Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na ezt megnézem ha letévedek a pinyóba! gyanítom hogy a tescós az propilén glikol lesz
A lényeg, hogy ne propilén glikol legyen, hanem etilén glikol.
vagy leeresztem és feltöltöm -36-al maradt még tavajról 3 liter igaz tescos
Ja, sima, nagykoncentrátumu megmarhatja az alut. Külön van direkt aluminiumhoz. Nem azon a pár forinton múlik.
vasárnap mérettem kúton -25-ös úgyhogy kell löttyinteni bele 1kis koncentrátumot hogy jó legyen
Én ezt használom : http://www.autoalkatreszklub.h...

Itt van egy táblázat,akit érdekel!

És mindenképpen mérjétek meg utólag,nehogy gebasz legyen télen!
na erröl meg én nem hallottam...! van külön aluhoz fagyálló?
Aluhoz valót :)
Erről nem esett szó. :)
Ha szabad kérdeznék, ha pl a dt-d elindul normális alapjárati fordulaton jár,szivató nélkül úgy hogy nem kell húzni neki, akkor melegen milyen lesz az alapjáratod. (normális alapjárat alatt nem azt értem, hogy a szegénykeverék miatt már nemhogy felpörög, hanem fullad bele és éppen hogy jár valahogy)
Meg mi történik akkor ha elindítod szivató nélkül a motorodat csont hidegen, tökéletesen jár, majd ráhúzod a szivatót.
Komolyan érdekelne.
Illetve azt hogy üzemmelegen hogy veszi a tüzet.
Hát, nemtom sztem a -36 fokos készen kapható fagyállóhoz nem kéne desztvizet önteni! Vagy ha -72-röl beszéltek azt már úgy hívják hogy "fagyálló koncentrátum" ahhoz viszont kell a desztvíz! Nem kukacoskodni akarok csak nehogy félreértsék akik nem ismerik...
különben télleg vastag de 120 alatit nem tennék bele.
Ja, innen nem néz ki szarul.
De látod T63-ból meg 8090-et kér a felni.
jo ideje ezzel használom csak a küllöket kell huzogatni
De nyilván a gumi profiljától is függ. Mondjuk a dt fórumon szerintem elvárható a bevállt gumikat jegyezni.
Látni kéne
Gyári gumiméretek ezek:

DT125R
Front tire:
Size:
80/90-21 48P
Manufacturer/model:
MICHELIN / T63
Rear tire:
Size:
110/80-18 58P
Manufacturer/model:
MICHELIN / T63

DT125X
Front tire:
Size:
120/70-17 58H
Manufacturer/model:
Pirelli/Sport Demon
Rear tire:
Size:
140/70-17 66H
Manufacturer/model:
Pirelli/Sport Demon
Egyébként kismotorom még csak el-el indul szivató nélkül melegebb időkben, de forog eléggé úgy, amíg el neméri az üzemi hőmérsékletet. Akkor persze már beáll az alapjárat.
De hogy minek kíntatni hidegindításnál a gépet, mikor amúgy is ott kopik legtöbbet, azt már nem értem.
Mondjuk az is lehelletnyit sokall alúlra.
nem hinném hogy oválisra huzná nekem 140 es vann fent.
1 iken sem!
Jobb feltenni egy szélesebbet, amit aztán akeskeny felni összehúz oválisra?
én bocs hogy beleszoltam de az elég vékony.
Wááá, hátulról beszéltem, ne haragudj.
elöl 90/100
Nem mondasz hülyeséget
És melyikben volt automata szívató?
akkor fel töltöm és ugy marad:D amig nem kezdem szerelni:D kösz a válaszokat