Ezt századmilliméter pontossággal szokták mérni. Ha valami isteni csoda folytán pont 56,00mm a hengered, és jó állapotban van, nem túl ovális, hordós, ferde stb, akkor 55,95mm-es dugó kell bele. Valószínűleg nem kapsz hozzá pontosan ha már kopottabb, érdemes fúratni ha igényli. Ha jól tévedek ezeknek ~5 százados illesztés való.
Dt 80 lcII-höz van egy alapméretes (49mm) dugattyúm FOR YAMAHA márkájú, 15 percet járt vele a motor, és azért nem lett jó mert túl kopott volt a hengerem! Ha érdekel küldök majd képet is!
Olyan problémával fordulnék én hozzátok, hogy megfőő a dt125r-em.
Honnan tudnék olyan hengerfej-tömítést rendelni ami jó is?
Illetve érdemes síkra köszörültetni a hengert/hengerfejet?
Ja és ti hogy szoktátok rá rakni a hengerfejet? pasztával, gépzsírral mivel kell?
Hát nem sok....
Most 30 fokra húzza le, de próbálni még nem voltam.
Hidegem van.
Kerestem előgyújtási rajzot recege 2T-hez, de nem találtam sehol a neten.
Nem tudom meddig lehet húzni biztonsággal.
A gyári előgyula biztos kevés.
Most CDI-t túrok, de hát itt úgy néz ki nincs is válság.
A pénz nem kell senkinek.....:)
Nekem jobban tetszik a gyári kipufogó által adott teljesítmény görbe. A gyárival 8000-ig megy a motor erősen, a Gianellivel meg 7000-8000-től megy. Nem vagyok már versenyző, a hangom is csak a gyári zümmögős. Munkába járok meg a boltba, bár tegnap csapattam vele a határban egyet, jó saras lettem.
Nekem most 75-nél forog kb 6500-öt, sztem is az lenne a legjobb, ha a gyári fogaskerékkel egy ezressel többet forogna.
De lehet eltérés, mert azt vettük észre ,hogy a kívülről tök egyforma 80lc2 esek sem egyformák. nem kizárt ,hogy esetleg a váltók áttételezését kis mértékben variálták.
Nem tudom, azt látni kéne.
De miért nem rakod vissza a Gianellit, amit hirdetsz?
100-as hengerhez az illene.
Gyári kiputól ne sokat várj.
Amúgy mindenki azt mondja, hogy a Giától alul gyengébb lesz, csak elfelejtik hozzákonfigurálni a karburátort...
(ezzel megint lavinát indítok el érzem...)
Mellesleg többnyire akinek 80-as Détéje van, és azzal rohangál, a fiatalok többsége, azoknak vagy annyi pénz sincs a zsebébe, hogy megvegye a rezód, vagy fájó pont nekik egy rezóra ennyit költeni, ami szememben csak aprópénz.
De sajna ez van, nem akartam senkit megsérteni, akinek nem inge, nem veszi magára.
Ez egy egyismeretlenes egyenlet.
Ennyi idősen szerintem ki kell tudd számolni.
Most ezzel a konfiggal, 100 -nál mennyit forog?
100:(51/17)= ?
(51/15)X?= kb így....
Megkapod ugyanazon fordulatnál a sebességet.
Utána még egy ilyen egyenlettel kiszámolod a körülbelüli fordulatot...
te tapasztalt motoros lehetsz, szeretnék kérdezni! :)
Van egy DT80lc2 motorom, a gyári kipufogó a henger után a könyökben korábban el lehetett törve egészen körbe és körbe lett heggesztve. Nem látok bele, de eltudom képzelni, hogy belül lehet sok varacskos heggesztés varrat. Ez visszafoghatja a motor teljesítményét?
Köszi,
üdv, Robi
Nekem 17/51 van, kicsit hosszú is még a 100-as Polini hengerrel is. Nem tudja valaki megmondani, hogy ezzel a 15/51 gyári áttételi viszonnyal mondjuk 80 km/h-nál mi a motor fordulat 6. sebességben? Csak, hogy kövesútra milyen lenne?
köszi,
üdv, Robi
Olyan problémával fordulnék én hozzátok, hogy megfőő a dt125r-em.
Honnan tudnék olyan hengerfej-tömítést rendelni ami jó is?
Illetve érdemes síkra köszörültetni a hengert/hengerfejet?
Ja és ti hogy szoktátok rá rakni a hengerfejet? pasztával, gépzsírral mivel kell?
köszi előre is
Az lenne a kérdésem, hogy ha 56mm-es a henger belső átméróje akkor dugattyú mekkora kell bele? 56-os?
Előre is köszönöm.
Csak egyben! 4000.- ft
érd: 0630 211 24 27
Most 30 fokra húzza le, de próbálni még nem voltam.
Hidegem van.
Kerestem előgyújtási rajzot recege 2T-hez, de nem találtam sehol a neten.
Nem tudom meddig lehet húzni biztonsággal.
A gyári előgyula biztos kevés.
Most CDI-t túrok, de hát itt úgy néz ki nincs is válság.
A pénz nem kell senkinek.....:)
Dombon ülő juhászkutya legyek, ha ezt értem....
Nekem most 75-nél forog kb 6500-öt, sztem is az lenne a legjobb, ha a gyári fogaskerékkel egy ezressel többet forogna.
(51/15)X?=
? = 100:(51/17) ez egyértelműen kivehető
nem kekeckedésnek szánom.
Próbáltam érthetően leírni.
A kérdőjel helyére tehetném az x-et.
Nem hiszem, hogy ez problémát jelentene.
Ne kekeckedj!
Ebben az egyenletrendszerben mi az "x"?
A 100:(51/17) az egy "motorfordulat" lenne?
Akkor 100:(51/15) miért ad kisebb fordulatot?
Érdekel ez a számítás, de sehogy sem látom át....
De miért nem rakod vissza a Gianellit, amit hirdetsz?
100-as hengerhez az illene.
Gyári kiputól ne sokat várj.
Amúgy mindenki azt mondja, hogy a Giától alul gyengébb lesz, csak elfelejtik hozzákonfigurálni a karburátort...
(ezzel megint lavinát indítok el érzem...)
Mellesleg többnyire akinek 80-as Détéje van, és azzal rohangál, a fiatalok többsége, azoknak vagy annyi pénz sincs a zsebébe, hogy megvegye a rezód, vagy fájó pont nekik egy rezóra ennyit költeni, ami szememben csak aprópénz.
De sajna ez van, nem akartam senkit megsérteni, akinek nem inge, nem veszi magára.
Ennyi idősen szerintem ki kell tudd számolni.
Most ezzel a konfiggal, 100 -nál mennyit forog?
100:(51/17)= ?
(51/15)X?= kb így....
Megkapod ugyanazon fordulatnál a sebességet.
Utána még egy ilyen egyenlettel kiszámolod a körülbelüli fordulatot...
te tapasztalt motoros lehetsz, szeretnék kérdezni! :)
Van egy DT80lc2 motorom, a gyári kipufogó a henger után a könyökben korábban el lehetett törve egészen körbe és körbe lett heggesztve. Nem látok bele, de eltudom képzelni, hogy belül lehet sok varacskos heggesztés varrat. Ez visszafoghatja a motor teljesítményét?
Köszi,
üdv, Robi
köszi,
üdv, Robi