hát ja, végül is rossz, hogy nem flexel, vágóval, hanem kulcsal tekerhetők ki a csavarok. nagyon kellemetlen dolog, szerintem ha legközelebb ilyet találok akkor bekenem valami savval és úgy rakom össze és akkor ki lehet élni a perverziókat a következő szerelés alkalmával...
Nem tudom ma milyen a japán acél, gondolom olyan minőségűből gyártják amilyet rendelnek, de annó történelem órákon úgy tanították, hogy a japán acél csapnivalóan szar. Ezért is volt szükség a kardokhoz használt fém kb 2000x-es áthajtogatására a kovácsnál, mire elérte a tényleg kiváló minőséget.
A nyersanyag a spanyoloknál volt a legkiválóbb.
Egyébként is olasz acél. :) :)
Egyébként úgy tudom azért jó a japán acél, mert amikor más pl. autógyártók már újrahasznosított acél ötvözetvől készítették az alkatrészeket, a szigetlakók még akkor is ércből alkottak.
Akinek Dt125R-je van légyszíves mérje meg az első fékmunkahenger csavarjainak a felfogatási távolságát,amivel a teleszkópra van felrögzítve.Fontos lenne,előre is köszönöm.
Természetesen 11es 12-es, 14-es laptávval, ha hatlapfejű vagy 4.5-ös netán 5.5!-ös imbuszfejű csavarok formájában. Vagy ha M8-as menetű a csavar, akkor annak biza 8-as feje kell, hogy legyen, jó faszán beragasztva és berohadva :)
Mindíg mondom ,hogy nem birom a japikat a néha szerintem túlbonyolított, európai szemmel logikátlan dologk miatt, de /nekünk a japi dolgaink a '90 évekből valók az újakat nem tudom/ anyagminőségben igen jónak tűnnek. a 16 éves kocsinkból, elég vizes helyekről is még aranyszínű csavarokat lehet kitekerni...
persze kinek mi tetszik, csak egy vélemény! azé van ennyi gyártó ,hogy mindenkinek az legyen ami teccccik
Egyébként én úgy vagyok vele, hogy motorból csak japán, autóból meg csak német. Persze biztosan jók a japán autók, de soha nem tudnék megszokni egy toyotat vagy egy hondát.
Világ életemben (1-2kivétellel) német kocsink volt, mindig megbízhatónak tartottam ezeket a kocsikat. Audi számomra az álom, mind gépjármű, mind minőség, mind munka terén. Elkötelezett híve vagyok a német precizitásnak. A sárgákat meg mindig is utáltam....
Na várjunk.
Az Astra egy alsó középkategóriás autó.
A Vectra egy középkategóriás.
A 318 is középkategóriás.
A golf szintén alsó közép.
Emellett a bömmös elvileg préium szegmensben játszik, ahogy az alfa is (szeretne), bár az sem oda való, inkább a lancia. De ezek egykezemen megszámolom eladással hát nem igazán életképesek. A vw, opel meg kommersz.
Vagy akkor maibachot kell szerencsétlen szejcsentoval? :)
Haveromnak volt már ~3-4 db 144-es Alfája (asszem 144-es... kicsi, piros, 1.6-os boxer motoros, asszonya használja), meg vagy ~8 db 164-es Alfája. Régi, és új kasztnis egyaránt. Mind 3.0, V6-os benzines motorral. 12 és 24 szelepes változatokban.
Elmondása alapján olyan nem volt, hogy mind a négy ablakemelő működjön egy autón, vagy hogy a műszerfal közepén a kijelzők mindent jól, jó helyen írjanak ki, vagy egyáltalán kiírjon valamit. Hangszórók mindig érintkezési hibásak voltak. Az utolsó Alfáján a központi zár kinyitotta mind a négy ajtót. Azt mondta, hogy ilyet még sosem látott...
Mondjuk ezektől függetlenül nekem tetszenek az AlfaRomeok nagyon.
Ezzel minden alfa tulaj is így van.
Sőt azt is mondják, most se szar neki, csak néha szórakozik, de általában, meg ezelött is pont jó volt, nem érti :) :)
hát ja, végül is rossz, hogy nem flexel, vágóval, hanem kulcsal tekerhetők ki a csavarok. nagyon kellemetlen dolog, szerintem ha legközelebb ilyet találok akkor bekenem valami savval és úgy rakom össze és akkor ki lehet élni a perverziókat a következő szerelés alkalmával...
Kő flex, kalapács, hidegvágó, hegesztő.
Ezekkel minden megoldható.
A nyersanyag a spanyoloknál volt a legkiválóbb.
Egyébként is olasz acél. :) :)
mondjuk az egész autó elég jóféle anyagból van
persze kinek mi tetszik, csak egy vélemény! azé van ennyi gyártó ,hogy mindenkinek az legyen ami teccccik
Világ életemben (1-2kivétellel) német kocsink volt, mindig megbízhatónak tartottam ezeket a kocsikat. Audi számomra az álom, mind gépjármű, mind minőség, mind munka terén. Elkötelezett híve vagyok a német precizitásnak. A sárgákat meg mindig is utáltam....
Az Astra egy alsó középkategóriás autó.
A Vectra egy középkategóriás.
A 318 is középkategóriás.
A golf szintén alsó közép.
Emellett a bömmös elvileg préium szegmensben játszik, ahogy az alfa is (szeretne), bár az sem oda való, inkább a lancia. De ezek egykezemen megszámolom eladással hát nem igazán életképesek. A vw, opel meg kommersz.
Vagy akkor maibachot kell szerencsétlen szejcsentoval? :)
Elmondása alapján olyan nem volt, hogy mind a négy ablakemelő működjön egy autón, vagy hogy a műszerfal közepén a kijelzők mindent jól, jó helyen írjanak ki, vagy egyáltalán kiírjon valamit. Hangszórók mindig érintkezési hibásak voltak. Az utolsó Alfáján a központi zár kinyitotta mind a négy ajtót. Azt mondta, hogy ilyet még sosem látott...
Mondjuk ezektől függetlenül nekem tetszenek az AlfaRomeok nagyon.
Sőt azt is mondják, most se szar neki, csak néha szórakozik, de általában, meg ezelött is pont jó volt, nem érti :) :)