Yamaha jog 3kj gyújtása miben különbözik a DT gyújtásától ?
Fel akarnék egyet tenni az mz-re, csak nem találok hozzá sehol se értelmes kapcsolási rajzot.
Ha segít, esetleg rakhatok fel képeket is az alkatrészekről.
Eladó egy tdr váz a képen látható állapotban vezetékköteggel műszerfallal ( km/óra hiányzik) 15000ft
Plusz egy dt/tdr blokk ami megszorult és valószínű főtengelycsapágyas is gyújtás nélkül dellorto32-es karbival 20000 ft anélkül 15000ft
email: nagy1122@freemail.hu
tel: 06209564824
Szevasztok! Ma rámjött a videózhatnék. Levideóztam 3 motort meg az összeset lefényképeztem. Eddig az ismeretségi köröm folyton fikázza őket meg azt mondja adjam el őket és 1 jót vegyek. De ez van. Erre telik. Ez mind a nagy szerencse műve hogy nálam van. Kivéve a Yamaha azzzal naggyon megszívtam. na mind 1 most jó és ez a lényeg. Arról is van vidi. Megtaláljátok őket majd a videóim között.
A tartalék olyan 1.5 liter környéke lehet. Gondolom 100 km re kivetítve, egy hegyi patakmederben ami sziklás és csak pár centi víz van benne 20 centi iszapos sárral, ráadásul meredek ott elég tisztességes fogyasztást tud produkálni, de ilyenkor már üzemórára szokták mondani. amúgy hasra ütve ilyen 10-15 liter is lehet szerintem ilyen körülmények közt, de nem értek hozzá
Jóreggelt mindekinek.
Érdeklődnék, hogy 97 es DT 125-be milyen gyertya lenne fain?
Semmiféle folytás nincs benne, milyen hóértékű kellene bele?
Előre is köszi!
Olyan jelentkezését várom akinek dt 80 lcII mocija van és szét van szedve mert meg kellene mérni vmit hogy stimmel-e az enyémmel mert az enyém ne jó szerintünk! köszi a segítséget
amugy nincs sok baja aváznak, leszedtem az idomot most már látszik hogy a sárvédő alatti résznél ahol az ülés alatti cső meg ami lentröl jön ahol találkoznak onnantol van elhajolva minimálisat, csak mivel nem cserélhető a segédváz ezért vázcsere hátsó sárvédő tört ami 13ezer, kell egy fékkar és kész
hogy nézne ki rajta?