Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát papirok szerint 13 le
2008 as modell most 88 at megy
de kiszámoltam igy 95 öt is viszi
Sziasztok!
Vannak eladó alkatrészeim Yamaha DT80 LC2 (53V) bontásból: váz, nyereg, tárcsás elsőkerék, dobos-, ill. tárcsás elsővilla, akkutartó, olajtartály szenzorral, hűtőkeret, blokköntvény, léptető tengely, kuplungdekni, és egy marék csavar.
Képeket találtok itt: http://indafoto.hu/tyercorp/ya...

Ha valami felkeltette az érdeklődéseteket, írjatok e-mailben tyercorp[kukac]gmail.com, vagy hívjatok: 20/23hét-93-nullahárom.
További szép napot!
Ha levegős akkor nem R-es hanem MX!
Az lemaradt, hogy léghűtéses.
Sziasztok! Van egy komplett DT 50-esem. R-es. 90 körüli. Nemtudom pontosan... gyári papírjai megvannak. Bontásra szánom, mindene megvan még..
motoroswebaruhaz ők forgalmaznak.
motoroswebaruhaz ők forgalmaznak.
Hello!

Yamaha DT 80 LC-hez hol lehet kapni új gázbovdent? Vagy esetleg a Jog-é jó a helyére?

Olajpumpa beállítására van valami trükk vagy okosság? mert eddig ki volt kötve a gépemből, de most a felújítás után vissza akarom kötni.
Köszi.
Apuci, kommenteltél egy akadt mbx dugóhoz.

"akadni a kipu oldalon akad"

nem.

Illeve akkor, ha a kipu el van dugulva,vagy eleve szar.

egy jó motor, a szívó oldalon akad, mert az a terhelt oldal, munkavégzésnél oda feszül a dugattyú, ezért ott is akad.
Fimol 2őt használt már valaki? Mi a véleményetek róla?
én kérek elnézést:)

Nembaj, majd pár tönkretett csapágy és kerék után rájössz.
Monnyuk mennyivel egyszerűbb volna, nem önérzeteskedni, hanem megkérdezni, hogy mivan...

Deszóval nekem nem feladatom senkit sem jó modorra, sem gondolkodásra tanítani.
ha sportlégszűrő alatt a bolti gagyiszűrőt érted akkor nem kell az neked. Pontosan milyen típus és évjárat a motorod?
Igen, akkor lassabban fog felpörögni. Nekem 13-as van, így 75-öt megy. 15-össel 80 fölött ment, amikor még jobb napokat élt. Szerintem egy fog kb 5km/h-val növeli a végsebességedet, ha van erő hozzá.
még egy kérdés!
11/48 as áttételem van a motoron ha kicserélem 12/48 re lassabban fog pörögni a moror?
üdv mindenkinek
dt 50 re kellene nekem sportkipuff rendszer és sportlégszürő és kb mennyibe kerülne?
és kerdezném hogy jó e bele a dt 80 as telószimering ha a méret megegyezik de az alakja nem és mennyi olaj kell a teleszkópba?
válaszokat előre is köszi üdv
elnéztél valamit ;) rég ki lett cserélve a csapágy, csak leírtam a tapasztalatomat amit emzoli egyből leszólt
Ha már nincs kitől tanulni
Egy csapágybehelyezésre is a fórumra köll rohanni?
Nah én meg alig bírtam kivenni Eszterlánc kerekéből, úgy bele volt gyógyulva az aluba.
De addig forgattam, gondolkodtam, míg kiszedtem....
Jah és nem vártam el, hogy mások gondolkodjanak helyettem...

Ez a generáció, tiszta netfüggő!
Én pl. úgy szoktam ,hogy a kivett már kuka csapágy külső átmérőjéből leköszörülök annyit, hogy már ne húzósan mennyen be a fészekbe, és ezzel kocogtatom be az új csapágyat. És kerékagyat is meg szoktam melegíteni
Csak egy ötlet
Köszi szépen, megpróbálok majd valamit összehozni
DT 50 MX megszakítós kapcsolási rajzok (japán nem volt, de itt is látszik, aminek kell, nézd meg a kapcsolóidat és válogass, hogy melyik illik jobban a tiedre)
Na, ha 6V-os a motorod, akkor jó lesz a világítás meg a töltés. (Előtte azért méresd ki a világító és töltő tekercseket, hogy mennyit adnak le, mielőtt rákötöd a kábelkötegre!) A gyújtást kell majd a kábelkötegen kívül bekötnöd a kapcsolóba. Keresek megszakítós kapcs. rajzot. Hátha találok.
Ezeket az alkatrészeket kaptam hozzá:
Ami biztos, 6 V os aksival működött. Visszatérve, amit elöbb írtatok, az igaz ,h az alapjáratnál a tili nagyobbat ad le, mert én gondoltam olyanra is, h átrakom a megszakítósról a tekercset. Akkor jó, h nem próbáltam meg :D Ja ez történt vele: