Elől hátul 17-es kerék van.
Kíváncsiságből vészfékezést is csináltam és meglepő módon jobb eredmény lett mint annó az enduró szettel ha nagyobb tárcsa nem is de egy 2 dugós féknyereg 1x lesz rajta.
Szép lett nagyon. Kiskerekekkel szerintem szedd mint sok gyári sm :P fék meg am pl vészfékezésnél vagy szerpentinen fog érződni :D ha lesz pénzed meg erőd tegyél rá 300+ tárcsát, szebb is jobb is :D
Esetleg tudtok ebből kinézni valamit? A bekarikázott részen lehet akkora hézag a csillag és a léptető között? (az olaj azért fehér mert szimmeringes lett és akkor készült a kép)
Gyári dobbal 90km/h volt a vége most egy ktm sx 65ccm-es crossmotor hátsó dobja van rajta a végsebessége nem tőtt, de lényegesebben jobban gyorsul és a hangja mint egy crossmotoré.
Tényleg mennyibe kerül egy komplett gionelli kipufogó renszer?
Hallottam hogy az a hátránya hgy 7.000 fordulat alatt nem húz a motor, és mentem is olyan dt-vel aminek ez volt a gondja, azon is sportkipufogó rendszer volt.
A gionelli rendszer ugye nem ilyen?
ajj, 2 héttel ezelőtt kérded, tudtam volna értelmes választ adni ,mert akkor még szét volt szedve..
Viszont ez a kopás fura, mert ezek a váltó lkatrészek valami brutál anyagból vannak. Enyémben minimum 53.000 km van, de ezen a részen nem nagyon van kopás, kis fényesedés max. Bár ki tudja, lehet nem mind egyforma, vagy valami falábú volt az előző tulaj
Annyi, hogy ha B-s jogsid van, akkor könnyebben leteheted A1-re a jogsit, kevés órát kell vezetni csak. Kétlem, hogy ez a rendszámokat érintené, de lehet le vagyok maradva, és a füstadót is újra bevezették.
Sziasztok.
Végre ma elkészültem a Dt-vel lesz még mit finomítani rajta de egyenlőre marad ilyen. Fék témára visszatérve ma csavartam bele egy pár kilómétert és semmi gond nem volt vele jobban "harap" mint a 21-es kerékkel.
A "csillag" azért olyan alakú, hogy a kívülről a blokkba beletekert kúpos végű rugó miatt ottmaradjon sebességben. Ill. hogy beugorjon könnyebben. azt a rugót is nézd meg az is beszorulhat, vagy kókány. rugó nélkül se veszi? azon a "sarkaláson" csak látszik, hogy gyári-e.
A léptető meg ha ki van kopva simán miatta nem veszi a sebességet. ha tudsz szerezni másikat, esetleg csinálni akkor jó lehet, végső esetben brutalitással hegesztené oda egy csomót szépen és méretre csiszolnám.
Hali, ismételten segítséget kérnék! A képen bekarikázott léptetőcsillag(nem tudom ez e a neve) egyik sarka ívesen le van sarkalva, ez gyárilag ilyen? A másik kérdésem, ami lépteti ezt a csillagot ami a váltótengely végén van(lásd az idétlen rajz) annak mennyi holtjátéka lehet vagy lehet-e egyáltalán és ennek kopása okozhatja-e, hogy nem tudja berakni 6. sebességbe? másra nem tudunk gondolni mert manuálisan tekerve a csillagot veszi mind a 6 sebességet viszont ha a léptetővel akarjuk akkor nem vesz csak 5 sebességet, mert a kopás miatt nem tud megfelelő hosszt lökni a csillagon! Köszi a segítséget!
A 90 km/h , ha gyári kipufogó még hihetetlenül soknak is tűnik nekem. Nagyon jó. Nekem 75-80 volt a vége, de most kerül rá egy komplett Gianelli rezo rendszer.
Sziasztok!
Lesz jogszabály változásról mostanában valamikor, miszerint B-s jogsival lehet vezetni 125-ig? Akkor minden kismotoron is lesz rendszám? Vagy mi lesz? Mi lesz a kispapíros 80-as motorokkal? Nem véreznek el?
Lécives nézzetek rá az adtalapomra majd mondjatok egy elfogadható árat a DT-re kiváncsi lennék az árára.. hibák.. ajobb sárfédőidom felstés elött ál.. és a tank szivárog enyhén.. :S
Sziasztok!
Nem tudjátok hogy hol lehetne venni yamaha dt 80-hoz fehér hátsó lámpabúrát? Vagy cseréljem le az egész sárvádőt?
A másik ami érdekelne, hogy hogyan tudnék nagyobb végsebességet kihozni a mociból? most a vége 90km/h
Szerintetek ez jó?
Kíváncsiságből vészfékezést is csináltam és meglepő módon jobb eredmény lett mint annó az enduró szettel ha nagyobb tárcsa nem is de egy 2 dugós féknyereg 1x lesz rajta.