Egy levegő csavarról tudok a karburátoron. De annyira szegény a keverék, hogy azt szinte észre sem veszi. Valami komolyabb gebasz van. :S Természetesen nem is kínzom így. Láttam már olyan motort, ami szegény keverékkel járt, de "jójaz há megy úgy" felkiáltással indult. Aztán csúnya hangokkal állt meg.
Én elsősorban állítanék a benzin-levegő arányon. De ha nem vagy biztos benne inkább vidd el szakemberhez, mert a szegény keverék nagyon nem egészséges!
Ja igen, és füstje nincs. (Valamennyi természetesen van, de semmi nem olyan szagú, nem olyan színű.) Bár lehet jobban járok, hogy ha a sok órányi szopás helyett dolgozok, és szakemberre bízom. Lehet, hogy egy Yamaha szervízben dolgozó szerelő fusiban vállalná úgy a javítást, hogy én is ott lehetek.
Füstöl a gép?
Ha nem akkor esetleg a gyújtás oldali főtengely szimering lehet a gond, oda lendkereéklehúzó annak hiányában annyit tehetsz hogy benézel a lendkerék alá, a blokkra hogy a szimering környéke olajos-e (bár nem tudom Dt-nél ez mennyire látszik az önindító miatt.
Sziasztok!
A betegem tipusa még mindig DT125R, 2004-es évjárat.
Tünetei: néha nehézkes indítás, melegen is félszívatóval működik csak korrektül. Illetve alapjárat az csak kb. 3 ezres fordulaton van. (Nincs fordulatszámmérő, ezt csak kb-ra mondom.)
Gyertya nagyon világos, inkább már fehéres, vagy legalábbis nagyon világos barna. Bár új gyertya, és nem túl sokat ment még.
Szóval ezekből mindenképp arra következtetek, hogy vagy nem kap elég benzint, vagy fals levegőt szív valahol.
Amiket ellenőriztem: légszűrő ok, karbi tiszta, benzincsap tiszta. Kipuffogót levettem, mert javasolták, hogy nézzek bele, ha esetleg megragadt a motor valamilyen szinten, úgyis meglátszik. De semmi nyoma nincs ennek, teljesen ép minden.
Szóval hol szívhat fals levegőt? Szimmering? Mennyire kell motort bontani a szimmering ellenőrzéséhez?
Vagy bármi más tipp esetleg, hogy merről, honnan szív fals levegőt?
Néhány ezer forint. Ha 125ös DT-ről van szó, akkor nézd át alaposan, minden elektronika működjön: gyújtás ráadásakor műszerfalon visszajelző izzók világítanak, powerszelep ellenőrzi magát: zzz-zzz villanymotor hangot ad közben. Ha mókolva van, azzal sokat lehet szopni.
Ha nem reagál, akkor nézd meg a szivatót, nem-e enged át. Vagy szimeringeket féktisztítót befújsz menet közben gyújtásoldaltés ha változik, akkor ott szív.
Ha nem akkor esetleg a gyújtás oldali főtengely szimering lehet a gond, oda lendkereéklehúzó annak hiányában annyit tehetsz hogy benézel a lendkerék alá, a blokkra hogy a szimering környéke olajos-e (bár nem tudom Dt-nél ez mennyire látszik az önindító miatt.
A betegem tipusa még mindig DT125R, 2004-es évjárat.
Tünetei: néha nehézkes indítás, melegen is félszívatóval működik csak korrektül. Illetve alapjárat az csak kb. 3 ezres fordulaton van. (Nincs fordulatszámmérő, ezt csak kb-ra mondom.)
Gyertya nagyon világos, inkább már fehéres, vagy legalábbis nagyon világos barna. Bár új gyertya, és nem túl sokat ment még.
Szóval ezekből mindenképp arra következtetek, hogy vagy nem kap elég benzint, vagy fals levegőt szív valahol.
Amiket ellenőriztem: légszűrő ok, karbi tiszta, benzincsap tiszta. Kipuffogót levettem, mert javasolták, hogy nézzek bele, ha esetleg megragadt a motor valamilyen szinten, úgyis meglátszik. De semmi nyoma nincs ennek, teljesen ép minden.
Szóval hol szívhat fals levegőt? Szimmering? Mennyire kell motort bontani a szimmering ellenőrzéséhez?
Vagy bármi más tipp esetleg, hogy merről, honnan szív fals levegőt?
http://sportmotor.hu/motoros_k...
- alkatrészek amik még vannak :
lendkerék (4000 ft)
főtengely hajtókarral (4500 ft), de a hajtókar cserére szorul kotyog
első fékbowden (1000 ft)
hűtő (4000 ft)
hűtőidom (1500 ft)
lábtartók (1000 ft)
láncvédő (1000 ft)
blokkvédő-haspáncél (1500 ft)
csomagtartó+hozzá tartozó idommal együtt (3000 ft)
első teleszkóppár új ATHENA simeringekkel (8500 ft)
hátsókerék tengely + láncfeszítők (1000 ft)
első sárvédő "műanyag" (2500 ft)
+ lehet van még 1-2 apróság, de nagyjából ennyi !
+ postázni tudom
+ képeket is tudok küldeni
Elérhetőségeim :
Mobil : 06303462198
E-mail : gabi910617@freemail.hu
E-mail 2 : gabi910617@citromail.hu
MSN : gabi910617@freemail.hu
Motorosok tartsanak össze, helyes
http://www.youtube.com/watch?v...
:D
nem eltört ma a sztenderem?....
se pilács,se sztender....lassan factory cross lesz