ha már egyedül le-szét tudtad szedni a simson karburátorát, akkor ennek sem illene gondot okoznia. Gumi szívocsonkon van egy bilincs azt lelazítod, a légszűrőház felől is van egy. és kiforgatod belőle a karburátort. nem egy nagy ügy
Hali!
Problémá(k)ba ütköztem a DT-vel kapcsolatban. Adott 125-ös DT, 2004-es évjárat.
Néha csak nagyon nehezen indul be. Csinálja hidegen is, melegen is. Nem nagy szakértelmem van, Simsonom volt egy pár pótkocsinyi ez előtt. :D De a hangjából ítélve olyan, mintha nem mindig kapna rendesen üzemanyagot. Ha ketyeg alapjáraton, és full gázt húzok, akkor légszűrőből jövő "hőőőőrr" hang kíséretében leáll. Viszont ha először egy pici gázt húzok és utána nyélgáz, akkor kipörög. Teljesítményével alapvetően nincs gondom. Viszont ha kisfordulaton akarok vele elindulni (lámpánál kocsisorban, vagy csak simán szép papásan megyek), akkor is ezt a hörgő hangot adja. Ha rákuplungolok, és kicsit kövérebb gázt adok, akkor elkezd húzni. Na szóval szerintem karbi dugulás lehet. (Benzincsap nem dugult, légszűrő tiszta.) Viszont hogy a fenébe kell leszedni a karbit erről?
A másik meg az, hogy eddig egy házi készítésű végdob volt rajta. Közepében perforált cső, körülötte gyapot. Na most ezzel 5.-ben 90-95 körül ment, 6.-ban 120-125 körül. Most visszaraktam a gyári dobot. Ezzel 5.-ben 105-107 körül megy, 6.-ban pedig 110-115 közt megáll. Hogy van ez? :o (A sebességértékek valószínűleg nem hitelesek, gyári óra ezt mutatta, viszonyítási alapnak viszont most jók.)
Amiket írtál azok igen nagy dolgokban különböznek. A listádból jó néhány cross (üzemórás), meg jó néhány erősebb és kezesebb enduro is van. A kezesebbek a DT, MTX, KMX, Gilera RX, az erősebb (közel 30 ló) a CRM és az Aprilia RX, az üzemórás cross pedig az RM. Szerintem ha 200 ezred van rá, akkor az RM-et messzire kerüld el, két okból. Ennyi pénzért minimum 10 évest, de inkább öregebbet tudsz venni. Ebből jön a második ok: nagyon sokat rá kell költeni hogy az rendbe legyen blokk és futómű terén.
Mivel nekem DT van, így ezt tudom ajánlani, ha normális állapotút veszel belőle, akkor 20 ezer km-t is elmegy, használattól és karbantartástól függően, normális fogyasztással (5-6 liter).
James009-nek van CRM-je, tőle tudsz kérdezni hogy az milyen, a többiről nem tudok túl sokat. Ha ezeken a motorokon meghal a power vagy gyújtás, akkor használtan lehet találni hozzájuk (mondjuk DThez, CRMhez és Aprilia RXhez biztosan, a többi az elég ritka Magyarországon), olyan 10-20 ezer környékén mozog ezeknek az áruk, újonnan a 100 ezer Ft sem kizárt. Blokkfelújítás DT-nél: Wössner dugó 25, hajtókar 20, hengerpersely 35.
Helló! Új vagyok még itt a fórumon!
Most akarok majd motort venni, egy endurot! Abba kérném segítségeteket h melyik a legjobb ár érték arány! Használtat szeretnék olyan 220000 ig bírja a pénztárcám de nem akarom mindent rá költeni ha nem muszály!
Amit néztem: Yamaha dt 125, Honda crm 125, Aprilia rx 125, Honda mtx 125, Suzuki rm 125 Kawasaki kmx 125 Gilera rx 125! Légyszi írjátok már le kinek mi a tapasztalata véleménye, szeretném használni terepen és uton is! Érdekel a karbantartási költségek nagyából meg ilyenek!
Előre is köszönöm! Helló
nem csont hidegen valamit félre értettet(rosszul írtam le) 7km-re van Bonyhád ahol motorozok és addig szépen lassan megyek ketyeg egy kicsit au udvarba a gépegység aztán szépen lassan kb 5km-t megyek ugyhogy sehol sem forgatom power fölé csak amikor aztán kezdem szépen lasan huzni neki mert amíg hideg és forgatom néha néha beszaggat. De bent a városba amikor már a teljes hűtő meleg akkor kezdem huzni neki és van ereje bőven aztán hazafelé kezd gyengülni meg nem úgy forogni ahogy kellene. Légszűröt hetente pucolom, olajozva van... nem járok vele földesen. Nyáron is ugyanezt csinálta csak most amíg "hideg" jobban megy.
Ja, amivel Sumák Józsi körrekordot futott, miután betankolta. Nem mintha mehetne azzal az üzemannyaggal. A másik kedvencem az, amikor elmondják, hogy 99%-ban megegyezik a forma1-es üzemanyag összetételével. Végülis a jó édesanyjuk dns szerkezete is 99%-ban azonos a csimpánzéval, majdnem ugyanaz :)
Csodát ne várj, max nem detonál be könnyen. Mami csinált méréseket róla, tanulságos. Széria DTbe hótmindegy. De e85-öt be lehetne próbálni. Mondjuk ha a maxot ki akarod belőle csikarni, akkor egy hengerfejfaragás ráférne. De utána meg no normál benya.
