Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is a napokban jöttem rá "sajnos" hogy be tudom indítani kézzel a vasat. Ezek szerint én is jó erőben vagyok Szombaton végre megcsináltam a fékemet és nagy örömömben elmentem motorozni. Persze hogy a legmesszebbi ponton tőrt szét a hátsó kerékcsapágyam. Ami még viccesebb hogy pont mielőtt fel akartam csapatni egy jó meredek és hosszú falon. Ugye miután széttört nem mertem vele felmenni a falo0,n mert több kárt csinálok csak, így kénytelen voltam leszállni és másik 2 haverommal feltolni a motort. Az volt az egyetlen kijárat onnan de még így is kénytelen voltam beindítani és rásegíteni kicsit a járó motorral. Csináltam 1-2 képet hogy milyen szépen rendet rakott a törött csapágy de sajnos nem a legjobb minőségűek. Ez egyiken ami úgy tűnik mintha az egészséges csapágy lenne az ne tévesszen meg senkit se, mert azt csak a külső része, ami pedig azon belül volt az a tengely kiszedésénél mint apró darabokban esett ki. Hívhattam is apámat hogy jöjjön értem utánfutóval.
Én is be tudom, de csak azért, mert izmos vagyok....
Csatikat fújd át, ha megmarad a hibajelenség, borítsd szét a motort, és hesszeld meg a forrasztásokat.
A napokban felfedeztem, hogy a motoromban olyan kegyetlen kompresszió van, hogy különösebb erőlködés nélkül kézzel be tudom rúgni :)
Olyat csinál néha a motorom, hogy nem nyit ki a power, megyek vele végig jó, aztán egyszer csak amikor kezdem húzni csak bőg de nem húz úgy ahogy kéne. Ilyenkor leveszem gyújtásról ráteszem és megy mintha nem történt volna semmi. Van hogy több 100km-t elmegy úgy hogy nem csinál ilyet, de ma 2x is eljátszotta. Csinált már valakinek ilyet? AZ érzékelője hogy van ennek, honnan kap jelet, hogy mikor kell nyisson? Mert gondoltam leveszem a tankot és kontakttisztítóval átfújkálok mindent meg megnézem a vezetékeket.
Sorry. Nem is néztem...
80as van neki.
Jah.
Csak ha megfúrták, belefűzöd a pova-t, érdemes megnézni, hogy nem nyit -e bele a dugóba, ha kell, igazítani rajta...
Ezt ne felejtsd...
akkor nekem most jön a második?
0,5mm, ez az első túlméret.
1mm a második, 1,5 mm a harmadik.
Azután hüvelycsere, mert nem adja ki....
akkor gondolom ez 49,5-ös..még van 50-es, 50,5-ös és 51-es
Ez 0,5mm-es túlméret. Nézd meg webshopban, hogy mekkorákat lehet még kapni.
szerintetek még fúratható a hengerem? mert a dugó nem látom hogy mekkora csak ennyi van rajta hogy 0.50
Hello!
Nincs valakinek Yamaha DT 125/1998 benzin csap-ba való jó tömítése? Mivel így nincs tartalékom, ha elzárom akkor is folyik a benzin mert a tömítés át van szakadva és átfolyik.
MSN: gery.fusion@hotmail.com
Előre is köszi !
Alle DT125R Modelle sind bis einschließlich Baujahr 1996 nicht mit einer Blackbox, also einer elektronischen Drossel gedrosselt (siehe TUNING -- ELEKTRONISCHE DROSSEL I), sondern es wurde einfach der 6.Gang gesperrt! Um auch mit einem 96´er Modell schnell fahren zu können, muss man einfach nur den 6.Gang freilegen, und natürlich die Blende aus dem Krümmer holen, wie es ja bei allen Modellen der Fall ist!

Den 6.Gang freizulegen ist eigentlich kein großer Aufwand!

1.) Ihr müsst als erstes das Getriebeöl ablassen. Die Ablassschraube findet ihr bei der Fußbremse! Lasst das Öl richtig austropfen, bis wirklich kein Öl mehr drin ist!

