Dehogy lenne kevés:) Azért nincsenek nagyon nagy emelkedők csak hosszú! Haverom xr 125 el 2 személlyel jár ki 92+80kg pedig az is 11 paripa! 80as dt gyári kipurendszerrel hegynek kifelé megfogja simán!
Arra a kékre gondolsz a kipun? Az nem tudom mit keres ott Lehet hogy ebbe a gépbe is vizes blokk volt gyárilag (a hűtőidom is olyannak tűnik) csak nem értem, hogy mi ez a tömeges vizes -- levegős átalakítás.
ha lehet rajta az alapjárati keveréket állítani, akkor én szegényítenék rajta, hogy hidegen csak szivatóval induljon de melegen még normálisan működjön.
És az idomzat alá beraktak még egy védőrácsot a kipu fölé. Az LC széria után meg az első 50R-ekhez meg előszedték a levegős blokkokat. Végülis ha ennyi érvet felhoztok biztosan Nektek van igazatok.
Aktuális a téma... a minap olvastam itt egyik HSZ-t és az alapjárat és üzemmeleg téma volt szivatós indítással fűszerezve...
Nos a probléma a következő...
Tesóm DR-je hidegen elsőre indul, szivató nélkül...
Viszont melegen nem tudod berúgni... be kell szó szerint húzatni, mert akkora benne a kompresszió, h 2-3ban sem tudod átfordítani a kereket tolással...
MIKUNI TM40 karbija van... hol tudok azon a szutykon állítani, h jobb legyen?
hát a Yamaha gyár fejlesztései kifürkészhetetlenek. Akkor bizonyára a bikepicsen is látható jópár ilyet is meg az itt látottat is ugyan az az egyén rakta össze ugyan olyan alkatrszekből..
Nézem bikepics-en és rengeteg 125-ös dt-nek egyezik a tankja és az ülés. Szerintem arról lett rátéve. Szerintem nem lehet gyári, mert a légterelő idomok minek lennének rajta, és úgy, hogy a henger felé még véletlenül se terelje a levegőt. De nem tudom akkor. Nem jártam utána eléggé ezeknek a típusoknak, még csak 4 éve van Mx-em
Motorral még én is csak sástóig mentem fel, de itt felénk vannak durvább emelkedők is, és észre se venni szinte. Szerintem 3-4-be simán megy kifele a 80as is.
ez egyébként a Zoli és itt még egy tök köznapi arcát sikerült lekapni Amikor nekiáll grimaszolni hát ne tudd meg kiugrik a fényképezőgép a kezedből és elszalad
Jólvan azért ne öljétek meg egymást :D Okosak vagytok mind legalábbis nálam biztosan aki annyit tudott a motorjáról eddig hogy fekete yamaha, most meg annyit tud hogy "yamaha dt50lcmc semmiképpen liquidcooled hibrid" :D:D
Viszont ha valaki tud tényleg valami közelit mondani a motoromról (ilyen váz, ilyen blokkal, ilyen idomszettel) azt nagyon szívesen veszem ugyanis a plakett enyhén szólva is hiányos rajta.
Ezzel nem lesz baj, nem dízel és a km is hihető.
Nos a probléma a következő...
Tesóm DR-je hidegen elsőre indul, szivató nélkül...
Viszont melegen nem tudod berúgni... be kell szó szerint húzatni, mert akkora benne a kompresszió, h 2-3ban sem tudod átfordítani a kereket tolással...
MIKUNI TM40 karbija van... hol tudok azon a szutykon állítani, h jobb legyen?
és a megfejtés..: IGEN, a Yamaha gyár!
na jó csak vitzeltem, de sztem gyári móka
Viszont ha valaki tud tényleg valami közelit mondani a motoromról (ilyen váz, ilyen blokkal, ilyen idomszettel) azt nagyon szívesen veszem ugyanis a plakett enyhén szólva is hiányos rajta.