Ha más motorral össze akarod hasonlítani akkor jó megoldás. Gondolom az emberünk nem fog idő közben megálni. Hanem mind a két motorral csutkázni fogod. És a másik motornál is ott van a váltogatás és a fékezés.
Nem az volt a lényeg, hogy felbontsd a mozgást. Hanem az, hogy megadta, hogy 180M-en 75km/h ra gyorsult. Ezt a dolgot nem kell túlgondolni. Az most időközben, hogy fékezet, hogy az eléjén jobban gyorsult mint a végén, az most nem számit. Hanem, hogy ez a távot ilyen sebességre felgyorsulva mennyi idő alat tette meg. Eből nyílván egy egyenletes gyorsulással való gyorsulási értéket fogsz kapni. Az most az elején nagyobb ez az érték a végén meg kisebb az nem számít.
Az fasza. Nem részletezném nagyon, mert nem gondolkozol. Volt lassulás is, holtidő is nyilván a váltások és a gáz-fék időszak között. Mondjuk tegyük fel, hogy kerek 180 méteren történt pontosan az egész.. centire.
Nekem még ezek nélkül sem menne, illetve én elég kicsinek tartom az esélyét, hogy egyenes vonalú egyenletes gyorsulásokat produkált a motor mind fékezés és mind a gyorsítások alatt. Erre a következtetésre megmondom őszintén sosem jöttem volna magamtól rá, nyilván megvan az esélye de erősen konvergál a nullához, én alapból kizárnám.
A Nobel díj a tíéd és a kérdezőé. Bár nem az időt, hanem a gyorsulást kérdezte.
Pedig ki lehet számolni.
S=(v0+vt)* t/2
A v0 a kezdeti sebesség a vt pedig a végsebesség és ebből még a gyorsulást sem kell meghatározni, egyből megkapod az időt.
Ha tökmindegy milyen 125-ös dt-é.. akkor beírod a googleba, hogy "dt125 service manual", akkor első találatnak egy pdf-et fog kihozni, szerepel benne mind térfogatra mind, szintre a telóolaj mennyisége.
Csak egyféle telóval szerelték az összes 125DT-t? Nem tudom, csak érdeklődöm, ha igen nem szóltam, de legalább egy konkrét típust, évjáratot mondhatnál, hátha valaki tudja. De persze ha letöltessz egy hozzá való service manualt, az azért segíteni fog.
Ja igen, ma elég bunkó vagyok.. mielött még valaki közölné vele, felesleges, tudom...
Hát aki ebből neked kiszámolja az fizikai Nobel díjat kap azt megmondom. Vagy csak valakit szivatni akarsz, de még ahhoz is annyira szar kérdés, hogy valaki erre rákapjon :)
Lemértem most este a DT-m gyorsulását. Annyit tudok mondani, hogy a 180m-es kapubejárónkon óra szerint 75km/h-ra gyorsulok fel úgy, hogy még meg is állok a pálya vége előtt. Az, hogy ez hány m/s négyzet gyorsulás azt nem tudom, de hozzatok egy HD-t és összevetjük.
A gépemen gyári kipuff, gyári karbi 20mm Mikuni, 100cc Polini henger, DT80LC2 1992. V53 verzió. Gyári áttétel 15/51 lánckerék.
Üdv, Robi
VERY WELL ACRYL LACQUER AKRIL FESTÉK EZÜST BENZINÁLLÓ.
Nagyon jó, kb 850-1000 Ft 1 db 4 dl-es doboz fújos. Babettát festettem vele, tankot is, sokszor ráfolyt a benzin is és nem oldja, erős, tartós, célszerű fútött garázsban festeni vele.
nem akartam kijelenteni de a dt túl erős szerintem potya ilyeneken törni az agyadat hogy gyorsulás senkinek sincs esélye pláne nem egy dzscsoppcruisernek
Jaja a japik azok biztos okén mennek, volt egy ismerősömnek 750 es Viragoja, és az igen mérgesnek tűnt... De mondmom ezek a jenki gépek... Oké ,hogy itt nem a sebesség a lényeg amit teljesen meg is értek, csak azért többet várnék ilyen 1500 cc-s gépektől.
pl. 250 sor 4 essel is együtt gyorsuluk olyan 50 ig aztán nagyon elmegy. /pl. gsx/
De persze azt a verziót sem kell elfelejteni ,hogy esetleg a Détté 80 túl erős.
Mármint, hogy kik a motorosok.
Nyílván nem egy erőgép de nyomatékból dolgozik és az azért röpíti a motorokat. És tényleg elég jól gyorsul. Jó nem egy 600-as vagy 1000-es sportgéppel kell összehasonlítani.
Nagy köbcentis, alacsony tkchnikai szinvonalu,mezőgazdasági erőgép (zetor)hangu presztizsmotorok ezek.
A HD tűlélése nyiltan válalltan a hétvégi pézes "motoros" kategória kialakításán múlt a 80-as években.
Létrehoztak egy oylan valamit, ahol hétközben öltönyös menágerek, hévégén felveszik a jelmezt, és "motorossá" válnak.