2.) Wenn ihr das Öl sorgfältig abgelassen habt, dann müsst ihr ans Getriebe, um die Drossel zu "entfernen"! Schraubt dazu den Kickstarter ab, und dann den Getriebedeckel! Jetzt habt ihr eigentlich schon fast alles geschafft! Auch wenn euch die vielen Zahnräder ein bisschen verwirren, euch interessiert eigentlich nur die Drossel!

3.) An einem Kreis mit 6 Stiften ist die Drossel angebracht! Wenn ihr diesen "Kreis" nicht auf Anhieb findet, dann schaltet einfach ein bisschen herum, und schaut, welches ding sich dreht! Ihr müsst euch dann diese Stifte genauer anschauen: An irgendeinem von den 6 Stiften befindet sich ein kleines Metallstück, das verhindert, dass ihr in den 6.Gang schalten könnt!

4.) Es gibt nun 2 Möglichkeiten, diese Teil (=Drossel) zu entfernen:

a.) Ihr dreht dieses silberne Metallstück um ca. 90° nach hinten, aber dabei müsst ihr aufpassen, dass es nicht zuweit hinter rutscht, und zugleich nicht mehr als 90° sind!

b.) Ihr versucht, dieses Metallstück mit einer Zange oder so abzuzwicken oder irgendwie herauszubekommen! Aber auf gar keinen Fall mit Gewalt dran ziehen!

5.) Jetzt probiert einfach mal, ob der 6.Gang reingeht! Es kann sein, dass er noch etwas schwer geht, aber das legt sich mit der Zeit!

6.) Wenn sich der 6.Gang halbwegs einlegen lässt, dann macht wieder den Getriebedeckel drauf, schraubt wieder den Kickstarter drauf, und gibt dem Getriebe ein neues ÖL!

7.) Ihr seid jetzt eigentlich fertig! Optimal wäre es, wenn ihr am Anfang möglichst viel im 6.Gang rumgurken würdet!


dt125.de oldalról másoltam ki
Yamaha DT125 Hátsó lánckerék, tükörpolír, használt, jó állapotú. 3000ft
Yamaha DT125 kuplunglamellaszett 2000ft
Szia!
Eladó a karbi! azóta vettem már másikat. Közben kiderűlt h. ez is gyári dt karbi csak van amelyiket síktolattyús van. ez+ nem az :) A fényképeim között van róla kép! Tlajdon képpen működő képes. minden jó rajta kivéve a levegő állító csavar. a gyári nem volt meg és úgy esztergáltam hozzá egy másikat. sajnos lett tökéletes. de ettől függetlenűl 1 évig hajtottam vele a mocit. Ha érdekel erre a címre írj soomshead@indamail.hu
ha kell még kép tudok küldeni! az árról meg majd megeggyezünk.
üdv: Gábor
Feltételezzük, hogy tökéletesen síkolt volt a hengerfej XD
majd lesz időm belenézek. kiváncsi vagyok mi lehet ott
helyedben, és ha bízol magadban anyira hogy szétszedd, biztosan levenném az oldalát és megnézném mi van benne, lehet valami tök egyszerű dolog. tanácsot nemtudok adni mert még én sem szedtem szét, ez csak a véleményem volt :D
Sziasztok!
Szerintetek mi baja lehet a mocimnak : a kipu. csonkot összehegesztettem a könyökrésszel, mert folyamatosan kifújt és a rugó sem húzta össze rendesen!
Várom a tapasztalatokat!
Majd valahogy megoldom akkor 5sebességes csak. Valahol olvastam h van ilyen, de meglehet csinálni, csak az a kérdés hogyan
vagy elviszed szervizbe, vagy leveszed a jobbos deknit

amugymeg szerintem még nem igazán találkozott itt senki sem zárolt 6.al
Szeretném segitségeteket kérni, németből lett hozva Yamaha DT 125, és a 6. sebesség zárolva van. Ezt hogy lehet feloldani?
Teljesen jó amit szettben adnak nem vastag egyálltalán. Nyugodtan beleteheted.