Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló!
Köszi a sok hozzászólást
A blokkon nem találtam értelmes motorszámot csak ezt, 2AL 31200, de szerintem nem az. A kártyáján pedig ez áll: YAMAHA MOTOR CO LTD
SHIZUOKA - JAPAN
20M
20M 001738
persze, minden gyári. annyi hogy ami benne volt koyo csapágyat kézzel nehezen lehetett forgatni, ezért vettünk bele újat(skf), ami ugyan úgy szorult mint a koyo.


Csak ne nézzenek hülyének hogy kalapáccsal ütöm bele szépen belelehetett nyomni, a végén kellett rásegíteni gumikalapáccsal.
Tengelyed is gyári?
Világításnál a 6 és 12 voltot értsd: az ő alapja 6V-os, ezért lehet bonyolultabb lesz a világítást bekötni, mert az ő eredetileg ti.-os motorkerékpárja lehet 6 és 12 voltos rendszerű is.
Igen, a 6V-os trafó.
De van összefüggés az 50es DT-nél, mert más a két alaplap és a tekercsek és a lendkerék is. Mivel ő komplett alapot vett lendkerékkel, ezért teljesen összefügg, hogy ha gyújtás rendszer megszakítós, akkor 6V-os a generátor többi része. Nem tudom, azt hiszem írtam is, hogy a ti.-os gyújtásnál viszont már nem egyértelmű, hogy 6 vagy 12 voltos a többi.
Arról volt szó, hogy a megszás 6V-oshoz milyen trafót rakjon...(a szimóé tapasztalatból tökéletesen üzemel) A tirisztoros változatnál a 6 és 12 a világításra volt értelmezve.
Emzoli szerintem a csapágyhézagra gondolt.
Ha szorosan van illesztve a házban akkor oda bizony C3-as kell.
Mivel amikor berakod a sima csapágyat akkor valamennyire összeszorul a csapágy. Pont-e célból kell C3-as.
hülyének ne nézzél szakika -.-" elvileg gyári méretű csapágy lett belerakva nem kalapáccsal lett bele ütve hanem egy csővel és mielőtt belekötsz lefedte a cső fala az egész csapágyat. Nem azzal volt a baj ahogy beleraktuk hanem bent a helyén egyik csapágy se forog rendesen... nehezen forognak
cáááá:)

szóval a tiris trafó elektronikáját meghajtó tekercsből jön alapjáraton 60-90volt.

A trafó előtt, a primer részen, ennek megfelelően több 100 volt van.
(ebből fakadóan nem lehet 12vagy 6voltos:)

Továvábbá: semmiylen összefügésben nincs a gyújtás rendszere azzal, hogy a generátor többi része 12vagy 6 voltos.
óómájgád:)

ne keverjük a szezont a fa(s)zommal:)

Tehát, a Simsonból létezik:

-Megszakítóshoz való trafó 6 voltos.
Ennek a szekundere mintegy 7kohm

-Megszakítóshoz való 12 voltos trafó
ennek a szekunedre 4kohm

-triplisztoros (hihi) trafó, ebből nem annyira van sem 6sem 12 voltos, mert már alapjáraton is 60-90 volt jön belőle:)

Tehát: megszásból van kétféle, tirisből csak egyféle van.

Továbbá: bármiylen trafó akkor lezs megfelelő, ha az ilelsztése, és az áttételele, legalább hasonló, mint amit a generátor/elektronika megkíván.
Ha adsz egy motorszámot-típusazonosítót és egy országot, hogy hova gyártották, akkor megnézem, van-e olyan kapcs.rajzom. Meg egy képet dobhatnál a motorról.
Helló, sima szimó trafó jó hozzá, vagy bármi 6V-os. Egyszerű a bekötés: 3 vagy 2 szál jön fel: gyújtás, világítás + töltés. Esetleg még egy test is. Ha jön föl test akkor a trafó megfelelő részére a testet kötöd, a másik csatlakozóra a trafón a gyújtás áramát adod. A világítás és a töltés lehet bonyolultabb, mert a megszakítósak 6V-osak, a tirisztorosból pedig van 12 és 6 voltos.
Szóval ezzel jobban kapja a levegőt... és nem kell átkarburálni?
Ezt Te sem gondoltad komolyan.
Sziasztok!
Segítséget kérnék! Egy 1989 évjáratú 50-es DT van, amely tilisztoros gyujtású. 10 hónapja a lendkerekem megette a gyújtótekercsemet. Azóta szereztem hozzá egy használt alaplapot lendkerékkel ami sajnos megszakítós gyújtású, ennek az összeállításában kérnék segítséget, kapcsolási rajzal, ötlettel és milyen trafót kéne hozzá szereznem.
Előre is köszi mindenkinek!
Nagyon sok motor a légszűrőnél van fojtva. Azaz a légszűrőházat olyanra tervezik, hogy ne tudjon annyit szívni, ezáltal más hatásfokkal működjön a motor.
Sok típusra lehet kapni nyitott légszűrőházat emiatt. Fogod, kivágod, belülről teszel egy sűrűlyukú dróthálót, meg szivacsot a megfelelő szűrés miatt és kész. Nem kell átkarburálni, mert a légszűrő elé kerül a módosítás.
Eddig csak jó tapasztalatokról hallottam ez ügyben.
Ez most vicc volt ugye :D
De gondolom akkor nem tudsz segiteni.
Köszi de anyi pénzem nincsen
Csak alkatrészek kellenek.
Min csodálkozol,ha kalapálod felverődik, persze, hogy nem forog.

Meg aztán gondolom beletettél tetszőleges csapágyat, viszont a túlfedéses illesztéshez tégfutóbb kell, mert megszorul egyből.

Ha meg még kalapálod is...
nekem sem lógott sem elől sem hátul... csak nem forgott a csapágy, kivettük, a szabadba kezdett forogni, az új csapágy kint forgott beleraktuk (nem belepüföltük) csak finoman belekopogtattuk, és a helyén már nem is forgott rendesen nem tudom felfogni aggyal hogy miért
Pont ez a szép benne hogy valamelyik nap raktam vissza a kereket, igaz nem néztem meg a csapágyakat mert esélytelen volt. Amúgy meg semmilyen jele nem volt, a kerék teljesen masszív volt és nem kotyogott.
Ja mellesleg pedig csak úgy tudtam leszedni a féknyerget a tengelyről hogy 1 órán keresztül kapta az ívet melegítéssel, pajszerolással és kalapálással. 3 ember kellett hozzá hogy lejöjjön. Előtte 1 nappal pedig 2 órán keresztül vertem hogy szét lehessen szedni de egy mm-t nem mozdult meg-
Vágd el a vezetékeket mind!
Már ki is van iktatva....
A komplett bolkra(45eft) vagy a hengerszettre(20eft)?
Csak akkor bontom,ha nem viszik el egyben(nem igazán bontanám,mert gyári cuccokkal lett összerakva)
Vízhűtéses(Lc2)
Hello 3RM-20 as cdi-folytás kiiktatásához értesz?
nemetricsi2@freemail.hu