Karácsony van, jó kajával megtömve a hasam,
kimegyek a garázsba megnézem a Vasam!
Csorgatom a nyálam, elmennék egy körre,
bánatomban gyorsan rámegyek egy sörre.
Kurvára várom már a nyarat,
kínomban zabálok még egy kis halat.
És ezt így addig-addig csinálom,
míg az egészet sugárba kihányom.
Azt mondom én neked motoros barátom,
motorozás nélkül szart sem ér a Karácsony!
Mindenkinek áttétel függő
személy szerint nem is néztem még hanyas áttételem van.
A 130-140 enduró szettel lett mérve gps szerint még a nyáron
9000-9500-as fordulaton
Üdv.
Ha egyre nehezebben indul akkor valószínűnek tartom hogy a főtengely szimeringed egyre szarabb és az is közrejátszik.
Az enyém se forog 9ezernél többet és ott 130-140 körül megy/ment.
Kellemes ünnepeket minden Dt-s kollégának :)
Egy technikai kérdésem is lenne azért : Sajnos a motor főtengelycsapágyas , nem is hajtom mert egyre szarabbul indul , főleg hidegen , ami gondolom a csapágy miatt van ?
A másik , hogy miért nem forog 7,5 8ezernél többet óra szerint , a motornak van gondja vagy a ford. mérő órának ? ereje van rendesen 120-130 at megy végre ,a power is üzemel , a terepet is bírja, ha valakinek van vmi ötlete szivesen hallgatom
Szia,
a fojtás dologgal én is foglalkoztam, hogy merre lehet benne, de nem igazán találtam itt a fórumon infót, vagy csak nem értek hozzá. Nekem az volt a gond, és az is most is, hogy elfogy az erő nagy része 7500-8000-nél, a végsebességhez meg kellene még ott is erő. Itt valaki említette, hogy a rezóból (?) valamit ki kell szedni. A hátsó hangtompító dobot én levettem, felraktam, a motor ereje semmit nem változott. Nekem van egy eladó komplett Gianelli tuning kipufogóm rá , ha érdekel, tettem róla visszább fel képet. Tegnap le is festettem 650 fokos hőállő kipufogó festékkel. Kipróbáltam, de nem az én világom a hangos zümmögés, kiforog vele mint a barom, nekem kiakasztotta a 12000-es ford mérőt és kb 14000-ig forgott. :) Mondjuk a haveromnak tetszett, én inkább maradok a halk gyári zümmögésnél így 33 évesen már. :)))
kimegyek a garázsba megnézem a Vasam!
Csorgatom a nyálam, elmennék egy körre,
bánatomban gyorsan rámegyek egy sörre.
Kurvára várom már a nyarat,
kínomban zabálok még egy kis halat.
És ezt így addig-addig csinálom,
míg az egészet sugárba kihányom.
Azt mondom én neked motoros barátom,
motorozás nélkül szart sem ér a Karácsony!
Boldog Karácsonyt Mindenkinek!
személy szerint nem is néztem még hanyas áttételem van.
A 130-140 enduró szettel lett mérve gps szerint még a nyáron
9000-9500-as fordulaton
És Boldog békés Karácsonyi unnepeket minde Dt - s kollégának és a családjának :)
Ha egyre nehezebben indul akkor valószínűnek tartom hogy a főtengely szimeringed egyre szarabb és az is közrejátszik.
Az enyém se forog 9ezernél többet és ott 130-140 körül megy/ment.
Egy technikai kérdésem is lenne azért : Sajnos a motor főtengelycsapágyas , nem is hajtom mert egyre szarabbul indul , főleg hidegen , ami gondolom a csapágy miatt van ?
A másik , hogy miért nem forog 7,5 8ezernél többet óra szerint , a motornak van gondja vagy a ford. mérő órának ? ereje van rendesen 120-130 at megy végre ,a power is üzemel , a terepet is bírja, ha valakinek van vmi ötlete szivesen hallgatom
a fojtás dologgal én is foglalkoztam, hogy merre lehet benne, de nem igazán találtam itt a fórumon infót, vagy csak nem értek hozzá. Nekem az volt a gond, és az is most is, hogy elfogy az erő nagy része 7500-8000-nél, a végsebességhez meg kellene még ott is erő. Itt valaki említette, hogy a rezóból (?) valamit ki kell szedni. A hátsó hangtompító dobot én levettem, felraktam, a motor ereje semmit nem változott. Nekem van egy eladó komplett Gianelli tuning kipufogóm rá , ha érdekel, tettem róla visszább fel képet. Tegnap le is festettem 650 fokos hőállő kipufogó festékkel. Kipróbáltam, de nem az én világom a hangos zümmögés, kiforog vele mint a barom, nekem kiakasztotta a 12000-es ford mérőt és kb 14000-ig forgott. :) Mondjuk a haveromnak tetszett, én inkább maradok a halk gyári zümmögésnél így 33 évesen már. :)))
üdv, Robi
Valaki meg tudná mérni milyen széles a bölcső és hogy mekkora a távolság a motortartók között egy 125-ös DT-ben?
U.i.:Boldog Karácsonyt
Itt kép hogy illusztráljam mire lennék kíváncsi.
Eladó Airoh sisak
http://www.kepesmotor.hu/zart_...
de a DT125R vhogy egy homály számomra