Azért a TS 90 helyett 110 enyhén mulatságos. Cirka dupla teljesítményt jelent ha igaz :)
A másik...Szerintetek ehhez mit szólna a DT? Mert eddig sima 95ösön kívül más még sosem volt benne és kíváncsi vagyok. http://www.mol.hu/hu/autozzon_...
Hát ha olyan helyen jár, ahol annyi dzsuvát szív és nem rendszeresen ellenörzi, akkor már úgyis autómata honolóként üzemel a karterba lerakódott saras olaj :)
Nyáron néztem utoljára gyertyaképet, már 3 hete motoron se ültem Hát úgy merült fel, hogy haveromnak is mondtam, és első kérdése ez volt. Véletlenül nem tudsz olcsón fúvókát mikuniba? Dörzsár készlet az van, csak fuvi kéne.
Problémá(k)ba ütköztem a DT-vel kapcsolatban. Adott 125-ös DT, 2004-es évjárat.
Néha csak nagyon nehezen indul be. Csinálja hidegen is, melegen is. Nem nagy szakértelmem van, Simsonom volt egy pár pótkocsinyi ez előtt. :D De a hangjából ítélve olyan, mintha nem mindig kapna rendesen üzemanyagot. Ha ketyeg alapjáraton, és full gázt húzok, akkor légszűrőből jövő "hőőőőrr" hang kíséretében leáll. Viszont ha először egy pici gázt húzok és utána nyélgáz, akkor kipörög. Teljesítményével alapvetően nincs gondom. Viszont ha kisfordulaton akarok vele elindulni (lámpánál kocsisorban, vagy csak simán szép papásan megyek), akkor is ezt a hörgő hangot adja. Ha rákuplungolok, és kicsit kövérebb gázt adok, akkor elkezd húzni. Na szóval szerintem karbi dugulás lehet. (Benzincsap nem dugult, légszűrő tiszta.) Viszont hogy a fenébe kell leszedni a karbit erről?
A másik meg az, hogy eddig egy házi készítésű végdob volt rajta. Közepében perforált cső, körülötte gyapot. Na most ezzel 5.-ben 90-95 körül ment, 6.-ban 120-125 körül. Most visszaraktam a gyári dobot. Ezzel 5.-ben 105-107 körül megy, 6.-ban pedig 110-115 közt megáll. Hogy van ez? :o (A sebességértékek valószínűleg nem hitelesek, gyári óra ezt mutatta, viszonyítási alapnak viszont most jók.)
Mivel nekem DT van, így ezt tudom ajánlani, ha normális állapotút veszel belőle, akkor 20 ezer km-t is elmegy, használattól és karbantartástól függően, normális fogyasztással (5-6 liter).
James009-nek van CRM-je, tőle tudsz kérdezni hogy az milyen, a többiről nem tudok túl sokat. Ha ezeken a motorokon meghal a power vagy gyújtás, akkor használtan lehet találni hozzájuk (mondjuk DThez, CRMhez és Aprilia RXhez biztosan, a többi az elég ritka Magyarországon), olyan 10-20 ezer környékén mozog ezeknek az áruk, újonnan a 100 ezer Ft sem kizárt. Blokkfelújítás DT-nél: Wössner dugó 25, hajtókar 20, hengerpersely 35.
- alkatrészek amik még vannak :
lendkerék (4000 ft)
főtengely hajtókarral (4500 ft), de a hajtókar cserére szorul kotyog
első fékbowden (1000 ft)
hűtő (4000 ft)
hűtőidom (1500 ft)
lábtartók (1000 ft)
láncvédő (1000 ft)
blokkvédő-haspáncél (1500 ft)
csomagtartó+hozzá tartozó idommal együtt (3000 ft)
első teleszkóppár új ATHENA simeringekkel (8500 ft)
hátsókerék tengely + láncfeszítők (1000 ft)
első sárvédő "műanyag" (2500 ft)
+ lehet van még 1-2 apróság, de nagyjából ennyi !
+ postázni tudom
+ képeket is tudok küldeni
Elérhetőségeim :
Mobil : 06303462198
E-mail : gabi910617@freemail.hu
E-mail 2 : gabi910617@citromail.hu
MSN : gabi910617@freemail.hu
Most akarok majd motort venni, egy endurot! Abba kérném segítségeteket h melyik a legjobb ár érték arány! Használtat szeretnék olyan 220000 ig bírja a pénztárcám de nem akarom mindent rá költeni ha nem muszály!
Amit néztem: Yamaha dt 125, Honda crm 125, Aprilia rx 125, Honda mtx 125, Suzuki rm 125 Kawasaki kmx 125 Gilera rx 125! Légyszi írjátok már le kinek mi a tapasztalata véleménye, szeretném használni terepen és uton is! Érdekel a karbantartási költségek nagyából meg ilyenek!
Előre is köszönöm! Helló
Ha jól fejbe van ütve.
A széria bokorugró emg nyilván nincs.
Csodát ne várj, max nem detonál be könnyen. Mami csinált méréseket róla, tanulságos. Széria DTbe hótmindegy. De e85-öt be lehetne próbálni. Mondjuk ha a maxot ki akarod belőle csikarni, akkor egy hengerfejfaragás ráférne. De utána meg no normál benya.
Azért a TS 90 helyett 110 enyhén mulatságos. Cirka dupla teljesítményt jelent ha igaz :)
http://www.mol.hu/hu/autozzon_...
http://etanol.blog.hu/2008/04/...