Nem hiszem, hogy 2-3 hsz miatt került a másik oldalra..inkább a te kötekedésed miatt, amiatt volt egy csomó rizsa. Amúgy én nem sírok,cska nem bírom ha valaki beszól, interneten keresztül könnyű szövegelni Gúnyolódni meg nem kéne, ha azt akarod akkor tedd e-mail-be vagy személyesen.
Oké,oké, no problem, nem kell sírni! Csak mondjuk DT-vel kapcsolatos probléma megint ellapozódott már másik oldalra, vagy az oldal aljára egy rakás Simsonos hsz. miatt. Lényegtelen.
Ja, ha már itt vagyok... A zuhanykabin ajtaja szorul mint állat. Miért?
Ezeknek a motor típusos topikoknak szerintem az a céljuk, hogy összehozzák az embereket akiknek ugyan olyan motorjuk van, hogy aztán BÁRMIRŐL beszélgessenek. Szeritnem
Csak mivel hirtelen ötlet volt, hogy írok, és nem akarok órákat a keresgéléssel tölteni, mert akkor annyi idő alatt már talán rá is jövök a hibára magamtól, így egyszerűbb volt ide írni. De ha ennyire bassza a szemedet, akkor csukd be
Pl. emzolit rendszeresen látom a Simson topicban. Ja néha megy másról is a téma. Csak hát attól hogy DT fórum, attól nem Simsonról kéne beszélni. Esetleg. Ha lehet. De elnézést kérek, nem sok közöm van hozzá.
Rosszul fogalmaztam, bocs, csak azt sem tudtam már, hogy mit írok, mert siettem, mennem kellet. Amúgy már minden részét alaposan kitakarítottam, volt a járatokban retek bőven, de már elvileg tiszta, ezért nem értem. De mind1 is, majd holnap délután neki ugrok azt szétkapom még egyszer. Azért köszi
"mivel régi fajta karbis, külön van rajta a levegő és az alapjárat csavar?" én még nem láttam olyat, amin egyben van. se újban, se régiben. am ha tényleg nem reagál az állításra, akkor vagy el van dugulva a járat, vagy mellé szív. pucold ki, szedd ki a csavarokat is, minden járatot kifúvatni.
Hello, küldtem neked emailt, de visszadobta:S pedig kimásoltam az email cimedet, szóval nem irtam el, nem tudom mi van, de ide is rakok képet, ha kell kép még akkor csinálok.
a lánckereket, km meghajtót adom vele, a tárcsák darabja 5ezer, elől 320as hátul 210es van.
Sziasztok! Mivel van pár simson szaki így kérdeznék egyet ha nem gond. Hoztak most egy simót, aminél úgy néz ki, hogy rossz a benya-levegő arány. Mivel régi fajta karbis külön van rajta a levegő, és az alapjárat csavar. Alapjárat nincs, gázra fullad, ha felpörög akkor semmi gond, rendesen megy. A levegő csavart úgy érzem hiába csavarom mert valamiért nem reagál semmit a motor, benzinszinttel viszont nem tudok utána menni, mert mikor javulást érzek akkor már a túlfolyón folyik a benzin. Gondoltam rá, hogy fars levegőt szívhat valahol, de azt is átnéztem és semmi. Ja és szivatóval tökéletes. Na valaki valami tanácsot? Nincsen már ma kedvem kísérletezgetni vele.
Megintcsak megköszönni tudom ezeket az információkat. :)
cosmo01 tedd be kéket két tzr kerékről amiket eladni kíván, ha visszább lapozol pár oldalt megtalálod a képeket. Ha megnéznéd, és mondanál róla véleményt azt nagyon megköszönném.
2 kerék: 25-40-ig állapottól függően.
2 Lánckerék 6-7000.-+ lánc
A meghajtó bontott 1500-2000.-
A tengely a távtartókkal 10000.-
A féknyeregtartó konzol: 5000.- kb. Bár azt én csináltam.:))
És a csomó szopás ami vele volt....de már leírtam korábban, volt vele mit makkolni.
Szerintem járd végig....és majd rájössz mi lett volna az egyszerűbb.
De teszem azt, ha megvenném az elöbb említett kerekeket (nem a tiedet, hanem azokat amiket az elöbb kínáltak fel eladásra nekem)
Akkor milyen kiadások-ra kell számítanom?
Mármint körülbelül, ha megveszek hozzá minden apró-cseprő dolgot. km óra meghajtás,lánckerék stb. stb,
Akkor nagyjából milyen végösszeg jönne ki? Azért érdeklődöm meg tőled, mert szerintem jobban képbe vagy az árak felől mint én.
Köszönöm a tanácsaidat és segítségedet.
Jah a gyári 15-ös tengely nem jó hozzá, mert rövidebb a 20-astól....
Meg kell hozzá a TZR kilóméteróraspirálja, és nem árt venni egy láncszettet is, ami ki van számolva a motorhoz....
Ezek jutottak még eszembe....
Ha jó gyorsulás, és erőt akarsz, a TZR kerékre hátra 55 fogas kell, előre 15-ös. így olyan 100 a vége....
Én most tettem előre 17-est, és 80-nál tolom az 5.-et....
De ha nem sürgős, tavasszal lehet átadom 60-ért.
Vennék nagyobbat...és az SM szettet nem fizetik meg...
Ja, ha már itt vagyok... A zuhanykabin ajtaja szorul mint állat. Miért?
Ez ilyen bimetal-os melegedős görbülős micsoda ugye? asszem a zsiguli kézifék visszajelző is használható ilyen célra
NAGGYON JÓT TÚRÁZTUNK MAAA
Ez az N3 nvezetű.
a lánckereket, km meghajtót adom vele, a tárcsák darabja 5ezer, elől 320as hátul 210es van.
cosmo01 tedd be kéket két tzr kerékről amiket eladni kíván, ha visszább lapozol pár oldalt megtalálod a képeket. Ha megnéznéd, és mondanál róla véleményt azt nagyon megköszönném.
2 Lánckerék 6-7000.-+ lánc
A meghajtó bontott 1500-2000.-
A tengely a távtartókkal 10000.-
A féknyeregtartó konzol: 5000.- kb. Bár azt én csináltam.:))
És a csomó szopás ami vele volt....de már leírtam korábban, volt vele mit makkolni.
Szerintem járd végig....és majd rájössz mi lett volna az egyszerűbb.
Akkor milyen kiadások-ra kell számítanom?
Mármint körülbelül, ha megveszek hozzá minden apró-cseprő dolgot. km óra meghajtás,lánckerék stb. stb,
Akkor nagyjából milyen végösszeg jönne ki? Azért érdeklődöm meg tőled, mert szerintem jobban képbe vagy az árak felől mint én.
Köszönöm a tanácsaidat és segítségedet.
A Trézié 2 körmös.
Meg kell hozzá a TZR kilóméteróraspirálja, és nem árt venni egy láncszettet is, ami ki van számolva a motorhoz....
Ezek jutottak még eszembe....
Ha jó gyorsulás, és erőt akarsz, a TZR kerékre hátra 55 fogas kell, előre 15-ös. így olyan 100 a vége....
Én most tettem előre 17-est, és 80-nál tolom az 5.-et....
De ha nem sürgős, tavasszal lehet átadom 60-ért.
Vennék nagyobbat...és az SM szettet nem fizetik meg...