Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mumi

Haza fele is éreztem, hogy tényleg jobban veszi a lapot. Megint csekkoltam, és semmi szivárgás meg szint csökkenés. A fék elég f@szán fog, de faternak millió dolga volt úgyhogy feltölteni a féket csak holnap tudjuk.

A tompító végéről meg le lett vágva az a cső szerűség, de nem vettem észre, hogy hangosabb lenne
Nekem az evidens volt hogy ki is takarítja szimmering és olajcserénél...ezért nem írtam oda, nem óvodás nyilván.

Suzuki úgy néz ki jó, szivató nem ereszt át, állítottam a manual alapján a karbin, most hidegen-melegen indul. Nem mondom, h tökéletes, de a szarnál egy kicsit jobb..legalább elindul
Hétvégén ha nem melózok/tanulok, akkor kimehetnénk kerülni egyet ;)
De akkor már mossa is el :) Ne csak szimeringcsere és feltöltse. Suzuki jó lett?
Tök jogos volt a felvetés. Főleg, hogy írta hogy még xV fesztől sem száll el. Ebből következtetve szinte sanszosan nem jó áramra vannak beállítva a ledek.

Most következő sorok konkrétan nem neked, de hogy tisztába tegyük mégegyszer a kérdést:

Re =(Ut-Ul)/Il

Re - előtét ellenállás (Ohm)
Ut - tápfeszültség (Volt)
Ul - Led nyitó irányú feszültsége (Volt)
Il - led maximális nyitó irányú árama (Amper) - continuous current

Több led sorban értelemszerűen egy előtét ellenállással:

Re = (Ut - (Ul1+Ul2+Ulx..)/Il

Nagyon minimális árammal bír többet, mint az adatlapon megadott specifikáció, ráadásul sokáig azt sem.
Illetve a led(ek) nyitó irányú feszültségének értelem szerűen nagyobbnak kell lennie a tápfeszültségnél.
Amennyiben több ledet szeretnénk használni, akkor párhuzamosan kell megvalósítani külön-külön előtét ellenállással. De ténylegesen ledeket párhuzamosan NEM kötünk.

Persze számtalan meghajtás létezik még.
Áramgenerátoros, impulzusüzemű.


Le
Első teló alján tudod leereszteni az olajat, ajánlom a Repsol Fork Oil-t bele, teljesen jó és olcsó is viszonylag. De ha már olajat teszel bele, cseréld ki a szimmeringet is, és akkor sokáig nem kell hozzányúlnod a telóhoz.. A szimmering 2db úgy 2-3ezer ft közötti áron kapható, Athena márka tökéletes bele.
Szia! Megnéztem az első telókat. Nekem a gumikupak alatt egy M8-as csavar fogadott, nem találtam mást. Kicsavartam, de azon nem ment le egy csepp olaj sem. Csak azért szeretnék beletankolni, mert száraznak tűnik nekem. Valamikor lent marad. Megmozgatom utána ki rúgja magát. Még nem volt DT-m, nem nagyon ismerem. Lehet akkor szét kell kapnom az egészet.
Mivel ezt (elektronika) tanulom, így nekem még nem szállt el led ilyen okból, havernak viszont már nem egyszer. De legelőször én is utána kellett hogy nézzek
ha ledet vesz,valószínüleg vesz ellenállást is....vagy ha ilyesmit mókol az ember,az csak erre felé divat,hogy vagy ért hozzá,vagy utána néz?

téli állítgatásra:ESZKŐ' CSÍNÁNIE CSÁJÉK?!?
én télen is elő vettem a kis simson,4-5 rugás és életre kelt,amire kellet tökéletes volt...
viszont most kb 2 hete mintha meghalt volna...400m után hörög,fullad,nem megy csak 1/10 gázon...érezné a hideget?

a Dt meg nem cicózik,mert úgy el van állítva a karbi,hogy hidegbe jobban indul(nem én baszakodtam vele,de korrigálni nem lehet,mert csavarok megszaggatva,ház gányolva )
Lehet félreértetted de nem b*szogatni akartalak Csak végigjátszottuk már mi is ezeket a ledes dolgokat, és nem olyan felhőtlenül mosolyog az ember, ha kialszik néhány*10 led..
Pont, hogy nem én vagyok komplexusos, hanem ti kompenzáltok foylamatosan.

De persze, megint én vagyok a hüyle, tudom, hogy senkit nem lehet akarata ellenére boldoggá tenni.
Nem írtam ilyet.
Na majd meglesem azt a szűrőt. Kb 3 tank benzint kihajtottam a helyi benzinből. Na most erről tudni kell, hogy elég sokan panaszkodnak rá, hogy eldugítja a rendszert, stb. Erre a szűrőre mindenképp ránézek.
Figy, ez olyan, mint az olajtéma.

