás minimálbér 61.000 ft /oké "jófej" jófeja főnök, kapsz 80 at/ . Vagy nincs életed vagyis van, a munkahelyed, szét dolgozod magad hétvégék túlóra hegyek stb. és így mondjuk keresel ha be vagy jelentve úgy 160 körül.

Van egy diplomád 8 órában kezdőként kapsz 120 körül...

Ezt így a 20-30 év közti emberekre értettem, nyílváb van kivétel, de úgy összességében így látom a helyztetet. Nekem sincs diplomám, sokáig úgy voltam h minek, de kezdek ott tartani hogy kéne, mert itt az átlag szakmunkát baromira nem becsülik meg. Szakmunkásként én most az állami szférát céloztam meg, ami még elég jónak tűnik
Zoli, majd beszélünk, én is szeretnék veled!
De igazából az lenne a tuti, ha egyszer összefutnánk, mert egy délután is lehet kevés lenne.. de lenne mit mesélnem.
Timeslip.hu-t ajánlom figyelmedben. Mi is árulunk ilyen gyorsulásmérőket, bár komolyabban nem fojtam bele a dologba, de a görbék alapján látható, hogy kb mi történik.
Nézd az egész szakaszra vonatkoztatva átlagos gyorsulás (m/s^2) kiszámolható, ha tényleg tudod hogy hány másodpercig gyorsult, mekkora távon.. de sajnos azt sem, mert ez egyszerű ds/dt.
Bár igazából már azt sem értem, hogy ez miért érdekes paraméter.

Ha össze akar hasonlítani dolgokat motor gyorsulását.. hogy a rajtot ne csessze el, ezért guruljon 10km/h-val, repülőrajt.. kijelöl egy 200m-es szakaszt, elején 10-ről elkezdi kenni neki, majd célvonalnál megnézi mit ért el.
Fellép a timeslip.hu-ra majd ezt a 10km/h és mért seb közötti szakaszt összehasonlítja, hogy másik járművek mekkora távon teszik meg...
Most m/s^2-ben, g-ben tök felesleges.. eleve az egy szűrt jel szokott mérve is lenni, egy rossz motortartó bak is ránthat annyit, hogy mittomén éppen egy nagyobb vagy kisebb tüskét kapsz csúcsnak.
Álló rajtal, meg idővel meg hát nem hiszem hogy érdemes próbálkozni, mert egy profi rajtolótól lehet azonos távon egy secet is kap egy ugyanolyan motor átlagos pilótával.
Nagyon szépen köszörű!

Miattam nem menj oda, elég majd ha arra jársz .
Oké felírom, és megnézetem neked.
Majd holnap hívlak a méretekről, meg hogy mi van neki.
HA arra jársz, megnéznéd nekem, hogy milyen méretek vannak simsonhoz?

Létező méret bármi 38 és 52 között.

Hálás lennék...

Amúgy a for... dugókhoz, annyit, hogy bár elhisezm, hogy hazsnálható a for yamaha, nekem a for honda ami szerintem uygan az vannak tpasztalataim.
Az anyaga kiváló, megmunkálás normális, viszont a geometria az nevetséges.

kúposság-ovalitás 20-25 század ami eyhán szólva sok.
Mire bejáratod harangozik a hengerben.

Tábori szaki átesztergálja úgy már tökéletes.

Érdekes, a 125 ös méretek nem iylen perverz geometriával készülnek csak a 80as ok.
én eladom a dt-t, nekem megéri elmenni kitanulni a szakmát, mert itt nem igazán olyan szakma amit szívesen csinálnék. Főiskola meg hááát nővéremnek lesz egy mérnök informatikus diplomája és nem tud vele semmit sem csinálni. Úgyhogy én eladom a dt-t és az árából tanulok 1 évig
Kezembe akadt egy 80-as DT blokk.Blokközép,váltóval,főtengellyel,hengerszett (dugó nélkül) és kuplung cuccok is vannak rajta.Nekem csak a helyet foglalja...ha valakit érdekel dobok fel képet majd:)
Hát ha van egy szakmád már ,meg 21. éves vagy úgy má nem ócó...

Meg a levelező is annyi mint a nappali. Oké ,hogy fenn kell tartani a sulit, de azé ez meglepett