nemnem, vagy a rezó valamelyik végén kezdd el beküldeni a lángot. Én konkrétan a henger felöli végén adtam neki az érzést, de mivel a rezonátor ott még forró sokkal kevesebb olajsár csapódik le ott mint a hideg végcső környékén. Tehát valszeg érdemesebb hátulról beküldeni a lángot, és amikor már rendesen füstöl a tulvége és már látod ,hogy ég benn a cucc /a lángtól nem fog beizzani a fém, csak a majdani légbefúvástól/ akkor gázégő elzár, és akkor mehet neki a porszívó fújóba. Érdemes a rakéta porzsákát, és porzsák felőli fedelét levenni a nagyobb levegőmennyiség miatt Sok sikert!
rakéta van, nem gond.
tehát addig melegítem körbe a dobot amíg beizzik a benne lévő olajsár egy ponton?
aztán adok neki gyors levegőt?
most télen pont jó is lesz melegedni
köszi
Sikerült beújítani egy féktárcsát , ami cirka 3 mm-el vastagabb az eddiginél . Remélem így már a gépezet nem csak az elejét /persze gázból 6 ba / hanem a hátulját is tudja majd emelgetni ha úgy hozza a sors. Kicsit most is mint ez utóbbi teleken szét van kapva, általános karbantartásra . Ülést kell újrahúzatni, féknyereget kitisztítani, fékbetétet cserélni, és azt a fránya rugóstagot felújíttatni-töltetni. Kb. ennyi és a kedvelt kis dt továbbra is mélyítheti a nyomvájúkat
mondjuk nekem 75 a vége óra szerint.
de tuti kell egy kikormozás (nem tudom elég-e egy gázégő vagy előtte egy kis tűzbe rakjam-e a dobot)
aztán kész- több tuningot nem is tervezek egyelőre. a hengerfej tömítés projekt is hátravan még.
45ezer km van az órában
ha nem országúton mész hozamos ideig nagyobb tempóval /70+/ akkor résnyire nyitvahagyott plexivel érdemes próbálkozni bezony. sajnos a plexi és a sisak héj nagyon le hűlik, és valahol párásodnia kell
Eladó zsír új AM6 motorblokk 0km-es motorban még nem volt, jó az összes AM6-os blokkal szerelt motorba vagy akár építésre, (Simsonba) is.50ccm 12LE, vízhűtés, 6sebesség.
http://www.nzi.hu/termekek/res...
vannak még sprayk páramentesítők de vigyázni kell nehogy megmarja a plexit. másik hogy valahova le kell csapódni a párának mindenképp.
- kicsit résnyire nyitva lehet hagyni a plexit
- próbáld meg nem a szádon kifújni a levegőt hanem orron
és ne beszélj meg énekelj motorozás közben
Helló Márk
Írtad hogy tucc Yamaha dt alkatrészeket! Nekem egy elsővillára és egy elsőkerékre lenne szükségem mivel át akarom alakítani a TDR-em mert nem jön be a supermoto stílus. De akár el is cserélném itt a fórumon olyan emberkével akinek épp ilyen kellene. Az én első felnim 18-as nagy tárcsás küllős
szasztok lenne egy pár kérdésem haveromnak van 125ös dt-je és aza lényeg hogy a pówer nem ellenőriz elvitte szerelőhöz és aztmondák neki hogy pówer hibás a gép és így nincs alapjárata meg többet eszik a gép aztmonták hogy komplett powert kell cserélni igaz ez? vagy valami segitség emrt 1 komplett pówer nem olcsó:S előre is köszi a választ
Heló Mindenki! Sejtem hogy már volt ez a téma. Az érdekel, hogy: Mi a jó élettel tom megcsinálni hogy ne párásodjon a bukósisakom. Mert én néha szoktam télen motorozni hetete 3-4 alkalommal attól függ hogy van benyám meg kedvem meg időm. Kedvem mindig van csak benyám meg időm nem mindig. Na szóval a párásodásra kéne megoldás. Eddig semmilyen spré sem használt. Mást meg nem nagyon ismerek. Drága nem jó. De elvileg lehet találtam most 1 módszert de még nem biztos hogy jó lesz. majd holnap reggel kiderül mert sajna le kell menjek városba 30 KM er, meg kell hegesztni gyakszis helyen a yamahám vég dobját meg a simó rezóját is. De megoldom. A párásodásra lécci kommenteljetek mit csináljak. Köszi.
Ez olyan dolog, hogy szét kell szedni, és szakemberrel kiméretni, hogy mekkora a kopása. Lehet a mostanitól 0,25mm-rel nagyobb méret is elég, lehet hogy nem.
Valakinek lenne dt 125-re eladófélben egy hátsó lánckereke?
Köszi
email: farago_bence@citromail.hu
tel 06-30-703-2151
tehát addig melegítem körbe a dobot amíg beizzik a benne lévő olajsár egy ponton?
aztán adok neki gyors levegőt?
most télen pont jó is lesz melegedni
köszi
de tuti kell egy kikormozás (nem tudom elég-e egy gázégő vagy előtte egy kis tűzbe rakjam-e a dobot)
aztán kész- több tuningot nem is tervezek egyelőre. a hengerfej tömítés projekt is hátravan még.
45ezer km van az órában
önindító+berógós
vannak még sprayk páramentesítők de vigyázni kell nehogy megmarja a plexit. másik hogy valahova le kell csapódni a párának mindenképp.
- kicsit résnyire nyitva lehet hagyni a plexit
- próbáld meg nem a szádon kifújni a levegőt hanem orron
és ne beszélj meg énekelj motorozás közben
Írtad hogy tucc Yamaha dt alkatrészeket! Nekem egy elsővillára és egy elsőkerékre lenne szükségem mivel át akarom alakítani a TDR-em mert nem jön be a supermoto stílus. De akár el is cserélném itt a fórumon olyan emberkével akinek épp ilyen kellene. Az én első felnim 18-as nagy tárcsás küllős
köszi, erőnlétemmel semmi baj nincs elhiheted:)
marad az olajozás. esetleg a motorolaj számíthat valamit?
Vagy szereld ki a bovdent, és olajozd meg.
Így szezon utáni szerelgetéshez kérnék kis segítséget.
Elég kemény a kuplung a DT125-esemen.
Ezen lehet valahogy segíteni?