Haggyámán, olaszországban ilyenből max a talicska kereke van :) De ott is csak max a feka csóringerek illegálépítkezésén.
A fakerekek valahol itt kezdődnek:
(Annó volt egy tag, aki azt mondta fotósop, mert hát így nem lehet felmatricázni egy felnit , el kellett keserítenem, hogy reggioban a matricát nem ismerték, rosszabb helyeken is a magnéziumot. :))
Eladó a képen látható alkatrészek ami pirossal van jelölve azok már nincsenek meg!
A képen látható alkatrészeken kívűl még van egy teljes elektronika egy váz hátsó
lengővíllával együtt kormánybefogó és az első és hátsó kerékhez dobfék.
Ezek egyben eladóak SŰRGŐSEN! irányár:40000ft
Sok értelme nincs. Nah akkor majd ha rászánom magam egy kerék kiszedésre akkor szétkapok ott mindent...de szerintem csak télen kerül rá sor, amikor felkerül a bütykösebb gumma.
Ezt minden kerékkiszedés alkalmával megcsinálom. Legutóbb kb. két hete kb. De ettől mitől lenne neki jobb?! Ha nem lenne bezsirozva, akkor pont hogy szarul fogna meg szar lenne az egész nem?!
a fékkulcs tengelyét kend meg!, de csak módjával, hogy a fékezőfelületre nem menjen kenőanyag. igényesebb ha h kerék ki, fék szét, kiveszed a fékkulcsot, kicsit rozsdátlanítod megtisztítod majd kicsit zsírozva a tengelyt összerakod. gányabb, hogy egy kis szilikonolajat, petróleumot csepegtetsz oda kívülről. ha nem akarsz hasalni, inkább szedd szét és csináld meg rendesen!
ja, gondolom a tieden is van szívótorok fűtés, amit a hengerfejből kap. leengeded a vizet és akkor nyugodtan leveheted a karburátorrol vízcsöveket, ha rendesen ki akarod takarítani akkor azé minimum ,hogy a karburátor kint van a gépből
Üdv Kollégák!
..mostanság csak olvasgatom a bánataitokat, de most úgy gondoltam én is megosztom veletek az enyémet.
Vajon mitől lehet, az ha a hátós fékem vizes lesz(DT tehát DOB-os), és elkezdenék szépen lassan fékezni, akkor egyszer csak besatuzik. Ez városban, esőben nem igazán jó.... Fék betétek még jók. Miután már kiszárad, utánna jó, lehet vele szépen egyenletesen fékezni de akkor sem kell nyomni mint állat. Valaki tapasztalt már ilyet?
Köszi a tanácsokat! Szinte biztos, hogy nem beállítási gondok, mert hogy ez jó volt. Csak úgy egyszercsak nem lett jó. :D Szóval teljesen jól viselkedett, hidegen szívatóval indult könnyen, ketyegett alapjáraton. Mikor lecsökkent már a fordulat, akkor visszatoltam a szívatót, újra beállt az alapjárat normálisra, és ketyegett tovább. Szinte sose állt le. Bemelegedett, akkor tökéletes volt. Most hidegen egy sz.r. Amíg be nem melegszik teljesen üzemi hőfokra, addig csak teljes szívatóval, kis fordulaton tudok menni vele. Alapjárat természetesen nincs. Olyan "elszegényedős" hangja van a motornak. Szóval biztos, hogy valami dugulása van a rendszernek, csak egyenlőre részleges. Pár hete még tökéletesen felment a fordulat alapjáratról is, meg minden okés volt.
Az állítgatást már megtanultam anno Simsonoknál. Az enyémeim ugyan közel gyáriak voltak, de haverok pöckölt gépeit sokat babráltam. Ott is mindig odacsavartam neki a kaját, és utána szépen kis lépcsőkben vittem visszáb.
Ha ketyeg alapjáraton, és full gázt húzok, akkor légszűrőből jövő "hőőőőrr" hang kíséretében leáll. Viszont ha először egy pici gázt húzok és utána nyélgáz, akkor kipörög."
Ez a tipikus, vagy soakt kap vagy keveset eset:)
Meg kellene figyelned, hogy hidegen, rosszabb, vagy melegen.
Értelemszerűen, ha hidegen rosszabb, akkor keveset kap, ha melegen, akkor sokat.
HA van a karbiban jet fuvi, akkor a jet sok, vedd kisebbre.
(ilyenkor rendszerint a főfuvin meg növelni kell kissé)
(lassan húzva a gázt, a jet fuvi nem vagy alig dolgozik)
Álílytásánál, ha tanácstalan vagy, mindíg először mégtöbb nyálat adjál neki, legfeljebb mégrosszabb lesz, de az sem baj,mert akkor tudod, hogy eleve sok volt, most meg nagyonsok.
Ilyenkor az eredetibl is kicsit visszaveszel.
HA viszont, az eredtileg is kevésből találomra még elveszel, akkor csinosan megakad akár félgázon is.
GYorsítási problémák tekintetében a gyertyakép nem mérvadó.
Hát a Simson karbit azt csukott szemmel, hátrakötött kézzel-lábbal, 5 perc alatt kb...
Odáig eljutottam, hogy légszűrő és szivócsonk felől kilazítottam a bilincseket. Ki is bírtam fordítani a karburátort. Viszont olyan bökkenő akadt, hogy a karbi így ~70°-ot el van döntve. Mert hogy nem bírom jobban kiszedni. Így viszont az úszóház 3 csavarja közül az egyikhez nehezen lehet hozzáférni. Gondolom az előző tulaj is rájött erre, mert hogy a csavar feje szét van b.szarintva rendesen. Nem is bírtam meglazítani, ezért ráhagytam. Ha kibírnám szedni teljesen a karbit, akkor a csavart is megbírnám lazítani biztosan valahogy. Na de az hogy jön ki onnan? Vagy ne is akarjam teljesen kiszedni? Ahogy néztem elég sok mindent le kéne bontani, ill. csöveket kihúzgálni. De ott lehet valami víz cső is, azt meg gondolom nem kéne lehúzni...
Szóval akkor lényegében jól csináltam így, hogy ki van fordítva a karbi? Max a benzin kicsit kifolyik, mikor leveszem az úszóházat?!
A fakerekek valahol itt kezdődnek:
(Annó volt egy tag, aki azt mondta fotósop, mert hát így nem lehet felmatricázni egy felnit , el kellett keserítenem, hogy reggioban a matricát nem ismerték, rosszabb helyeken is a magnéziumot. :))