Sziasztok itt a tavasz mindenkinek kész a motorja tapasztalatból tudom mindig a fék az utolsó ami javításra esetleg fel újításra kerül esetleg aki még nem nyúlt hozzá a fékhez azoknak kis segítség a jó fék megválasztásához mellesleg tárcsák gyártását vállalom bármilyen motorhoz nem csak a minták hanem saját elképzeléseitek alapján is elérhetőség az adatlapomon msn : kopaszfeju@hotmail.com
Rendes menetes. Nekem sikerült könnyen. Gondolom azért nehéz neked mert az elvileg be kell kenni. Próbáld meg hoyg megkapaálod az csavar fejét, de vigyáz nehogy szét b@szd, vagy pedig az imbusz kis ütésekkel+próbálod kézzel.
Az elején perselyes... az mindig kikopott, ugyanis a tengely sem volt már az igazi... Aztán csapágyas lett. Fémragasztóval bele lett ragasztva a csapágy, nyílván nem lett jó. Aztán vettem másik fogaskereket azt "elméletileg" melegítéssel csinálták meg. Gondolom megint ez mozdult el...
sziasztok!
Van 1 80-as LC2-es DT-m és a teleszkópokba szimeringet akarok cserélni de nem tudom széthúzni mert ami összefogja imbuszcsavar azt nem tudom kicsavarni!És az lenne a kérdés, hogy az jobb vagy bal menetes?És, hogy van e valami trükkje, hogy hogyan kell kicsavarni?
Milyen gumit ajánlotok az 50-es motoromra hátulra? a motort csak aszfaltozott úton használom évi kb 10-15eKm! Szeretném döntögetni biztonságosan, főként túrázásokra használom.Néztem Pirreli mt 75 gumit, erről véleményeket kérnék, meg méretbeli segítséget. Most egy Kenda gumma feszül a felnin 3.5-17 méretben! THX
szerintem az, de teljesen biztos ,hogy a 80lc2 nél van köze a gyújtáshoz, legalább is a csatijának, mert az amint vizet kap megbolondul a gépezet. szaggat, durrog. erre elég sok sz@rozás árán jöttem rá, de mióta megtaláltam azt a tetvet és leszigeteltem azóta patent. És asszem másnak is okozott kellemtlen perceket az a csatlakozás
Van valakinek fényképe szétvágott DT80LC2 tompítóról?
Nekem ugyan 50-es dt-m van vízhűtéses, 91-es, de ezen a csavar menete normál, tehát balra lazítod, jobbra húzod.
Van 1 80-as LC2-es DT-m és a teleszkópokba szimeringet akarok cserélni de nem tudom széthúzni mert ami összefogja imbuszcsavar azt nem tudom kicsavarni!És az lenne a kérdés, hogy az jobb vagy bal menetes?És, hogy van e valami trükkje, hogy hogyan kell kicsavarni?
Milyen gumit ajánlotok az 50-es motoromra hátulra? a motort csak aszfaltozott úton használom évi kb 10-15eKm! Szeretném döntögetni biztonságosan, főként túrázásokra használom.Néztem Pirreli mt 75 gumit, erről véleményeket kérnék, meg méretbeli segítséget. Most egy Kenda gumma feszül a felnin 3.5-17 méretben! THX