Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha kiveszed a főfuvit, lejön az alátét, és felfelé a suberház felé kell kiütni...
Valszeg tele van retekkel, mert sajna a Dété, kívülről szívja a keverőlevegőt.....azon a bizonyos oldalsó csövön, ami le van vezetve a rugóstaghoz szűretlenül....
Hát eléggé czigány...
Amelyikben a főfúvóka van? Azt nem, mivel nem nagyon akart semmi hatására sem megmozdulni. Nem is erőltettem.
Két fúvókát, tűszelepet vettem ki, meg azokat a lemezeket, amiken levegő jut az úszóházba. Ezenkívül minden járatot átfújkáltam.
Írnál részletesebben, hogy mire gondolsz? Hogy jön az ki?
Gondolom a kehelycsövet nem vettétek ki a helyéről igaz?
Dugózd le, és nézd meg mi történik....
Meg nézd meg a simmeringet is, ahogy GI mondta....
Bár sztem hamár leszedted, bele is hajinthatsz 1 újat...
Kétszer is kitakaírottuk. Sűrített levegővel átfújtam minden járatot többször is. Nem hinném, hogy bárhol maradt bármi piszok.
Jujj aztat is köllött volna....?
Hm... Ma már szerintem ráhagyom, de holnap lehet nekiugrok.
És tegyük fel, hogy így mondjuk jó lesz a gép... Akkor utána mi a teendő? Mert gondolom, hogy nem túl szakszerű megoldás, hogy ledugózok egy csövet, "csak úgy" ?! Vagy tévedek?
Ha 30 fokban lett karburálva, most 15 van, nem oly nagy különbség, mintha -20-ban menne...
Szerintem csak hanyag takarítás az oka, vagy vákuum.
Fasza lesz Remélem előtét ellenállást raksz azért.
Dugózd meg azt a csövet, ami a karbi jobb oldalán lejön a légszűrőház előtt.
Az levegőt ad a keverőcsőnek, azt dugózd le egy csavarral, oszt teszt.
Faterom szerint az lesz, hogy szerelő ismerőse elvállalja, és egy kb. semmi munkával tökéletessé varázsolja, egy apró kis hiba miatt. Én meg verem a fejem a falba, hogy ennyit se tudtam megcsinálni. Mondjuk inkább ez legyen, mint hogy fele motort ki kelljen cserélnem...
Sziasztok! Nagyon köszönöm a linket amit küldtél a DT80 LCII-höz mumi-DT! Sokat segítettél! Volna még 1 kérdésem, ha lehet. Az első telóba hol lehet feltölteni az olajat? Köszi!
Súbertűn esetleg akaszthatsz egy kicsit hogy többet kapjon, de szerintem nem annyira hegyes a DT hogy ennyire komoly tüneteket produkáljon a hideg miatt.
Épp erről kezdtünk el értekezni haverommal. Amikor megvettem a gépet, és amikor tökéletes volt még, akkor lényegében pólóban is meleg volt motoron. Augusztus elején vettem. Tehát gyakorlatilag a legnagyobb melegben... Mindegy, nem szenvedek vele, mert csak nagyobb kárt okozok, inkább egy hozzáértőre rábízom. Persze lehetőség szerint ott leszek én is, és akkor legalább tanulok.
Vaterán volt sokáig 2500ért lehúzó, de esztergályos haver szerintem mindenkinek van, és olcsó pénzé meglehet csinálni. Más meg nem nagyon kellhet szerintem.
Na ahhoz szerintem célszerszámok hiányában hozzá se fogok.
Ha 30 fokban lett bekarburálva, reggeltől estig tekergetheted a keverékcsavart, mivel a teljes taromáynban kevesel, a kev csav meg főleg az alsó harmadban hatásos.
Gyújtásoldali szimering ellenőrzés.
Tekertem mindkét irányba, sokat is, keveset is. Betekertem koppig, és negyed fordulatonként elkezdtem kihajtani. Gyakorlatilag nem volt reakciója a motornak erre. Ez a csavar a légszűrő felől van. Nincs is másik. Csak az alapjárat-szabályzó.
Igen, a fúvókák tiszták, de már írtam, hogy a karbit kipucoltam, átfújkáltam mindent sűrített levegővel.
Hát egyedül az ára tetszik. Ez is eléggé levan harcolva, index hiányzik, festve volt, első sárvédő ferde. Szerintem várj vele. Én több mint 5 hónapig kerestem, és nem bántam meg
ha lóg a csapágy, akkor a szimering se zár rendesen szerintem
Mumi!

Nem tudtam elmenni megjáratni, mert esik , de üresben pörgetve nem volt semmi habzás meg bugyborékolás.
Viszont a féket elfelejtettük
sziasztok lenne egy olyan kérdésem hogy csapágyas a motorom elég csunya hangja van és egyáltalán nem pörög ki olyan 8 ezret pörög de azt se nagyon akarja lehet hogy ez a baj vagy semmi köze hozzá?
fúvókákat átpucoltad? át lehet rajtuk látni szépen?