Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem csak egy kicsit erős ez a nyomatékveszteség ! nem értem miért pont 8000 rpm amikor az ypvs nyitása jóval alatta van ! teheát a használható tartomány 8000-11000 rpm ! kicsit szűk !
Hát nem örülnék egy hajtókar , dugó cserének , ha már 1szer széthúzom a blokkot a csapágycsere miatt akkor amit kell érdemes kicserélni .
A dt amúgy sem egy csendes motor, egy pici alapciripelés van. Eddig ez a 2. dt-m és nem tudom hanyadik felújításom, de eddig mindig ciripelt. De sosem volt gond belőle, sőt egyszer egy vertex dugóval 20 000 km-t bírt. Pedig egy két ember leosztotta, hogy nagyon kalapálnak bent. Persze ez még nem azt jelenti, hogy nem lehet más gond
alapjárati kevekékcsavar, alapjáraton a motorba jutó keverék mennyiségét tudod állítani ! ki-több be- szegényebb

továbbá ha hirtelen gázra befullad a motor ezzel a csavarral tudod hangolni hogy vegye a lapot !
A karbimon a jelölt csavar szét van barmolva , előrő tulaj beállította , a kérdés mit tudnék azzal állítani ?
tökre be van tekerve.Mert ha érdemes akkor megpróbálom valahogy kihajtani .
Azt gondoltam hogy kevesebb lesz az ereje alacsony fordulat tartományba , de ha húzod neki akkor meg megy mint a picsa :D
Csak egy elvi kérdés volt.Ami viszont komolyabb kérdés alapjáraton van egy kicsi ciripelés a hengerem felől ami egy kis gázadással megszűnik , majd visszatér alapjárton ismét melegen viszont már egyre kevésbé csinálja, sőt van mikor nem is ciripel . a kérdés az hogy a főteng.csapágyam cserés az okozza ? esetleg hajtókar alsó görgő avagy simán a dugógyűrű okozza a problémát ?
legalábbis én ezekre gondoltam első körbe.
nekünk az iskolában azt tanították, hogy elvileg +5 fokos hőmérsékletnél már jegesedhet a szívótorok. Mivel amikor kimennek a srácok a hóba rúgatni a simsont az sem jegesedik el ,ezért bizonyára tényleg elhanyagolható. Haver is szokta küldeni hóban az övét, pedig az a régebbi lc2 azon nincs karbifűtés és semmi baja. Bár én azt mondom ha már rátették nem kötöm le, de bizonyára semmi gond nem történik amit az átlag felhasználó észrevesz ha lekötik.
Egyszer -10fok-ban mentem 70km-t, akkor lehetett értelme
Vettem még a múlt hónapban egy használt karbit 97-es dt-ről, amibe a tzr súbert tettem, és ezzel a karbival a múltkor két hét után indítottam be, úgy hogy gyújtás nélkül rúgtam rá 3 óvatost, és gyújtást ráadva a 2. rugásra be is indult.
az előző karbival egy párszor meg kellet rugdosni.
Valaki meg tudná mérni a a váz szélességét a két lábtartó felfogatási pontjai között?
És az első és hátsó motortartó csavarok közötti távolságot?
Értem.Hát eléggé amatör vagyok ezen a téren (pl:nem tudom mi az a kehelycső)a pucolást még megtudnám csinálni de a hangolást azt biztos nem,lehet szakemberre hagyom majd.
Apuci, te véletlenül nem válalsz szerelést?:)
Minden bizonnyal igen.
Nem ártana néha kitakarítani, főleg ha van benne retek.
Ugyanis ebben nem lehetne kosz.
A benzincső becsatlakozásánál, (ha 28-as síktolattyús Mikuni)
kéne lennie a csőben egy zsákszűrőnek.
Jah és ha pucolod, nem árt a kehelycsővet is kihúzni, és kipucolni.
Meg utána behangolni.
