Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amúgy lehetne ilyet, fölrakni a zsebmocikat a détékre, és kimenni valami Auchan vagy Tesco ringre Nna akkor amint el áll az eső a napokban, akkor mennék majd a fékkel.
ha már csuny ahangja van én nem forgatgatnám... ki a blokkot és csapágy csere... legegyszerübb ha utána sem forog akkor tudod hogy nem a csapágy miatt ;)
holnap is lehet ,hogy nem fog sokáig tartani a suli ha ráérek csörgök egyet , vagy szerdán
úúú mentem már olyannal ,elég beteg dolog

amúgy meg etszokták mondani ,hogy nagy motors összetartás meg mittudomén... hát legalább mi segítsünk egymáson ha már más körökben a taposás a trendy
Figy nekem bármikor jó, ha nem esik az eső és a hó még 10 centi alatt van
Csak ha jönni akarsz órákkal előtte hívj, ha nem veszem fel nyugodtan próbálkozz később/többször
Ok, bármikor jó neked, szólj és megyek! Köszönöm! karácsonyra kapsz majd a sok segítségért cserébe egy pocket bike-ot, hogy a retyóra is motorral mehess
most válaszoltam, látod a telepátia...
Nagyon helyes! fék meg nem kell, a motor azé van hogy mennnyen ne ájjon /ezt a szöveget legalább annyira szeretem mint amikor "nem kell jogsi mert az autó nem azzal megy hanem benzinnel" /

mivel azt itt nálunk a ház előtt is meg tudjuk figyelgetni majd ha akarod, szépen átgurulsz ide és meglessük. elég jól fel vagyok szerszámozva...
Mumi!

Nem tudtam elmenni megjáratni, mert esik , de üresben pörgetve nem volt semmi habzás meg bugyborékolás.
Viszont a féket elfelejtettük
én a nyári belvárosi vízforraló dugóban ugyan azzal a beállítással járok mint most. SEMMI változást nem érzek-éreztem, persze nyilván én nem veszem észre....
örülök, A teló tetején kell tölteni. Ha van akkor csavarhúzóval a fekete gumikupakot kipattintod, majd ott látsz egy fém kupakot amit egy "drót" gyűrű tart. Valami erősebb rúddal azt a fémkupakot kicsit be kell nyomni /lehet be lesz rohadva/ és amikor azt benyomtad akkor a biztosító gyűrűt kivenni és lassan felengedni a kupakot. kijön a rugó vége és töltheted az olajat.
lendkerék lehúzó kell, 27*1 es balos menete van, ami megegyezik a Jogokkal meg mindenféle ilyen yamaha termékével, pl a léghűtéses 350 es RD lendkeerkéhez is ilyen kell, pedig az nem mai gép.
sziasztok lenne egy olyan kérdésem hogy csapágyas a motorom elég csunya hangja van és egyáltalán nem pörög ki olyan 8 ezret pörög de azt se nagyon akarja lehet hogy ez a baj vagy semmi köze hozzá?
Hát esélyes.

És köszi mindenkinek a sok infót, tippet, tanácsot! Majd jelentkezem a további fejleményekkel. Már motoroznék...
szerintem a gyújtásoldali szimmering gondod lehet
4 led sorba az akksira direktbe? Ha a fesz szabályzó elkezd tölteni az olyan 13.5-14 volt nem? Na majd ha halványodnak a ledek, akkor emlékezni fogsz rám
Persze-persze értem. Csak most azért nincs "kedvem" a 2 Simsonom, meg egész nyaras munkám árán tanulgatni... Na majd meglátom, lehet nekiállok, mert amúgy meg szeretek új dolgokat látni, meg főleg sikeresen megoldani. :)
HA tökre nem értesz hozzá-nem szégyen- akkor valóban.
A hiba csak az, hogy ha nem magyaráz közben a szaki, akkor pont a lényegi reészleteket nem fogod ellesni.
Mert nem tudod mit kell ellesni.
Mertha tudnán, már nem is kellene ellesni.
Érted...
Persze, mindenképp kipucolom, ha még hozzáfogok. De lehet tényleg egyszerűbb lesz valaki profibbra bíznom, és közben szorgosan figyelnem a munkát.
Apucinak azért abban igaza van, hogy az ki kellene puciválni.

Amúgy nem lehet azt valahogy a légyszűródobozba vezetni?
Tehát akkor az én problémámat nem ez okozhatja, mert hogy egyértelműen szegény a keverék...
De :)
15 fok+pára nem difi?
Akkor én kérek elnézést:)

Kis sportmocikat rendre akasztgatják nyáron este, meg reggel
Az igen... Én meg azt hittem, hogy az valami túlfolyó... Na de ha ott a levegő útja el van dugulva, akkor nem túldúsulnia kéne a keveréknek?