Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Wáó, 12 vad musztáng szántás-vetésre. Lehet kinőtt már azoknak az összes foga. Miért adod el? Most vetted?
Helló
Valakinek lenne dt 125-re eladófélben egy hátsó lánckereke?
Köszi
Hali nekem van egy első kerekem ami 21"-es és a helyére 18-asat szertnék légyszives vegyük fel a kapcsolatot hátha meg tudunk egyezni

email: farago_bence@citromail.hu
tel 06-30-703-2151
nemnem, vagy a rezó valamelyik végén kezdd el beküldeni a lángot. Én konkrétan a henger felöli végén adtam neki az érzést, de mivel a rezonátor ott még forró sokkal kevesebb olajsár csapódik le ott mint a hideg végcső környékén. Tehát valszeg érdemesebb hátulról beküldeni a lángot, és amikor már rendesen füstöl a tulvége és már látod ,hogy ég benn a cucc /a lángtól nem fog beizzani a fém, csak a majdani légbefúvástól/ akkor gázégő elzár, és akkor mehet neki a porszívó fújóba. Érdemes a rakéta porzsákát, és porzsák felőli fedelét levenni a nagyobb levegőmennyiség miatt Sok sikert!
rakéta van, nem gond.
tehát addig melegítem körbe a dobot amíg beizzik a benne lévő olajsár egy ponton?
aztán adok neki gyors levegőt?
most télen pont jó is lesz melegedni
köszi
bőven elég a gáz égő, azzal beindul az izzás és után kell folyamatos légbetáplálást biztosítani. rakéta porszívó fújó üzemmódban, kompresszor stb.
Sikerült beújítani egy féktárcsát , ami cirka 3 mm-el vastagabb az eddiginél . Remélem így már a gépezet nem csak az elejét /persze gázból 6 ba / hanem a hátulját is tudja majd emelgetni ha úgy hozza a sors. Kicsit most is mint ez utóbbi teleken szét van kapva, általános karbantartásra . Ülést kell újrahúzatni, féknyereget kitisztítani, fékbetétet cserélni, és azt a fránya rugóstagot felújíttatni-töltetni. Kb. ennyi és a kedvelt kis dt továbbra is mélyítheti a nyomvájúkat
mondjuk nekem 75 a vége óra szerint.
de tuti kell egy kikormozás (nem tudom elég-e egy gázégő vagy előtte egy kis tűzbe rakjam-e a dobot)
aztán kész- több tuningot nem is tervezek egyelőre. a hengerfej tömítés projekt is hátravan még.
45ezer km van az órában
ha nem országúton mész hozamos ideig nagyobb tempóval /70+/ akkor résnyire nyitvahagyott plexivel érdemes próbálkozni bezony. sajnos a plexi és a sisak héj nagyon le hűlik, és valahol párásodnia kell
Eladó zsír új AM6 motorblokk 0km-es motorban még nem volt, jó az összes AM6-os blokkal szerelt motorba vagy akár építésre, (Simsonba) is.50ccm 12LE, vízhűtés, 6sebesség.

önindító+berógós
http://www.nzi.hu/termekek/res...
vannak még sprayk páramentesítők de vigyázni kell nehogy megmarja a plexit. másik hogy valahova le kell csapódni a párának mindenképp.
- kicsit résnyire nyitva lehet hagyni a plexit
- próbáld meg nem a szádon kifújni a levegőt hanem orron
és ne beszélj meg énekelj motorozás közben
Helló Márk
Írtad hogy tucc Yamaha dt alkatrészeket! Nekem egy elsővillára és egy elsőkerékre lenne szükségem mivel át akarom alakítani a TDR-em mert nem jön be a supermoto stílus. De akár el is cserélném itt a fórumon olyan emberkével akinek épp ilyen kellene. Az én első felnim 18-as nagy tárcsás küllős
szasztok lenne egy pár kérdésem haveromnak van 125ös dt-je és aza lényeg hogy a pówer nem ellenőriz elvitte szerelőhöz és aztmondák neki hogy pówer hibás a gép és így nincs alapjárata meg többet eszik a gép aztmonták hogy komplett powert kell cserélni igaz ez? vagy valami segitség emrt 1 komplett pówer nem olcsó:S előre is köszi a választ
nem lélegzel
vékonyan szappanozd be és töröld le óvatosan, úgy hogy átláss rajta
Ezért ha télen kened beszerezhetsz egy cross csimmát meg egy térdmelegítőt hidd el jó szolgálatot tesz.
Egyenlőre nekem is csak ez a szerelésem.
Én szemüveget veszek a bukó alá, plexi meg nem kell.
Befogod az amerikánerbe a 45 ös fúrót.
Heló Mindenki! Sejtem hogy már volt ez a téma. Az érdekel, hogy: Mi a jó élettel tom megcsinálni hogy ne párásodjon a bukósisakom. Mert én néha szoktam télen motorozni hetete 3-4 alkalommal attól függ hogy van benyám meg kedvem meg időm. Kedvem mindig van csak benyám meg időm nem mindig. Na szóval a párásodásra kéne megoldás. Eddig semmilyen spré sem használt. Mást meg nem nagyon ismerek. Drága nem jó. De elvileg lehet találtam most 1 módszert de még nem biztos hogy jó lesz. majd holnap reggel kiderül mert sajna le kell menjek városba 30 KM er, meg kell hegesztni gyakszis helyen a yamahám vég dobját meg a simó rezóját is. De megoldom. A párásodásra lécci kommenteljetek mit csináljak. Köszi.
Hali,
köszi, erőnlétemmel semmi baj nincs elhiheted:)
marad az olajozás. esetleg a motorolaj számíthat valamit?
Ez olyan dolog, hogy szét kell szedni, és szakemberrel kiméretni, hogy mekkora a kopása. Lehet a mostanitól 0,25mm-rel nagyobb méret is elég, lehet hogy nem.
Szerintem menj el gyúrni....

Vagy szereld ki a bovdent, és olajozd meg.
Szép estét mindenkinek!
Így szezon utáni szerelgetéshez kérnék kis segítséget.
Elég kemény a kuplung a DT125-esemen.
Ezen lehet valahogy segíteni?
oks kösz. hogy kéne fúrni? azaz mennyire?