Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én szétszedtem egy párat,több kuncsaft kérte,de biztosíthatlak,hogy nem éri meg a munkát.
Hali nekem van pár cuccom ha érdekel....
Dt 125R rezoját érdemes kibelezni? Jobb lesz tőle vagy ront a teljesítményén?Elsősorban Apuci Emzoli és azok válaszát várom aki már megcsinálta ezt a kipufogójával.
Sziasztok! Vettem a dt 80 lcII mocimra kézvédőt(T4Tune) és nem igazán tudom feltenni, mert nem fér oda a jobb oldalon meg rövid is és a bal oldalon meg csak rövid. Valaki akinek van kézvédője lefényképezné hogyan van felszerelve? Köszönöm az esetleges képeket! :)
Jó estét...
Azért írok most ide mert Yamaha Dt 80 Lc1 hez kellene pár dolog zárszerkezet fejidom és még 1 2 cucc...
Akinek van alkatrésze az írjon segítségeteket előre is köszönöm...
Én frissenfúrt hengernél próbáltam 1 és gyűrűs dugót is és nem vettem észre a különbséget. A mostani Dt terhelés alatt nem akar 8000 fölé menni. De még harmadikban földuton kapar 6000-től.
Az előző dt-m terhelés alatt 12 000 ig forgatta ki magát. nem tudom, hogy az előző gazdája mit mókolt vele, erőre nem volt több mint a mostani, csak az 8000-nél nem állt meg.
Nézd, ha egy frissen fúrt hengeren 1 vagy 2 gyűrűt használok, a különség minimális, tényleg legtöbben vakteszten meg sem mondanák.
De az, hogy jó magyar szokás szerint vezetett szervízkönyves a motor, tehát már lóg a bele és kiköpte már az egyik gyűrűt és éppen hogy csak jár, az azért más.
Az meg nyilvánvaló, hogy a 30-40-45 lovas dt-k 12000-nél erőből húznak még, de a legtöbb meg tényleg nem ilyen. :)
Na gyerekek ilyet látatok már? DT 80 LC2 dupla légterelős tank :)) valószinüleg az egyetlen ami az országban van valamelyik nap érkezik meg postán hozzám :)))
Köszi!
nekem nyáron volt olyan hogy állítgattuk a karbit...meg próbálgattam persze úgy próbáltam hogy hú de fasza 4.-be leforogja az órát..egyszer leálltam járt egyhelyben a motor,csattant egyet mondom kész vége :D de első rugásra indult utána nem csörgött nem zörgött semmise, azért eléggé pipa voltam hazafele azért megcineltem 1 gyűrűvel is olyan szépen ment 80-at hogy végül itthon szétszedtem...hengerbe nem mart bele de azért megfurattam új dugó, azóta is úgy megy...3000 km van benne, most a téli szervizelések alatt megnéztem a dugó állapotát és még az oldala sincs leégve....pedig 700 km-t járattam utána kapja az ívet rendesen... de 1 gyűrűvel jobban vette a lapot!
de érdekes hogy 1-1 dt-be olyan erő van hogy csak na, de a többségbe meg alig van... pedig ugyanaz a karbi henger minden.
én is így jártam csak azzal a különbséggel, hogy én mentem nyaralni Pécs közepén a lámpánál megállt... rúgtam rajta egyet elindult... nyaraláskor először elindult de utána már csak hidegen, apu kellett jöjjön értem futóval. hazahoztuk gyertyacsere aztán ment tovább.. azt vettem csak észre hogy 2.be nem tudtam vele kerekezni felső gyűrű eltört a gát is és érdekes hogy körbe marta meg a hengerfalat de nem húzott bele
Az a vízpumpa lehet szerintem:S
Üdv mindenkinek! Egy kérdésem lenne. Főtengely szimeringet cserélek a 80-as lc2-s DT-m-ben! Amikor a lendkereket akartam leszedni akkor a lehuzóból is és a lendkerékből is kiszakadt a menet. Nagynehezen leszettük a lendkereket. Szerencsére a főtengely nem sérült viszont a lendkerék igen. Van egy 80-as Honda MTX blokkom megvan hozzá a lendkerék is. Méretre ugyanolyannak látom, de nem tudom hogy jó-e rá vagy nem. Még egy kérdésem lenne, a váltóba beszürkül az olaj. Ez mitől lehet? Mondták hogy a főtengely szimering vagy a vizpumpa szimering hiba.
Én motoros találkozon nem túl jó állapotban letegeztem még a 80-as DT-t, és nagy csattanás majd elkezdett zörögni a blokk.... Reggel beinditom, szép csendes hangja volt.. mondom biztos csak álmodtam... Aztán mgé lenyomtam vele vagy 50 km-et de érezni lehetett főleg kétszeméllyel, hogy nem az igazi, de egyszeméllyel jó volt.. majd ithton mondom azért bele nézek... és eltörött a felső gyürü, csak a fele volt a dugón, meg eltöröt a felső gyürü gát is vagy mi... De a hengert nem huzta meg!
Ha megeszi, ott már komoly gondok vannak és tömören lefordítva azt jelenti, hogy egy kalap szar.
Levennénk titokban egy jó állapotú motorról a második gyűrűt a legtöbbetek észre sem venné, sem lenn, sem fenn.
De mondjuk hiába is írom, itt mindenki hallott dolgokat valakitől és az a mérvadó. :)
Az meg hogy 1 gyűrűs dugótól azt várni, hogy olyan legyen mint egy yz, hát még viccnek is rossz.
Itt a powernek is olyan jelentőség van betudva, mintha az lenne a wunderwaffe... Nyitott powerral sincs örületes difi, persze van.. nyomatéksávban már úgyis nyitva van végig..
HA alacsony fordulaton nicns hengernyomásod, azt nemis fogja elengedni az 1 gyűrű sem, ha meg van, akkor de.

1 fölé forgó motornak meg nincs hengernyomása alul:)
Nem tudom én még csak akkor ültem egy gyűrűs dt-n mikor az enyém megette a felső gyűrűt. Lehet azért már 125ccm nél nem érezhető úgy mint mondjuk 60nál.
Nekem az első dt-m leakasztotta az órát. egy 2 gyűrűs után vettem bele egy 1 gyűrűs vertex-et és alul abszolút nem éreztem, hogy gyengébb. érdekes
Haveromnak volt egy 60as 5 felömlős 1gyűrűs simsonja. Alul olyan volt mint egy fos viszont fent tolt helyette olyat hogy beszartál :D
Nyilván van igazség abban amit mondasz, de nekem volt egy gyűrűs vertexem és nem éreztem különbséget alsó fordulatszám tartományban, vagy ha volt is nem volt számottevő.
gyűrűvel csökken a surlódó felület ! ép oly annyira lesz pörgős mint amennyire nyomaték szegény
én a nyitási tartomány és a használható tartomány közti szakaszt kérdeztem ott mi van nyomatékveszteség
Ha volna fogalmad a nyomatéki tartományról, akkor nem írnál ilyen hüleségeket.
Nyomaték nem 8-10.000-es fordulaton jön ki, hanem povernyitás alatt.
Ott viszont az 1 gyűrű, komoly veszteség.
Emzoli leírta: a fojtott Dété.....a fojtott elektronika, 8-9000 között húzza vissza a gyújtásjelet.
Ami 11-ig leforog, abban nincs CDI tiltás.
Köszönöm az hasznos infót , akkor marad a jelenlegi helyzetébe , mert rendesen veszi a lapot , bár az alapjárat hidegen eléggé kevéske, viszont melegen meg fasza , sőt egyre nehezebben indul ebbe a hidegbe , csapágy + szimering