Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bármennyire is úgy tűnik,az emberek azért nem annyira hülyék,ha vesznek vmit szétnéznek...Nézd csak meg ezt a linket,nem baszogatni meg lenézni akarom a motorodat,de hozzá sem fogható a tiédhez! http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_dt-4235664
nem mert nagyon sokat számít az hogy mijen minőségű anyagot raksz bele és hogyan hidde el sokszor volt már igy eladtam a régi vasam és az előttit is ő vettee meg mert megbízott bennem és tudta mien munkát adtam ki a kezemből.
Ha elvinnék 180ért már örülnék: http://sportmotor.hu/motoros_k...
Az nem számít,hogy mennyit költöttél rá,sosem fog megtérülni! 150 nagyon sok érte!
hát ugy kell megcsiálni hogy jó legyen és elviszik én rengeteget költöttem volna rá ha faterom nem motorszerelő lenne ekem csak ennyi előnyöm van olcson szerzi az alkatrészt,de én magam csinálom a kicsikét. )
nemakarlak megsérteni,de ha ennyibe az enyémet elvinnék,örülnék neki...
Sziasztok valakit érdekel egy yamaha dt 80ccm-is motor eladó. itt tudtok meg róla mindent.http://www.kepesmotor.hu/yamah...

érdeklődni telón és e-mailon.norbi3120@citromail.hu
Nem válaszoltál! Mit lehet vele tenni,hogy "jó" legyen?
Mennyi az a temérdek? :O Nálam 1:25-el még sosem volt gond. :)


Van már tipped, hogy melyik nap menjünk?
most nem rég keltem ,fel. még fel kell szenvedni a pincéből, majd start. Rúgással nem bírtam beindítani a pincében, szerintem a temérdek olajtól amit tettem bele. kb egy óra múlva felkerül a felszínre, és remélhetőleg pár méter tolás után elszabadul a pokol
Csin 1 videót majd lehet erről az indításról a közeljövőben...
eléggé nyilvánvaló, hogy sokat kap.
(Melegben nehezen, hidegben könynen indul.)

Ha most jó, akkor kb hagyd így, majd tavasszal, ha jó idő lesz, elveszel belőle, és gól.
Én ezzel eddig különösebben nem foglalkoztam,persze én sem kínzom,ha indítom szivató nélkül hagyom 2-3 percig mire indulnák el már nem is fullad(volt h megnéztem meddig csinálja hidegen 10-20sec amég fulladt gázra)! Eddig azt hittem így a jó,mert ha most belegondolok,baráti körbe is tömérdek motor van,ami szintén ugyan ilyen! Akk mit lehetne vele kezdeni? Egyébként meg tényleg nincs panaszom rá,nem torpan sehol,szépen veszi a fordulatot! Egyedüli érdekesség,hogy 10500rpm nél (nyugi vagy 2 szer próbáltam) üresben és bárely más fokozatban,ha eléri ezt a fordualtot,akk visszaesik 10300ra onnan megint fel 10500 megint vissza és így tovább! Olvastam,hogy nsr ekbe volt efféle fordulatszám szabályzás(lehet annak az elektronikája lenne benne?),bár ezt is csak fórumtagtól hallottam ,hogy igaz-e nem tudom...(ja nem dt-m van hanem crm)
Most a nyáron ilyen 28-30 fok körüli időkben macerás volt az indítás, most meg amióta ősz van még 1x nem volt, hogy ne indult volna elsőre.
Szerintem melegen nehézkes az indításod és melegen rosszul veszi a motorod a tüzet alapjáratról.
Völgy alján lakok és itt Pesthez képest 8 fokkal van hidegebb, egy órája itt még 4 fok volt és indult. Idén még egyszer sem kellett ráhúzni a szívatót. Bár mint kiderült ez azért nem normális
GI

Nekem tavaly télen játszotta azt, hogy -12 fokban elsőre indult szívató nélkül
Mumi írja majd, hogy rendben volt e az indítás!
4t az megint más.
Egyébként érdekes amit írsz. Mert pl azt nem értem, ha hidegen jól jár a motorod,akkor milyen lesz bemelegedve. Mert 2 perc után már elég sokat változik.
Nekem akkor forog fel szivatóval, amikor nyáron beállítottam, van -10 fok, aztán akkor még egy kis ideig szivatóval is kevés neki. Szivató nélkül meg már majdnem lefullad. Ez szerintem elég nagy kínzás neki, főleg hogy akenést is onnan kapja.
Gyári beállítás.. csodák ott sincsenek, a gyári beállítás nagy hidegben szegény, nagy melegben dús.
Haggyad, toronyhiba.
Ennek úgy kéne működni, hogy beindul szivatóval, kb normális alapjárati fordulatszám van, majd ahogy melegszik, fokozatosan vissza kéne zárni, hogy ne fulladjon bele a szivató nyálától, tartva az alapjáratot, majd melegen elzárni.
Ja és ilyenkor nem szoktam kíntatni, de mivel szivatóval egész jó a keverék arány, természetesen gázra sem fullad.
Korábban írtam is,hogy ahogy bejött a hidegebb idő..pár fok körüli hőmérséklet volt hogy alapjárat nehezen esett vissza 3000rom ről...dúsítottam,most teljesen normális(visszaesik normálisan stb stb)...tehát sztem alapjárati rendszeren sem kap sokat! Gázra normálisan reagál,nem torpan be sehol...nincs vele gond! Ezért is csodálkoztam,hogy írod,nem így kéne lenniük(mármint ha szivató nélkül......)! DE ha pár éves motorokat nézünk honda xr,keeway ksm,vagy épp a drz...amikhez nem igen lett gyúlva,gyári beállításokkal,gyárilag rosz lenne az alapjárati rendszerük?
Ha beindítom hidegen..pl akár 5-10fok körüli hőmérsékleten alapjárat 1800(melegen is ennyi/ennyire van állítva nekem),ha gázt húzok természetesen fullad...10--20secig ha jár onnantól kezdve már nem! Szivatót ha rárakom,akk felmegy 5000-6000rpm re...ennyi! Szinte tuareg wind/rally,gilera rx,crm,mtx,dt is mind ilyen volt ebben a katban...
és az etilént a propilénnel lehet keverni? mert nemtom milyen van benne ,mert az előző tulaj töltötte bele ...