Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Dehogy lenne kevés:) Azért nincsenek nagyon nagy emelkedők csak hosszú! Haverom xr 125 el 2 személlyel jár ki 92+80kg pedig az is 11 paripa! 80as dt gyári kipurendszerrel hegynek kifelé megfogja simán!
Ha dízel azzal miért szopna? Az alacsony fogyasztás?
Arra a kékre gondolsz a kipun? Az nem tudom mit keres ott Lehet hogy ebbe a gépbe is vizes blokk volt gyárilag (a hűtőidom is olyannak tűnik) csak nem értem, hogy mi ez a tömeges vizes -- levegős átalakítás.
Na a monddejóval faragtál volna be.

Ezzel nem lesz baj, nem dízel és a km is hihető.
ha lehet rajta az alapjárati keveréket állítani, akkor én szegényítenék rajta, hogy hidegen csak szivatóval induljon de melegen még normálisan működjön.
És az idomzat alá beraktak még egy védőrácsot a kipu fölé. Az LC széria után meg az első 50R-ekhez meg előszedték a levegős blokkokat. Végülis ha ennyi érvet felhoztok biztosan Nektek van igazatok.
Aktuális a téma... a minap olvastam itt egyik HSZ-t és az alapjárat és üzemmeleg téma volt szivatós indítással fűszerezve...
Nos a probléma a következő...
Tesóm DR-je hidegen elsőre indul, szivató nélkül...
Viszont melegen nem tudod berúgni... be kell szó szerint húzatni, mert akkora benne a kompresszió, h 2-3ban sem tudod átfordítani a kereket tolással...
MIKUNI TM40 karbija van... hol tudok azon a szutykon állítani, h jobb legyen?
Nem egyezik csak hasonló. http://sportmotor.hu/motoros_k... Pizzu 50R-nek írja.
hát a Yamaha gyár fejlesztései kifürkészhetetlenek. Akkor bizonyára a bikepicsen is látható jópár ilyet is meg az itt látottat is ugyan az az egyén rakta össze ugyan olyan alkatrszekből..

és a megfejtés..: IGEN, a Yamaha gyár!
Nézem bikepics-en és rengeteg 125-ös dt-nek egyezik a tankja és az ülés. Szerintem arról lett rátéve. Szerintem nem lehet gyári, mert a légterelő idomok minek lennének rajta, és úgy, hogy a henger felé még véletlenül se terelje a levegőt. De nem tudom akkor. Nem jártam utána eléggé ezeknek a típusoknak, még csak 4 éve van Mx-em
Motorral még én is csak sástóig mentem fel, de itt felénk vannak durvább emelkedők is, és észre se venni szinte. Szerintem 3-4-be simán megy kifele a 80as is.
ja de egyszer kiskoromban kempingeztünk mátrafüreden, tök jó volt, csak brutál nagyot estem bringával
igazából szégyen de konkrétan a mátrában, pl. a kékesen még nem voltam. de szerintem oda kevés lenne a gépezet
csak aszem más a motorkódja
a blokk az tutira megegyezik az mx ével
ja, meg az is lehet hogy én vagyok Barack Obama apja, és tegnap vettem hittanórákat Saddam Husseintől

na jó csak vitzeltem, de sztem gyári móka
Legyen igazad :) Majd megkérdem a srácot, aki pont ilyet rakott össze, hogy milyen blokk volt benne eredetileg, meg hogy a tankot ő rakta-e rá.
azt elhiheted, hogy nem a kert végében rakta össze valaki 3 féle yamaha termékből. Én biztos vagyok benne hogy ez a gyárból ilyen formával jött ki.
Vázzal meg az a gond, hogy lehet DT50LC, lehet MX2 egy tárcsás első villával
Mumi fiam, tudod mire fáj még nagyon a fogam? Egy Mátrázásra!
A blokk DT50MX 100%
ez egyébként a Zoli és itt még egy tök köznapi arcát sikerült lekapni Amikor nekiáll grimaszolni hát ne tudd meg kiugrik a fényképezőgép a kezedből és elszalad
Jólvan azért ne öljétek meg egymást :D Okosak vagytok mind legalábbis nálam biztosan aki annyit tudott a motorjáról eddig hogy fekete yamaha, most meg annyit tud hogy "yamaha dt50lcmc semmiképpen liquidcooled hibrid" :D:D
Viszont ha valaki tud tényleg valami közelit mondani a motoromról (ilyen váz, ilyen blokkal, ilyen idomszettel) azt nagyon szívesen veszem ugyanis a plakett enyhén szólva is hiányos rajta.
A váz 50lc másképp a blokk nem lenne jó bele, meg annak tárcsás elöl. A tank meg marha nagy hozzá képest, akkor lehet az meg egy harmadik
igen, ma belekerült a 150. km, szépen adogatom neki , fokozatosan. Úgy tűnik nagyon oké lett!