Ezeknek a mtorozáshoz a világon semmi közük.
(kiváló példa az alsóörsi találkozó, ahová a közönség jelentős része utánfutón viszi a motort, amin egy percet nem dolgozott, csak kifizette, és ott parádézik vele. Kötelező tartozék még a bérkurva.)
Létezik egy másikfajta közösség, ezek külsőségeikben uygan kissé hasonlítanak az imént vázolt majmokra, de ezek a motoros létet mint szubkultúrát komolyan gondolják.
Srácok, valaki már gyorsult ilyen igazi HD chopper ellen? Arra a fajtára gondolok, hogy régivágású léghűtéses v2 hárli blokk, króm hegyek, króm rohambili a rájderen, baromi hangos kipu, akkora egy henger mint a dt blokk stb. Ugyan is nekem 2-3 ilyen emlékezetes alkalom van, amikor ilyen városi köeülmények közt pl. lámpától-lámpáig, vagy aki ismeri itt a Köki-felüljárónál akadtam össze ilyen motorossal. Viszont igen nagy meglepetést okozott, hogy ezen alkalmakkor a csuklójukat nézve bizony sztem nyelezték, ki is forgatták a gépeket már amennyire lehet, de ezek nem tűntek förgébbnek mint a folytott dt 80...
Ezt elmeséltem egy ismerősömnek, az majdnem kiröhögött mert Ő ilyen körögben mozog és bizony ezek a csopperek nagyon komolyan mennek, legalább is Ő ezt monmdta. Akkor most mi van?
Amúgy ha már itt tartunk szerintem nálam jobban senki nem sz@rja le ezeket a márkákat. Meg eleve nem érdekel ez az egész számítógép téma, meg nem is értek hozzá. Bár nem tagadom brilliáns, és hasznos találmány!
Nekem még ezek nélkül sem menne, illetve én elég kicsinek tartom az esélyét, hogy egyenes vonalú egyenletes gyorsulásokat produkált a motor mind fékezés és mind a gyorsítások alatt. Erre a következtetésre megmondom őszintén sosem jöttem volna magamtól rá, nyilván megvan az esélye de erősen konvergál a nullához, én alapból kizárnám.
A Nobel díj a tíéd és a kérdezőé. Bár nem az időt, hanem a gyorsulást kérdezte.
S=(v0+vt)* t/2
A v0 a kezdeti sebesség a vt pedig a végsebesség és ebből még a gyorsulást sem kell meghatározni, egyből megkapod az időt.
Ja igen, ma elég bunkó vagyok.. mielött még valaki közölné vele, felesleges, tudom...
Mennyi olaj kell egy dt 125-ös 1db telójába?
Köszi
A gépemen gyári kipuff, gyári karbi 20mm Mikuni, 100cc Polini henger, DT80LC2 1992. V53 verzió. Gyári áttétel 15/51 lánckerék.
Üdv, Robi
Nagyon jó, kb 850-1000 Ft 1 db 4 dl-es doboz fújos. Babettát festettem vele, tankot is, sokszor ráfolyt a benzin is és nem oldja, erős, tartós, célszerű fútött garázsban festeni vele.
valamelyikőtök tud nekem mondani egy jó fajta ezüst színű sprayt ami azért kicsit tartós is?Deknit és a hengert szeretném majd vele lefújni.
pl. 250 sor 4 essel is együtt gyorsuluk olyan 50 ig aztán nagyon elmegy. /pl. gsx/
De persze azt a verziót sem kell elfelejteni ,hogy esetleg a Détté 80 túl erős.
Nyílván nem egy erőgép de nyomatékból dolgozik és az azért röpíti a motorokat. És tényleg elég jól gyorsul. Jó nem egy 600-as vagy 1000-es sportgéppel kell összehasonlítani.
Uyganmár...
Nagy köbcentis, alacsony tkchnikai szinvonalu,mezőgazdasági erőgép (zetor)hangu presztizsmotorok ezek.
A HD tűlélése nyiltan válalltan a hétvégi pézes "motoros" kategória kialakításán múlt a 80-as években.
Létrehoztak egy oylan valamit, ahol hétközben öltönyös menágerek, hévégén felveszik a jelmezt, és "motorossá" válnak.
Ezeknek a mtorozáshoz a világon semmi közük.
(kiváló példa az alsóörsi találkozó, ahová a közönség jelentős része utánfutón viszi a motort, amin egy percet nem dolgozott, csak kifizette, és ott parádézik vele. Kötelező tartozék még a bérkurva.)
Létezik egy másikfajta közösség, ezek külsőségeikben uygan kissé hasonlítanak az imént vázolt majmokra, de ezek a motoros létet mint szubkultúrát komolyan gondolják.
Ezt elmeséltem egy ismerősömnek, az majdnem kiröhögött mert Ő ilyen körögben mozog és bizony ezek a csopperek nagyon komolyan mennek, legalább is Ő ezt monmdta. Akkor most mi van?
Akinek van az irjon.
Alakra megegyezik talán a DT-ével, de valaki erősitsen meg.