Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hehe...ismerős szitu,sajnos
először poweral szívtam,hogy legyen,meg ugye pilács...nagy nehezen össze jönne,de erre elkzed kattohni,erősen jobboldalt...kíváncsi leszek mi szart be rajta...
lassan már drz árba van a kis kaki

Gábor:ha gondolod,jelképes összegért vihezed az enyémet,kettőből tuti lehet jót csinálni(látszik az enyémen mi füstölt le)
Hogy sikerült megfőzni? gázon? mert multkor GI azt mondta nagy bolygó együttállásnak kell lenni ahhoz, hogy egy vizes szériagép megfőljön...
Ma megfőztem a Dt-t, kopog a főtengely.
És ez is a Gecsei hibája.
Úgy szól, hogy félek beindítani.
Tököm kivan, most vertem rá 30-at, és nem merek vele messze elmenni, mert fosok, hogy kattanik egyet, aztán pápá.
Most agyalhatok, honnan kapok össze megin annyi pénzt, hogy az ősszel még tudjak hajtani vele.
Nem csalódtam benned. Akkora egy állat vagy...
Majd megbánod....
Kiderült nekem az a szar nem a motor. Ahogy mozgatom abba a kábeleket néha jó néha nem. Szétszedtem átforrasztottam mindent, de ugyanolyan nem értem mi baja lehet. Még szakadásvizsgálóval megnézem hátha szerencsém lesz.
Zsoli!
Milyen email címen zaklathatlak?
igen, arra amire 5 kábeles csati megy a power motorra.
médincsájná ?

Gábor:a ferde dobozra gondolsz?
az sajnos nekem is elszállt...csak a motor van
Valszeg olyan 2-3 hét múlva kész a kis DT /pont a szezon végére, jó ha 2 hetet mehetek/ ,multkor valaki kérdezte ,hogy mennyibe lesz a blokk felújítás, és én mondtam hogy 20 környéke ,kicsit elszámoltam mert az a 20 inkább 40. már a csapágyak nagy része és a szimmeringek megvannak. /14.000 ft, na ez meglepett/ főtengelyre kell várnom. meg majd a fúrás dugó. Addig is szomorkodhatok ,az ilyen napok miatt ami ma volt, szikrázó napsütés motor meg szívtelenül lenn a pincében.

Valaki nem tudja véletlenül ez a dugó milyen márkájú?
Bontott telóból is ez a méret van. Új telót meg nem takarja be 150.000ft....
Vagy ha nem akarod itt publikusan az adatlapomon ott az emailcímem.
Csak a power motorról beszéltünk, de az nem kell csak az a doboz ami vezérli.
Jah...értem. Esetleg másik teló? Az lenne szerintem a legkorrektebb megoldás...vagy nem tudom.
Na jah, csak a DT 120kg. Ez meg 183 + 100 (én teljes felszerelésben)
Ezért akarok korrektül megoldani...
Hát szerintem dobhatnál egy képet róla, hogy mégis mi hogy van. De ahogy már koléga írta pl.: DT-k-nél kutya csont-al szoktak magasítani. Haverom DT-jénél alúra rá van sufnizva egy távtartó ahogy írtad te is.
Oké. Sajnálom. Rosszul tettem fel a kérdést.
Ha van ötleted, akkor oszd meg velem! Nekem speciel egy távtartó ugrott be, láttam már korábban hasonszőrű megoldást, csak nem tudom mennyire biztonságos. Nálam meg múlt hét óta az az első.
Nem felgmázás volt a célom...csak szerintem ez egy kicsit fura dolog egy FÓRUMON ! De mindegy....
Ez olyan pover-gyanús....
Azt nézd meg, és ha jó a beállítás akkor a suberttűvel variálj.
Vagy le, vegy fel.
Az megoldja a problemet.
Szvsz. karburátort hangolni kell hozzá.
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem hozzátok, remélem tudtok segíteni, fontos lenne.
A motoromra (DT 125R, 89') szereltünk egy nyitott kipufogórendszert,
és 6ezres fordulat alatt megy is mint eddig, de 6-7 ezres fordulat közt ledadog a motor, eddig nem csinált ilyet.
Viszont 7 ezres fordulat fölött meg megint jól húz.
Egy nagyobb főfúvóka megoldaná a problémám vajon?
Másnak volt már ilyen problémája?

Várom a válaszaitokat.
ÜDV.
Jaja. Bal oldalt km-óra, jobb oldalt 4 visszajelző, egy kisebb házban.
És neked akkor nincs is ford.számmérő, csak egy doboz a helyén a visszajelzőkkel?
Nekem már a tanknál van a gyújtáskapcsoló. Tehát akkor biztosan más. Mert amiről az óra való, annál még a műszerek közt van.
Bekötésnek jónak kell lenni. A felfogatás a DTX-nék 100% változott, mert a kulcs lejött a kormány alá, ha a tied még olyan, hogy a kulcs a két óra közt van, akkor igen nagy eséllyel jó lesz. De ha raksz fel képet róla, akkor megnézem hogy egyezik-e.