Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rossi, az ülésedet letudnád fényképezni? Ha jól látom el van vékonyítva a hátulja, az érdekelne engem
2,5 és 3,5
És ha valaki talál neten hirdetést, kék dt legyen nembaj ha motorhibás csak occo legyen ilyen 120ezerig kb, azt megkérem szépen linkelje be ide
Ez nálam is így van! :D
847 ezer a javítás a márka kereskedésbe ebböl 400 a váz és 200 a munkadíj, úgyhogy ne akarjátok megcsukni a motort
Hány colosak a ráfok? E/H 3,5"?
gianellivel is 7000-től ütés szerűen húz olyat hogy megszólal
jelöld össze a lendkeréken és a blokkon a felső holtpontot. Ha van rá lehetőség indikátor órával keresd meg. Majd így villogtatva már lehet látni ,hogy mi zajlik. Tavasszal megcsinálom, ha felkerült a motor a pincéből
az az igazság, hogy ilyen modernebb tehnikával még nem volt szerencsém. ugye a haveri kör is hasonló adósávban mozog..


De nekem tényleg szimpatikusabb ez az ütésszerű megindulás. És igazából 1500 a hasznos fordulattartomány. felette az enyém összesik, alatta meg lájt. De a faja áttételezésnek köszönhetően, tök jókat lehet vele mókolni, és a váltó használatári is megtanít:)
Modernebb motorokon a zséthúzottabb karakterisztika a szokás, könynebb vele menn, mág ha érzetre nem is gyorsabb, de a stopper szerint rendszerint emg de.
Igen ránéztem csak nekem mint aki életében nem használta őszintén nem sokat monnd. Majd ha lesz időm ránézek haverommal aki jobben keni ezt a témát. És akkor írok hogy mi a helyzet.
Ha jól tudom 41mm de holnap megnézem:)
Valaki nem tudja hol lehet kapni Yamaha DT 50-hez(6V) index relét?
Ha jól emlékszem múltkor említetted ,hogy megfigyeled sztroboszkóppal a 80lc2 gyújtásának mászkálását. Megvolt?
ja és a giával nem fogyaszt többet!

ha endurozol főleg akkor a gyári szerintem jobb
A gia rezóval jobban gyorsul ,sokkal tovább leforog. Igazából az enyém a gyárival elég ütésszerűen indul meg az ideális fordulattartomány elérésekor /nekem ez tecccik/. a giával pedig olyan nyúlósabb, de egyértelműen nagyobbat megy. Mentem már nem egyszer gianneli rezóssal, de nekem továbbra is gyári a bejövős.
Akitől vettem a DT-m avval fogok beszélni, mert neki minden alkatrésze van a mocihoz, nem merek egyenlőre ilyen drága projektbe belevágni, megbeszélem vele hogy kipróbálhassam hgy milyen a mici és ha jó akkor kialkudunk egy megfelelő árat :D
Amúgy enyém is csak 7.000-ig húz, 90km/h-nál 8.500-at pörgött mint gyári, mint új rezóval :))
Ugyab így volt az ismerős motorjával, az is ment 110-et pedig csak 80ccm-es, viszont az 7.000 alatt abszolút nem forgott, sztem szar volt a rezó hozzá, beraktad 1.-be és 7.000-res fordulattal kellet indulni vele, mert alatta olyan volt mint egy babetta, de amikor elérte a 7-et akkor 12-ig ment mint az állat, csak így hosszabtávon széthullik a moci :SS
Tényleg meg tudod mutatni hgy hol fogod veni a gionelli rendszert, mert engem is érdekelne, remélem nem fogok úgy járni mint az ismerősöm
pedig csak 7000-től fog megindulni igazán.....én már gianellivel vettem, szóval nem tudom a gyárihoz hasonlítani...de nekem nincs bajom vele alacsony fordulaton sem....húz rendesen....ha minden király a motoron akkor akár terhelés alatt 12-ig is elforog, vagyis nekem elforgott még 3.-ba...6.-ba 10.000-ren 110-et ment órája szerint.
DT80 LC2-re újonnan Gianelli rezo 22.000 Ft, a végdob 7200 Ft.
Nekem a gyári kipuffal csak 7000-ig pörgött terhelés alatt magasabb sebességeken, alatta nagyon jól ment, na most majd kiderül, hogy a Gianelli rezoval mi lesz, remélem nem csak 7000-től indul. A legjobb az lenne ha alatta ugyanúgy menne, csak mondjuk kitudna pörögni 9000-ig is, akkor elmenne 90-nel végsebire. :)
Szia!
Hány mm vastag a becsúszója felül a befogatásnál?
Nemtudjátok hgy a dt80 tankra rámenne e a 125 kűtőburkolat?
Vagy inkább cseréljek tankot is?
A kép lemaradt
Sziasztok

Eladnám vagy elcserélném a Yamaha TDR 125-os első futóművemet 18 colos kerékkel nagy tárcsával és fékkel. Ideális supermoto átalakításhoz. Cserébe érdekel DT első futómű fékkel plusz kerékkel.
Az ára 18000 ft
Nincs valakinek szétszedve esetleg a mocija legalább a kuplung oldal(dt 80 lcII)?