Csak szét kell érte cseszned az órádat...mert gyárilag hátul egész szépen össze van ragasztva. De ha már szétszetted sok mindent tudsz csinálni órán belül...pl km átálitás vagy vmi.
És én nem voltam ott.....
Nah majd jövöhéten... Azt az atom reaktoros bunkert madj mutassátok meg nekem is. De am tom, h hol hol van merre arra fele kerestünk még régen a fehérvári kilátót. Vannak arra fele még jó ösvények.
Őőő ja...
Isteni áldásnak tartom az ilyet, mikor egy vasam sincs, és összefutok olyan haverral, aki máskor volt ilyen helyzetben, és meghívtam 1-2 italra. Most fordítva volt. Nem az a fekveokádásos téma volt, de azért a billentyűzetet nehéz kezelni.
Amúgy meg láttam ma egy szép supermoto DT-t.
mosd ki benzinbe,ha esetleg elválik a ragasztásnál,akkor ragaszd meg pillanatragasztóval el sem fogod hinni úgy megragasztja szinte össze olvasztja a két szivacsfelületet.
Egy kis ügyesség, egy kis paint gyakorlat meg rátermettség egy fotópapír és végül kézügyesség a kivágáshoz
Ezt muszáj betennem! Igen...ettől gyorsabb lesz a motor! :D:D
Atombunkerbe legközelebb bemegyünk motorral.
Nah majd jövöhéten... Azt az atom reaktoros bunkert madj mutassátok meg nekem is. De am tom, h hol hol van merre arra fele kerestünk még régen a fehérvári kilátót. Vannak arra fele még jó ösvények.
Isteni áldásnak tartom az ilyet, mikor egy vasam sincs, és összefutok olyan haverral, aki máskor volt ilyen helyzetben, és meghívtam 1-2 italra. Most fordítva volt. Nem az a fekveokádásos téma volt, de azért a billentyűzetet nehéz kezelni.
Amúgy meg láttam ma egy szép supermoto DT-t.
És milyen olajjal olajozzam be?