Persze, meg kellene sasolnia a gyertyát.
Igazából jó hogy eszembe jutott a dolog, még a végén szegényítettem volna látatlanban. De azért sajnos leesett a dolog, de hát rosszat én sem feltételezek azonnal.
Nem mondom én egyátalán nem vagyok szent. Néha olyat kapnak a gépek, hogy ihajj. De én akkor is tisztában vagyok vele, amikor teszem. Hülye vagyok, ez van.
De hát most mondd meg, mi a fákknak kellett kínoznia hidegen egyátalán? Megoldás az? Hogy nézhet ki szerencsétlen hengerfal.
Akkor az pedig melegszik. Télre kicsit több kell. Egy lehelletnyivel nagoybb főfuvit.
Miért akarnám? Az baromira nem érdekes ,hogy üresben mennyit forog. Még a gondolatot sem értem, hogy hogy merülhetett fel a kérdés. :)
Akkor először is nézzen egy gyertyaképet nem-e? Erről jut eszembe, ha a gyertya elektródának körbe pont az éle van picit fehéredve, de belül barna, akkor érdemes állítani a karbin? Ne kérdezd, hogy üresbe mennyit forog.
Nekem a tank alján középtájon van 2 benyomás, és az csúszik rá a vázból kiálló két gumira (mint a legtöbb motoron). Illetve az ülés alatt egy darab 6-os csavar fogja le. És bal oldalt van a benzincsap, ha ez számít valamit.
Azért mucsácsó, mert most is sokall nyamvadt gép. Elképzelhetem, hogy nyáron milyen lehetett. :)
Levegőt? 10k-t nem alapjárati rendszerrel forgatunk. Ezt főfuvóka cserének hívják.
Vagyis álj, két eset van. Ez volt az első. A második gázabb.
Sokkal gázabb. Hideg van és kevesel, mint a barom. Durván. Annyira, hogy melegen hófehérre ég a gyertyád és szanaszét detonálod szerencsétlen hengert, akkora holdkrátert olvasztva a dugóba, hogy már fáj. Ahogy megjön a detonálás elmegy a póver egy része, ciripelés akár csilingelés is jöhet.
Megoldás, fuvókacsere. Nagyobb.
holnap viszek magammal egy csavarhúzót és próbálgatom MEg még olyan baja van, nagy néha rájön az hogy szerintem nem nyit ki a power 6alatt jó fölötte halott. Leállítom, kulcsot elfordítom csekkol a power utána semmi baja megy minden jól. tippek hogy mért lehet?
Na inkább arrol beszéljünk, hogy most hogy hideg van a motorom jobban megy amíg hideg. 6.ba szépen leforogja a 10ezret 125ig simán elmegy aztán ha bemelegszik akkor már nem jövök hazafelé és van egy kis emelkedő érzem hogy lassul a motor. Na mért van ez? kéne neki még adjak levegőt?
Aki itt bármilyen kérdést feltesz, annak én szinte mindig válaszolok attól függően mennyire értek az adott dologhoz. Egy oldallal ezelőtt kérdezték mekkora a fékmunkahenger csavar mérete és be is írtam, hogy egy példát mondjak Igyekszek mindenkinek segíteni ahogy tudok, de akikkel korábban szó volt az autókról, na velük máshol nem tudok beszélgetni, így marad a DT fórum.
Eladó egy yamaha dt 125ccm -hez tartozó alkatrészek egyben váz hátsó lengővillával elő lápma idommal együtt első kerék gumival dobbal és hátsó dob is és ezek fékpofákkal együtt,
ülés tank pár elektronikai cucc képet majd csak holnap tudok feltenni!
Ez így egyben 35000ft nagyon sürgősen eladó!
Szerintem ennyi alkatrészért ez nem pénz aki jön érte az viheti is!
mégjó hogy a dtben nincsenek porlasztócsúcsok meg PD alkatrészek meg egyántalán nem is dízel meg köze nincs az autókhoz de az a lényeg hogy jól elbeszélgettek... mondok nagyon okos dolgokat én is sokat tanultam két oldal végig olvasása közben de aki ide betér hogy kérdezzen az mit gondol? ez egy dt topic és autókrol van szó.. biztos azt fogja várni hogy normális válasz kap... Na tehát sztem hagyjuk abba az autókat mert ez egy dt topic... kösz
Igazából jó hogy eszembe jutott a dolog, még a végén szegényítettem volna látatlanban. De azért sajnos leesett a dolog, de hát rosszat én sem feltételezek azonnal.
Nem mondom én egyátalán nem vagyok szent. Néha olyat kapnak a gépek, hogy ihajj. De én akkor is tisztában vagyok vele, amikor teszem. Hülye vagyok, ez van.
De hát most mondd meg, mi a fákknak kellett kínoznia hidegen egyátalán? Megoldás az? Hogy nézhet ki szerencsétlen hengerfal.