Igen, akkor lassabban fog felpörögni. Nekem 13-as van, így 75-öt megy. 15-össel 80 fölött ment, amikor még jobb napokat élt. Szerintem egy fog kb 5km/h-val növeli a végsebességedet, ha van erő hozzá.
üdv mindenkinek
dt 50 re kellene nekem sportkipuff rendszer és sportlégszürő és kb mennyibe kerülne?
és kerdezném hogy jó e bele a dt 80 as telószimering ha a méret megegyezik de az alakja nem és mennyi olaj kell a teleszkópba?
válaszokat előre is köszi üdv
Egy csapágybehelyezésre is a fórumra köll rohanni?
Nah én meg alig bírtam kivenni Eszterlánc kerekéből, úgy bele volt gyógyulva az aluba.
De addig forgattam, gondolkodtam, míg kiszedtem....
Jah és nem vártam el, hogy mások gondolkodjanak helyettem...
Én pl. úgy szoktam ,hogy a kivett már kuka csapágy külső átmérőjéből leköszörülök annyit, hogy már ne húzósan mennyen be a fészekbe, és ezzel kocogtatom be az új csapágyat. És kerékagyat is meg szoktam melegíteni
Csak egy ötlet
DT 50 MX megszakítós kapcsolási rajzok (japán nem volt, de itt is látszik, aminek kell, nézd meg a kapcsolóidat és válogass, hogy melyik illik jobban a tiedre)
Na, ha 6V-os a motorod, akkor jó lesz a világítás meg a töltés. (Előtte azért méresd ki a világító és töltő tekercseket, hogy mennyit adnak le, mielőtt rákötöd a kábelkötegre!) A gyújtást kell majd a kábelkötegen kívül bekötnöd a kapcsolóba. Keresek megszakítós kapcs. rajzot. Hátha találok.
Ami biztos, 6 V os aksival működött. Visszatérve, amit elöbb írtatok, az igaz ,h az alapjáratnál a tili nagyobbat ad le, mert én gondoltam olyanra is, h átrakom a megszakítósról a tekercset. Akkor jó, h nem próbáltam meg :D Ja ez történt vele:
2008 as modell most 88 at megy
de kiszámoltam igy 95 öt is viszi