Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"Nekik jó és ez a lényeg. :)"

ez elég lealacsonyító, ........ megnyilvánulás volt.
Szubjektív dolgokon felesleges vitázni, tudod te is.
Az, hogy nekik jó, megfelel, az egy dolog. Ilyenekbe kár belemenni. Meg kell hagyni más örömét, legyen vele boldog.
Haveromnak is van egy hengerfejes kocsija. Vizes olaj egyre több lesz benne, meg még egy csomó "érdekes" jelenség van. Szerinte jó, mert indul és nincs szar hangja. Most minek vitázzak vele.
Sőt volt olyan is, aki szerint olajcserekor (ismerős figyelmeztetésére ment el olajcserére, pálca nem ért bele az olajba, nem tudni mikor volt utoljára csere) elrontották az autót, mert olajcsere elött sokkal gyorsabban bemelegedett.
A lényeg, hogy neki megfelel.
Az, hogy a széria motorja csont ugyanúgy viselkedik télen és nyáron, hát legyen. Ez egy valamit minősít. De mindenki van így.
Én sem értek a divathoz, nem vágom hogy megy-e a csokornyakkendővel a gumicsizma és nem gondolkozok azon mit vegyek fel reggel, hanem felveszem. Nekem jó így. Egy divattal foglalkozó ember biztos ezer kifogást találna rajtam, hogy mi merre hány méter és szar. De 1.0-ás userként én úgy sem fognám fel, hogy miért is lenne jobb, meg azt sem érteném, hogy most mi a nem jó. Szóval a motorok terén is így megy ez.
Nekik jó és ez a lényeg. :)
Rendben, felejtsétek el amit Dzsivel mondtunk, aki télre átkarburál, az hülye.
Nincs valakinek egy pár indexe kissebb mint a gyári?
Én is szerencsés vagyok akkor mert nekem is ugyan úgy indul szivatóval -10 be is meg plusz 30 ba is.
Niny szó széthegyezett motorról.
Persze, a ti dolgotok.
ezt jó tudni
lehet azok akik ilyenne szenvednek valami széthegyezett géppel bajlódnak, ez a tök széri a gép lesz@rja igazából hogy hány fok van, legalább is ez a tapaszatalat. meg a széria robogóimnak sem volt gond, hogy ugyan azzal a beállítással futárkodatam a kb 50 fokban, mint amivel a télen teligázon pörögtünk a jeges focipályán...

vagy szerencsés vagyok...
Szerintem ez dt forum nem pedig robogotuning.
Eladó a képen látható új Malossi karburátor

Érdeklődni: racingbazar@freemail.hu

Malossi MHR 21mm-es karburátorszett (Dellorto PHBG 21 BS)
[M1610995]
22.000 Ft

Malossi MHR 21mm-es karburátorszett (Dellorto PHBG 21T). Széles körben alkalmazható, melynek köszönhetően tökéletes kiegészítője lehet, egy 70ccm-es öntöttvas sport hengerszettnek is, vagy akár egy MHR TEAM high end versenyszettnek is. A beszerelést követően robogónk sokkal erőteljesebb lesz, melynek következtében javul a gyorsulása, illetve növekszik a végsebessége
Elnézést, de a "ferodo" nem egy anyag neve, hanem egy ilyemiket gyártó cég neve.
Ugyan ez a bendix, stollverk, hoover, frigidair satöbbi.
Nem lucky az, hanem szakértelem.

egy nemannyira éles motor(mnint pl a Döglött Tehén :) kevésbé érzékenyen reagál az iylesmire, mint egy élesebb.

Továbbá, egy hozzáértő motorja rendszerint kifogástalan állapotú, ezért is jobban tolerálja az alulkarburálást.
Arról nem is beszélve, hogy egy szaki, ösztönösen nem kergeti a biciglit, ha abból fura hangok jönnek mondjuk gázelvételkor.

Nekem is, ahány motorom volt, mind elment ugyan azzal a beállítással nyáron +35ben és télen minusz 10 ben is.
(az más kérdés, hogy nem esett jól neki)

Pár hete karburáltam át a szaladgálós libakergetőt, teljesen rendesen ment, ha úgyhagyom akkro is simán végigbírja a telet.
Vizsont, a gyertya már csinosan fehér volt, öttel nagyobb fuvit simán elbírt.
Azért gondolom neked is feltűnt, de most már tudom, hogy nem a hideg beköszönte a mozgatója, csupán véletlen. Hogy a sportmotoron szinte az összes fórumon mindenki ilyen problémákkal küzd.
Ledeket nem feszültségre, hanem áramra állítod be.
YAMAHA DT 80 ALKATRÉSZEK ELADÓK !

- alkatrészek amik még vannak :

lendkerék (3500 ft)
főtengely hajtókarral (4000 ft), de a hajtókar cserére szorul kotyog
első fékbowden (1000 ft)
hűtő (4000 ft)
hűtőidom (1500 ft)
lábtartók (1000 ft)
láncvédő (1000 ft)
blokkvédő-haspáncél (1500 ft)
csomagtartó+hozzá tartozó idommal együtt (2000 ft)
első teleszkóppár új ATHENA simeringekkel (8000 ft)
hátsókerék tengely + láncfeszítők (1000 ft)
első sárvédő "műanyag" (2000 ft)

+ lehet van még 1-2 apróság, de nagyjából ennyi !

+ postázni tudom

+ képeket is tudok küldeni

Elérhetőségeim :

Mobil : 06303462198
E-mail : gabi910617@freemail.hu
E-mail 2 : gabi910617@citromail.hu
MSN : gabi910617@freemail.hu

(Lejjebb vettem az árakat hátha több érdeklődő lesz) :)
Gondolkodtam.
De.
Neked egy helyen lehet bajod, mégpedig az alapjárati fúvókánál.
Azt pucold ki, nézd meg hogy átlátsz -e rajta rendesen.
Nomeg a csatornáját...
Zsákszűrőt kitakarítottad?
Az a csőben van, ahol belemén a benzin a karbiba.

emzoli...:
Mi is voltunk Anyucival nyáron este, és napközben is mocizni, és nem akadt meg....pedig ketten 140kg....
De lehet nekünk Lucky van.
4 Voltot még elbír egy 3V-os led.
Amúgy van előtétellenállás mindegyik előtt.
Ne legyél már kekec...nem csak Te tudhatsz mindent...
biztos jó lenne, szokásos eljárás. De szerintem drágább a ferodoloztatás mint az új.
mi a véleményetek arrol hogy nem uj fékpofát venni, hanem a régit "megjavíttatni" elvileg csinálnak olyat hogy a betétre ragasztanak ferodolt pár ezerért. Engem igazából az érdekelne hogyha tetetek rá puhább anyagból akkor az milyen lenne? :)
okéj.
ja és ha majd úgy alakul hgy jössz, akkor előtte vegyél egy kis fékfolyadékot, mert akkor átmossuk a systemet. ha kérdezik milyet kérsz akkor DOT 4-et kérj!
Széfátásztik!
hehe, nekem akkor valami zsebtraktor kell /a tegnapi patakos eset miatt.... /

jólvan, ha amikro ráérek holnap vagy holnapután csörgetek egyet és ha okés visszahíísz
Ja okés, jó nekem a holnap.