Főfuvi helyzetelő seager mehet felülrül a 4. rovátkába kezdésnek....
Számolgattam.
A hátsó lánckerék maradhat a gyári. Ha rendelsz, akkor rendelj egy 14-es, és egy 15-ös első lánckereket is.
Tesztnél kiderül.
Azért érdemes lenne a jelen konfigodat is megszámolnod.
Köszönöm szépen! :) Esetleg van értelme változtatni az áttételen? Ha igen akkor már a nyomaték felé hajlok.. nemkell a sebesség..de tulzásokba sem akarok esni..
Értem,köszi a választ,majd próbálkozok.Az elöbb akartam felrakni egy képet is a regényem mellé az úszóházról amibe van egy kis mocsok de nem sikerült.Az úszóházat kinyaltam,de nem tudom h a karbit is szét kellene bontani vagy felesleges?
Sajna ezeknek igen szar a hidegjáratiuk.
Enyém is ilyen volt.
Az úszóháznál nyitni kell rajta, mert nehezen folyik be a kamrába a benzin.
Viszont ha nagyon kinyitod, besokall.
Így már nekem 2-3.-ra indul.
Viszont idejekorán vissza kell engedni a szívatót, mert bezabál.
Sajna elfelejtheted a hidegjáratot így.
Vagy állítsd le szívatóval.
Az is egy megoldás.
15-51
nagyvas.hu
Ott megkapsz mindent utánvéttel, korrektek, és elég gyorsak.
Lánckerékből elég a JT, lácból a DID erősített változat mehet rá.
A Dt 80lc 2 '92-es típusnak nemtudja valaki a gyári áttételét? :/ Esetleg nemtudna linkelni valaki komplett megrendelhető láncszettet? Köszönöm .)
Ennyi kosz már befojásolhatja a motor működését?A hidegindítás kész rémálom 2-szer 3-szor önindítoztatni kell,a szivatót nagyon sokáig rajta kell hagyni,majd várni kell vele pár percet h melegedjen,mert ha rögtön hajani akarnám lehorkol,és ha ez már nem áll fönt akkor menet közbe nagyon kis fordulatnál már váltani kell,mert ha tovább pörgetem ledarál.Ha már mentem pár kört vele akkor ez megszűnik,és megy ahogy kell,de előfordul az is h motoroztam egy nagyot lerakom egy 5 percre ,és újra hajtanám beindúl minden oké,de ha egy nagy gázfröccsöt adok neki azt várom h meglódlujon a ménes,e helyet megintcsak lehorkol.
Az előző gazdájánál elég sokat állt a motor olyan másfél évet ,és azt veszem észre h mióta elkezdem használni azóta jöttek elő ezek a problémák.
de ha csak fúvókázol akkor nem kel kiszedd tankot leveszed és ki lehet forgatni, súbert is kikell húzni asszem
Köszönöm a válaszokat.
Hát igen megkönyíti a szerelést az biztos,még így is egy fél nap volt mire kihalásztam a karbit.
Még rakok fel egy képet mert azzal kapcsolatban is volna kérdésem.
A simsont csukott szemmel szereltem, itt még tanuló vagyok:)
Apám érti a dolgokat. Viszont azért kellene bele nagyobb. mert mióta nincs a kipuba folytás, pontosabban másik végdob van rajta érzem, hogy nem úgy megy ahogy kellene.
Valszeg az az egy sem kéne szerinted....
Úgy van ahogy mumi is mondta.
Már kitárgyaltuk, hogy sok értelme nincs, mert olyan hidegben nem tudsz menni, hogy lefagyjon a karbid.
Mellesleg henger mögött helyezkedik el, így az is melegíti.
Kidobhatod a francba, a hengerfejnél az áteresz-csavarokat váltsd ki sima M6-os csavarokkal.
Így könnyebb későbbiekben a szerelése a karbinak.
Légteleníteni légteleníti magát.
Fagyállót pótold.