Jaja tudom, csak hozzá postázni kéne, én meg jobban szeretem személyesen csinálni az ilyeneket. Bár elvileg egyik haver ismeri a Drapál futómű szakiját, szóval lehet nála lesz csináltatva, csak gondoltam megkérdem hátha Te tudsz valamit
Amúgy sztem szétszedhető ,házi műhelyben is. Csak ilyen kis rugóösszehúzó kell. Mivel a csillapító henger alján ahol a krómszár kijön, van egy szinte biztos ,hogy menetes kupak, rajta olyan kiképzés ami álltal körmös kulcsal, vagy puhafém dornival kihajthatónak néz ki.
nekem a kuplung agyhoz kellett anyát gyártani ,mert a normálnál finomabb menet meghaladta valakinek a képességégeit. Ha jól emlékszem az is 12*1 vagy 1.25, és ha minden igaz egy 10 es anya lett ilyen menetfúróval felfúrva. elég használhatónak bizonyult a megoldás, főleg hogy kb. vasárnap délután kellett megoldást találni az ügyre
Nem tudsz véletlen itt Pesten valakit aki hátsó rugóstagot felújít? Mert az enyémből elfogyott az olaj, gondolom a gáz is. Szóval meg kéne majd tölteni, meg szimmeringezni...
Se ekkora rugóösszehúzóm nincs, meg gázzal sem tudnám megtölteni
segítség kéne!
Szükségem lenne egy yamaha dt 50 mx (1988) -be való 50es karbira és egy főtengelyre.(felújított vagy új) Ha esetleg van valakinek vagy tudtok linket küldjetek.
Kösz!
Véletlenül de:)
Kis műszerész gépem van 250 es tárgy forog el benne (emu 250, kőőbányai magyar gép) szóval 20 kilós tárgyakat nem lehet ráaggatni sajna.
Mit kőő csinyáni?
Igazatok van fontos a bőr ruha! Szóval ha érdekel valakit van egy eladó cserélhető protektoros, motoros bőr nadrágom:D jó állapotú nagyon. 48-as méret van bele cimkézve:D
apumnak téli a nadrágja, és van benne egy teflon réteg, ha az benne van akkor lehet -20fok, akkor is izzad benne. Anyumé nyári azon átfúj a szél. Nekem Shox nadrág meg kabátom van, boltból hafelé mocskos módon elkapott az eső, ollan igazi nyári eső. de 1 csepp nem ment át rajta, hazaértem letöröltem és kész, nem keményedett meg semmi baja sincs
nekem Cordura kabátom van, akkora vízmennyiséggel még nem találkoztam amiben átázott volna. Szerintem nagyon jó, fázni még nem fáztam benne, ellenben nyáron iszonyat meleg tud lenni. Ha egy ilyen bear grylls túlélő túrára mennék, sztem ezt a kabátot vinném, nagyon tuti
Persze, a kínai az nincs összefporrazstva, csak varrva, és a varrásnál vígan beszivárog a víz.
A kordurának mondott anyag amíg meg nem törik, tökéletesen vízhatlan is lehet, hizsen létezik oylan ami a bal felén gyakorlatilag nájlonzacskó.
(onnen tudom, hogy tükre vízálló, hogy vadászkutyáknak gyártottunk pár éve kordurából összehajtható uti vizes edényt.
nem folyt egyik sem, mert nem tud.
Persze, ha szar anagyból, rossz technológiával gyártják, akkor beázik.
nekem esőbe sose volt bajom a bőrrel pedig motoroztunk olyan esőbe is hogy az orromat elkapta egy esőcsepp és meglilult. Cordurát én alapból nem szeretem, semmire se jó, ha benne van a teflon akkor belerohadsz, ha nincs megfagysz, átfúj rajta a szél. Nekem bőrnadrág bőrkabát csizma, alatta cicanaci poló és semmi baj, 1 szellő sem jön be rajta.
A bőr a lehető legrosszabb választás a hideg-takony időre! Esőre, ködre felpuhul és szépen magában tartja a nedvességet. Hidegre, pedig bekeményedik. Szerintem bőrben motorozni hideg, nedves időben a legsz*rabb ötlet.
Amúgy sztem szétszedhető ,házi műhelyben is. Csak ilyen kis rugóösszehúzó kell. Mivel a csillapító henger alján ahol a krómszár kijön, van egy szinte biztos ,hogy menetes kupak, rajta olyan kiképzés ami álltal körmös kulcsal, vagy puhafém dornival kihajthatónak néz ki.