Ha szabad kérdeznék, ha pl a dt-d elindul normális alapjárati fordulaton jár,szivató nélkül úgy hogy nem kell húzni neki, akkor melegen milyen lesz az alapjáratod. (normális alapjárat alatt nem azt értem, hogy a szegénykeverék miatt már nemhogy felpörög, hanem fullad bele és éppen hogy jár valahogy)
Meg mi történik akkor ha elindítod szivató nélkül a motorodat csont hidegen, tökéletesen jár, majd ráhúzod a szivatót.
Komolyan érdekelne.
Illetve azt hogy üzemmelegen hogy veszi a tüzet.
Hát, nemtom sztem a -36 fokos készen kapható fagyállóhoz nem kéne desztvizet önteni! Vagy ha -72-röl beszéltek azt már úgy hívják hogy "fagyálló koncentrátum" ahhoz viszont kell a desztvíz! Nem kukacoskodni akarok csak nehogy félreértsék akik nem ismerik...
Egyébként kismotorom még csak el-el indul szivató nélkül melegebb időkben, de forog eléggé úgy, amíg el neméri az üzemi hőmérsékletet. Akkor persze már beáll az alapjárat.
De hogy minek kíntatni hidegindításnál a gépet, mikor amúgy is ott kopik legtöbbet, azt már nem értem.
Mondjuk az is lehelletnyit sokall alúlra.
Itt van egy táblázat,akit érdekel!
És mindenképpen mérjétek meg utólag,nehogy gebasz legyen télen!
Erről nem esett szó. :)
Meg mi történik akkor ha elindítod szivató nélkül a motorodat csont hidegen, tökéletesen jár, majd ráhúzod a szivatót.
Komolyan érdekelne.
Illetve azt hogy üzemmelegen hogy veszi a tüzet.
De látod T63-ból meg 8090-et kér a felni.
Gyári gumiméretek ezek:
DT125R
Front tire:
Size:
80/90-21 48P
Manufacturer/model:
MICHELIN / T63
Rear tire:
Size:
110/80-18 58P
Manufacturer/model:
MICHELIN / T63
DT125X
Front tire:
Size:
120/70-17 58H
Manufacturer/model:
Pirelli/Sport Demon
Rear tire:
Size:
140/70-17 66H
Manufacturer/model:
Pirelli/Sport Demon
De hogy minek kíntatni hidegindításnál a gépet, mikor amúgy is ott kopik legtöbbet, azt már nem értem.
Mondjuk az is lehelletnyit sokall alúlra.
elöl 90/100