Szubjektív dolgokon felesleges vitázni, tudod te is.
Az, hogy nekik jó, megfelel, az egy dolog. Ilyenekbe kár belemenni. Meg kell hagyni más örömét, legyen vele boldog.
Haveromnak is van egy hengerfejes kocsija. Vizes olaj egyre több lesz benne, meg még egy csomó "érdekes" jelenség van. Szerinte jó, mert indul és nincs szar hangja. Most minek vitázzak vele.
Sőt volt olyan is, aki szerint olajcserekor (ismerős figyelmeztetésére ment el olajcserére, pálca nem ért bele az olajba, nem tudni mikor volt utoljára csere) elrontották az autót, mert olajcsere elött sokkal gyorsabban bemelegedett.
A lényeg, hogy neki megfelel.
Az, hogy a széria motorja csont ugyanúgy viselkedik télen és nyáron, hát legyen. Ez egy valamit minősít. De mindenki van így.
Én sem értek a divathoz, nem vágom hogy megy-e a csokornyakkendővel a gumicsizma és nem gondolkozok azon mit vegyek fel reggel, hanem felveszem. Nekem jó így. Egy divattal foglalkozó ember biztos ezer kifogást találna rajtam, hogy mi merre hány méter és szar. De 1.0-ás userként én úgy sem fognám fel, hogy miért is lenne jobb, meg azt sem érteném, hogy most mi a nem jó. Szóval a motorok terén is így megy ez.
Nekik jó és ez a lényeg. :)
lehet azok akik ilyenne szenvednek valami széthegyezett géppel bajlódnak, ez a tök széri a gép lesz@rja igazából hogy hány fok van, legalább is ez a tapaszatalat. meg a széria robogóimnak sem volt gond, hogy ugyan azzal a beállítással futárkodatam a kb 50 fokban, mint amivel a télen teligázon pörögtünk a jeges focipályán...
Malossi MHR 21mm-es karburátorszett (Dellorto PHBG 21T). Széles körben alkalmazható, melynek köszönhetően tökéletes kiegészítője lehet, egy 70ccm-es öntöttvas sport hengerszettnek is, vagy akár egy MHR TEAM high end versenyszettnek is. A beszerelést követően robogónk sokkal erőteljesebb lesz, melynek következtében javul a gyorsulása, illetve növekszik a végsebessége
egy nemannyira éles motor(mnint pl a Döglött Tehén :) kevésbé érzékenyen reagál az iylesmire, mint egy élesebb.
Továbbá, egy hozzáértő motorja rendszerint kifogástalan állapotú, ezért is jobban tolerálja az alulkarburálást.
Arról nem is beszélve, hogy egy szaki, ösztönösen nem kergeti a biciglit, ha abból fura hangok jönnek mondjuk gázelvételkor.
Nekem is, ahány motorom volt, mind elment ugyan azzal a beállítással nyáron +35ben és télen minusz 10 ben is.
(az más kérdés, hogy nem esett jól neki)
Pár hete karburáltam át a szaladgálós libakergetőt, teljesen rendesen ment, ha úgyhagyom akkro is simán végigbírja a telet.
Vizsont, a gyertya már csinosan fehér volt, öttel nagyobb fuvit simán elbírt.
Azért gondolom neked is feltűnt, de most már tudom, hogy nem a hideg beköszönte a mozgatója, csupán véletlen. Hogy a sportmotoron szinte az összes fórumon mindenki ilyen problémákkal küzd.
Gondolkodtam.
De.
Neked egy helyen lehet bajod, mégpedig az alapjárati fúvókánál.
Azt pucold ki, nézd meg hogy átlátsz -e rajta rendesen.
Nomeg a csatornáját...
Zsákszűrőt kitakarítottad?
Az a csőben van, ahol belemén a benzin a karbiba.
emzoli...:
Mi is voltunk Anyucival nyáron este, és napközben is mocizni, és nem akadt meg....pedig ketten 140kg....
De lehet nekünk Lucky van.
mi a véleményetek arrol hogy nem uj fékpofát venni, hanem a régit "megjavíttatni" elvileg csinálnak olyat hogy a betétre ragasztanak ferodolt pár ezerért. Engem igazából az érdekelne hogyha tetetek rá puhább anyagból akkor az milyen lenne? :)
ja és ha majd úgy alakul hgy jössz, akkor előtte vegyél egy kis fékfolyadékot, mert akkor átmossuk a systemet. ha kérdezik milyet kérsz akkor DOT 4-et kérj!
ez elég lealacsonyító, ........ megnyilvánulás volt.