szia. sajnos ezeket kiszenvedtem vagy fogom hamarosan. a beszerzési forrásom nagyrészt Pinkmotor volt én ezt tartom a legolcsóbbnak és ott lehet a legtöbb fajtát kapni 1 helyen. sok sikert. olyan sokkal olcsóbb neked sem lesz. üdv. BJ ( megjegyzés: hihetetlen de a bontott sok esetben durván drágább.....)
Tudom hülye kérdés, de Dt re is van tuning henger mint pl crm re polini stb? 150-160 as hengerek mert eddig nem hallottam semmi ienről válaszotokat köszönöm
Nos ezen már én is agyaltam szal szerintem is mindent meg lehet oldani csak pénz és idő kérdése az egész/föleg pénz/ szóval ugy amit eírt a koléga elöttem is azok ugye keenek (öninditó aksi és kábel ) én személy szerint alulra fogatnám mivel fölötte a karbi /szerintem nem fér el mögötte már a váz van szal alulrol vasfürésze kivágni a deknit és alulra felerösíteni az öninditót úgy hogy vasbol kell formálni 1 kis szart amibe 1 fogaskerék ven/lesz ami meghajtaj majd a kuplungkosarat a fogaskerék és az öninditó közöt pedig 1 tenely van amit szimeringel biztosítunk hogy ne foyon ki az olaj és persze több olaj is kelesz a blkoba.... szerintem így meg lehetne oldani jah é a dekni és a vasdolog közöt csavaros megolrásos felfogatás + ugye valamijen papírral tömíteni + fbs vagy ki mit szokot használni. ha hülyeséget iretam akkor várom a kritikát
Mindent meg lehet oldani, kérdés megéri-e? Kell egy komplett önindítós motorról levett önindító meg gyújtás, egy komolyabb akksi (6 Ah minimum), aztán meg kell oldanod, hogy az önindító odaférjen a lendkerék alá-felé-mellé, szóval a blokkhoz vagy deknihez heggeszteni kell egy tartót. Alumíniumot se minden műhelyben heggesztenek. Szerintem felesleges és nem éri meg.
Yamaha dt 125 tenere, bontott alkatrészei eladók, lc2es, a blokkja szét van bombázva, darabokban vihető, új dugó, fúrt henger stb..
idomok nem sérültek, csak festés kell rájuk.
R-es blokk van benne a képen, de a gyári lc2es is megvan szétszedve.
egy igazán jó megoldást találtam. DT 80 Mx /levegős/ fogaskereke. 2* olyan vastag mint a sz@r lc fogaskereke. kicsit köszörűvel el kell vékonyítani, majd bronz nélkül /ennek 12 es a furta, pont mint az lc tengelye/ rá kell tenni. igényesen kihézagolni, és egy 12 es laposalátétet felhegeszteni az adott tengely végére mert az a zégergyűrűs megoldás vicc kategóriába is gyenge. ez a megoldás jól működik, és sem a tengely, sem a fogaskerék nem kopott meg 6-7 ezer km alatt, mivel olajban fut.
Sziasztok van valakinek valami ötlete arra hogy e kejen havonta szétszedni a kuplungot az alatta lévő berugó melleti fogeskerék bronz perselyének való kikopása ellen? skf boltba vettem bronzt és azt is szétbaszta és már eléggé idegesítő:S így még eladni sincs pofám
Hány mm vastag egy új DT első tárcsa? Menyinél szokták cserélni? Előre is, köszi!
Érdekelne hogy yamaha dt 80 LC 2 esre lehet e felszerelni önindítót?
Ha gyárilag nincs is érdekelne hogy házilag meg lehetne e valósítani.
idomok nem sérültek, csak festés kell rájuk.
R-es blokk van benne a képen, de a gyári lc2es is megvan szétszedve.
bár bízok bene hogy csak a zégert dobta le
A sima DID láncot 8300.-Ft-ért nem is írtam fel hozzá