Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

R-es eléggé hasonló, éppen csak annyiban különbözik, hogy ne legyen kompatibis egymással :)
mert az skf es jele"R" a japo meg "RI" csak hogy egyszerübb legyen.....
Hol nikasiloznak 35k-ért? Mert az nagyon-nagyon olcsónak hangzik. Vagy nem nicasil. Vagy nem értem mit akarsz.
Szimeringek Babikának ingyé vannak.
3.5k-s görgőskosár meredeken hangzik. Bár motorosboltban vásárolva reálisnak tűnhet.
igen denekem r-em van és csak ezeket tudom.....meg ez igy annyi zs hogy a végén mikor aláhuzod tökmindegy h 20-30 e ide vagy oda.....
a fékbetéteket kihafytam 6e meg a féktárcsát előlre 16e hátra 24e (az enyém japo belpiac és csak a japo gyári jó rá az utángyártott kb fele...) csak hogy legyen 1 jó napod.....
mert speciális csapágy és a betűjelzése más
Amúgy az árak nagyjából ezek, de van egy két dolog, ami kicsit drága
És nem mind egyforma alkatrészek kellenek a DT125 R-be és az DT125LC-be
nem
Hogy lehet más mérete két csapágynak, aminek ugyanaz a száma/mérete márkától függően?
komplett motorgenerál:durván: dt 125 R: főtengely jav készlet prox 20e dugó prox 25e tömités készlet 3.5e főt. csapágy + szimeringek hozzá japo 24e hüvely nikazilos 35e iridium gyertya 4.5e kulung bowden 2.5e első teló szimm készl 4e bele olaj 3e gumik elöre 12.5e hátra 10e egyéb szimmeringek 3e. + 4e/ó munkadíj. a föt.csapágyat meg kell venned a japót mert az skf 1/2mmrel más a szélessége.(7.5e/db) ha akarod add őssze. én nem idegesitem magam dolgoztam érte eleget.....a legolcsóbb a pinkmotornál tatabánya..... ja görgőskosár felülre 3.5e....hát ennyi... ha valaki tételenként talál 200ft eltérést lehet.... ezek durván ennyik. filérre mér nem tudom fejből.....
1500. oldal hozzászólás a témában.

hát igen beégtem. én a hátuljával agyalok és nagyon bennem volt. valamiért ugy hittem mindenkinek csak a hátuljával lehet baja.....nem olvastam vissza eléggé.....de figyelmeztettelek.....
És az nem para, h lesz között hézag?
Nem jól húztad le. Kézzel betekered addig, amíg éppen el nem kezd fogni, úgy hogy párhuzamban álljon, majd csavarokon felváltva félfordualtokat húzol.
Akkor majd rád csörgök... ;)
Mondjuk holnap délelőtt, elötte telefonos egyeztetéssel.
jó sokba
Aki mostanába újította fel a vasát, az írja le légyszi, hogy mi mennyibe került.
az enyém is merevítős, és már egy párszor összehaverkodott a nagykalapáccsal eksön után ,nagyon könnyen hajlik, szerintem ez gyári kormány, tavaszra valszeg kap valami jófajtát
Nekem nem ment el a kormányom. Merevítős krosszkormány. Mértem több helyen is, de nem ment el.
De így akkor sem tetszik a kormány... valamit ki kell rá találnom...
az én kormánybefogóm is pont ilyen hézagos mint yahzee é. ja ,és eddig ahányszor estem ,mindig a kormány görbült nem a befogatásnál fordult el.
És tiszta legyen a felület.
Igen, ha nincs hézag, akkor magának a tartónak feszül neki a tartó teteje, nem a kormányt szorítja. Az hogy mekkora hézagnak kell lenni, már más kérdés. Azt nem tudom. Sztem 1-2mm hézag még elfér. A lényeg, hogy a kormányra jól illeszkedjen az íves része.
De gyárilag szabadna ott hézagnak lennie?
vagy felváltva húzod a csavarokat egyenletesen, akkor is egyenes lesz.
Én is erre gondoltam, de nem értem akkor sem.
Szerintem az lesz, h két imbusszal egyszerre húzom majd a kormányt... szerinted?