Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

meg én nyomaték kulcsal húztam meg
átlósan érzéssel kell meghúzni és nincs gond nekem se volt az előző dtt-vel.
de ha értelmes ember veszi le a hengerfejet szinte lehetetlenség elferdíteni, legalábbis nekem nem sikerült, pedig nem vagyok profi szerelő. Meg se fordult a fejembe hogy síkoltassam, gyári értéken maradt minden a talp is meg a fej tömítés is, így nem kell játszani a préstávval sem, szerintem ennél egyszerűbb nincs
Azért mert 0,3mm vastag, s csak roppantógyűrű van.
Egyszerű lemez, és kész.
Ahhoz síknak kell lenni az állványnak, és a fejnek is.
Meg én már raktam össze azzal, és szar vót.
Nekem mindegy.
Mindenki a saját faszával veri a csalánt.
Küldök!
ha gyári hengerfej tömítést raksz bele mért kéne síkoltatni? meg mért kéne alá plusz talptömítés?
Válaszoltam neked, mikor kérdezted.

"Magyar dugattyú kerül bele, ez most derült ki (Sajtos féle).
Épp most beszéltem emzolival telefonon, egy maratonit....
Ő homályosított fel.
Szerinte utcai motorba első osztályú választás.
Még nincs meg a generál, most van a gépműhelyesnél a hengerem.
Elvileg jövő hét Hétfőre kerül haza.
Mogyoródon veszem a h.f. tömítést, egyik fele lemez, a másik klingerit vagy mi.....
1mm-es megy bele, amit 0,75-re lehet behúzni.
Röviden ennyi."

Lehet venni gyárit, csak egyből vidd el síkoltatni a hengert, meg a hengerfejet is.
Jah és ne felejts alá dobni akkor vagy 2-3 hengertalptömítést is.
Mert el fog tűnni a préstávod is.
Meg lehet csak ideig óráig lesz jó.
Én szótam.
És akkor az olcsó lesz a drága....
Hát írtam fórumon de senki nem válaszolt...
Mind1 akkor marad az ebay. Veszek bele gyári olcsóbban kijön a készlet mint maga a hengerfej tömítés
gyári meg 4800+ áfa emelés.

felétek nincs yamaha szalon?
De hívd fel az öreget, szerintem elpostázza.
Mondd neki, hogy ugyanolyan kell, amit nekem adott szerda este.
Ő lenne az. Postáz is.
4000.-+posta
Baszod tegnap este voltam Mogyoródon.
Ha előbb eszedbe jut, akkor hozok kettőt, egyiket meg elpostázom...
yamaha szalonban biztos tudsz rendelni
Apuci vagy valaki!

Meg tudná mondani valaki, hogy ki csinál dt 125r-hez hengerfejtömítést vagy valami elérhetőséget adni? vagy valaki utánvétellel elküdeni?
Természetesen kifizetném.
Köszi, volt egy rezóm hozzá, azzal negyedikben 100 felett ment, de túl hangos volt és sajnáltam 12000 fölé forgatni, sőt még 10000-ig is forgatni a motort. Korábban volt egy MTX80 motorom és azon olyan gyári rezo volt hogy szépen forgott de ment minden fordulaton. Hosszas DT kutatás után bebizonyosodott, hogy a DT80 gyárilag ilyen, 5000-8000 között megy jól, fölötte gyengül, ezért nem megy 15/51 lánckerékkel Polini hengerrel sem 80-90-nél többet, bár ez több mint elég, főleg, ha belegondolunk, hogy egy smkp-ról van szó, rendszám nélkül, elvileg max 45km/h megengedett sebességgel.
Üdv, Robi
Ennél jobban már nem lehetett:D:D de ha lenne mégtöbb menetes anya az jobban megfogná nem?
lol jobban kontrázzátok össze
megvolt:D:D felmelegítettem a hengert is, és az anyák fordulnak el, még jó hogy nem bassza el a menetet...
szóval valahogy jobban le kéne fogni a csavart..
De hogy nem jött ki? Nem bírtad elhajtani 2 méteres csővel sem a kulcsot a kontrázott csavaron? Ez számomra érthetetlen :)
tegyél rá 3 méteres erőkart
Fogóval:D:D az kéne még úristen..........
Kontrázva simán kijött 4, az 5. még melegítéssel sem..
Bár tudom.. én leszek a köcsög, de már a tőcsavar kiszedésnél is kikerekedett a szemem.
Fogóval próbáltad kiszedni? vagy mégis hogyan? Mert ha összekontrázol rajta két anyát, akkor olyan változat nem létezhet hogy nem tudod kiszedni. Ha baj van, akkor azt írnád, hogy beletörted.
szűrővel mi van mókolva? nekem középen van és ponnjo', levegő csavar is asszem 4et van kitekerve csak, tuti dugulás
Vagy repedt szívócsonk, szimeringes gyújtásoldalon. Ilyesmik. De mondjuk egy gyári motoron, gyári beállításnak nem szabad olyan szinten rossznak lenni, hogy szivató se segítsen.
Ilyenkor meg kellene keresni a hibát, megjavítani, nem elbaszni a gyári beállításokat.
Persze beállítások hőfokfüggőek, de hogy közel jól kéne működnie az is biztos...
Némi uránnal szerintem.....
Ki kéne pucolni először a karbit.
De jó, mert már szarrá állítgattad...........
Ahogy olvasom, így kap a legtöbbet, a benzin-levegő csavar is tökig be van keverve.

Nem tudom hogyan dúsíthatnám még....:S