Mondjuk egy jó hasonlatot.
Biztos vagyok benne, hogy eltudnék járni ragasztás nélkül arol2t olajjal dt-ben. Leírhatnám, hogy a détébe tök felesleges szintetikus olajat rakni, mert az arol is tökéletesen megfelel egy bokorrúgó yamahába. És hogy a tapasztalataim alapján az ég világon nincs semmi különbség a race olajok és az arol2t motorolaj között, mert hát márpedig nem ragasztottam meg semelyikkel sem, hiába is mondja akárki. És különben is, ez nem egy kihegyezett motor.
Szóval elkönyvelhetjük, a Yamaha Dt-be az arol2t tökéletes, nincs különbség, széria nem hegyezett dt le sem szarja, milyen olaj van benne.

Remélem érzed az iróniát és a hasonlatot.
Ezt te írtad:
"lehet azok akik ilyenne szenvednek valami széthegyezett géppel bajlódnak, ez a tök széri a gép lesz@rja igazából hogy hány fok van, legalább is ez a tapaszatalat. meg a széria robogóimnak sem volt gond, hogy ugyan azzal a beállítással futárkodatam a kb 50 fokban, mint amivel a télen teligázon pörögtünk a jeges focipályán..."

Szóval maradjunk annyiban, hogy te leszarod. Van különbség. Nem hegyezett motornál, hanem széria folytott motoroknál is. Neked nincs különbség és te szarod le (vagy fel sem tűnik) hogy hány fok van, nem a motor nem reagál.
Nem bántásból írom, csak a te szavaiddal élve pontosítok, a te stílusodban.
Én elhiszem hogy ez így van. Én csak leírtam a véleményem és a tapasztalatom.
Lehet nem neked volt gondod, de ha sokáig huzattad és elgyengült akár lehetett attól is, hogy a retkes benzinszűrőn kereszült nem jött elég utánpótlás.
Benzinszűrőt cserélni szoktak. Műanyag bizbasz az nem ilyen dzsuveterlő lesz a főfuvóka körül? Az alatt a kehelycső van.
Miért, nekem meg a csokornyakkendő gumicsizma kombó is jó. Ez az én igénytelenségem, ez van. Az, hogy neked ugyanolyan a motor nyáron, mint télen egy beállítással, az meg a tiéd. Veheted ezt személyeskedésnek, de nem az. Te saját véleményed.
Na ezért kell figyelni a fék kopó-nem kopó alkatrészeire!
tévedés van felétek. Te azt hiszed ,hogy pl. nekem az a bajom veled hogy simsont hegyezel, pedig nem. Ezért ne legyen kisebbségi komplexusod. Na a stílus, az már zavar! Ez a leszóló, állandóan fikázó "hangnem" engem spec. idegesít. Nyilván, nem ismerjük egymást, ki tudja élőben lehet ellennénk, de lehet elkerülnélek jó messzire mivel ott el tudlak. Becsülöm más tudását, de a kellemetlen stílust nem...
Fúvókán átláttam. Nem mondom, hogy átköptem rajta, mert ugye az alapjárati az nem túl nagy. Feltéve ha az alapjárati az az, ami a főfúvóka mellett van a műanyag bizbasz alatt, besüllyesztve.
A szűrő... Na erről nem tudtam. Ez a benzincsőben van benne? Ki tudom szedni? Vagy hogyan szokás takarítani?
Talán, ha nem bizonygatnátok bőszen, hogy "jójazúgy" akkor nem írta volna le.

Kurvára nem értem, miért nem lehet az okosabbtól(gyakorlottabtól) tanulni.
Szerinted mi dzsivel hogy csináljuk?

Úgy, hogy ha valaki nálunk gyakorlottab, ügyesebb, okosabb, képzettebb, akármibb ember mond , mutat, ajánl valamit, akkor azt rendszerint nem "minekaznemkell, jójazúgyahogyvan" nal reagáljuk le, hanem elfogadjuk, hogy az ügyesebbokosabbgyakorlottab-nak rendszerint igaza van, és
LEGALÁBB KIPRÓBÁLJUK.

Itt a sportmotoron is van miminum 100 szaki, aki fényévekkel jobb nálunk(mint én meg dzsi)

szóval, az okos, az elfogadja a ygakorlottabb tanácsát, a hüyle meg nem tanul a saját kárán sem.
(lehet megsértődni annak akinek inge)

De persze megint kilóg a lóláb, és nyilvánvaló, hogy miben gyökerezik a nem elfogadás:
"Simsonos mondta nyilván hüyleség, mert csak egy fasz szimszonos"

Namost ebből a logikából kiindulva, semmiképpen ne fogadjátok el a következő emberek tanácsait:

Lecsó
(csak egy Pannoniás, nyilván nem ért semmihez)
(mamimab motorszerelő tanár:)

JAnibá
( csak egy robogós)
(akárhányszoros bajnok mindenféle kategóriában, úgy 50 éve motorozik:)

Attisrace
(szintán csak egy robogós)
(és mellesleg dettó akárhányszoros mindenféle bajnok, és motorszerelő:)

Szóval, le kellene már ezt a motorsovinizmust vetkőzni.
inkább nem is gondolok rá
ment a stoppie vele mi?:D
Fékbetét elrettentő példának. Ezt szedte ki ma nekem Mumi
Srácok van 1 pár gyári indexem ha valakit érdekelne írjon rám!