Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De velünk történt ilyen találkozón....Elkezdett durrogni pisszegni, és elment az alapjárat.
Kompresszió annyi lett, hogy kisujjal lement a berugókar.
A gyűrűket lezabálta -generál.
Nekem van DT80-LC2-re láncszettem. Használt. Kicsit cápás hátúl de még jó. Nem ugrott át még egyszer sem. Ha gondolod akkor eladom külön is. 51 fogas.
Sziasztok! Valakinek nincs elfekvőben 80as dt re való jrt843as tipusú hátsó lánckereke? Fogszám lényegtelen ha használt sem baj. Előre is köszönöm.
Igen cseréltem gyertyát. Az szikra áthúzást már néztem, de még majd neki esek még egyszer. Nagyon szépen köszönöm a segítségeteket.
Illetve hátsó kereket keresek hátúl dobfékes 125-s Dt-be.

Köszi még egyszer.

Üdv.
Állandóan a legbonyolultabb dolgokra tudtok gondolni. Rics22 például vett komplett elektronikát, pedig a régi is jó volt mint később kiderült Szerintem első körben próbálkozz egy gyertya cserével.
ha benzines a gyertya,és nem indult akkor elment a kompresszió,vagy az elősürités nem megfelelő!Amit megkéne nézned;
-főtengely szimering nem e ugrott ki a helyéről(lendkerék lekap,alaplap lekap és ott lessz)
-maradt még a dugyattyú...ha eltört a gyürü(elkopásmiatt) akkor az eredményezhetia durrogva leállást,és az inditásnál való puffanásokkat,meg azt hogy eggyet-eggyet pöffen(a gyürü ha elis tört néha még zárhat anjira hogy egyszer kétszer besürit rendesen)
-lehet a gyertya is, ha nem a megfelelő helyen húz át a szikra,akkor ugyan ez!
-trafótól gyertyáig ellenőrizd a szikra útját,továbbá a trafónál a kábeleket nézd meg nem e testel semeik,ugyanis ha te ellenőrzöd a szikrát attólmég lehet hogy pl rugás vagy tolás közben már testel vmi,vagy épp a szikra húz át még kint!
...sztem...
cseréltél már gyertyát?
Sziasztok! Múltkor terepezésből jöttem haza a vizes 125-s Dt-mel, amikor el kezdett dadogni nyélgázon majd durrogott és leállt. Megnéztem, sem a gyújtásnál nem volt sem sár sem víz, illetve a karbí is teljesen tíszta volt.
Megnéztem van szikra és a gyertya is benzines, CSAK nem indul el.
Rugáskor is csak pisszeg.
Most azt kérdezném nem-e történt valakivel hasonló illetve mi lehet a baj. Szerintem a gyújtásom ment tönkre.

Köszi a segítséget!
Üdv.
Köszi a tippeket, hát majd figyelgetem.
csináld azt hogy ne tölts utána és nézd meg hogy marad e a tartályba!
Ha tök üresre ki szipkázza akkor ereszti vhol vagy bedolgozza!
Ha nem csak pl félig,és azt tartja akkor semmi baj...így egésséges, bár nincs vizes dt-m csak egy pegazo125-öm,azonse kell fuzlra nyomni....
neked lessz igazad, nemkell azt fullra tölteni!
Nemtom van e rajta szintjelző,de ha a tágulási féélig van az már elég...
125r hez valaki vett már első teleszkópba csúszóperselyt ? ha igen hol és mennyiért ?
első kerék a legfontosabb és a gyári szívócsonk. a képek után a többit megbeszéljük, hogy kell-e.
Nem cspög sehol és a váltóolaj nem fehér
baszott sokat irtok eltévedek benne
akit érdekel egy csavar vagy a komplett motor az:
deathprezzz@msn.com
bocsesz az összevisszaságért
úgyhogy nem gond!
Zuglóban lakok már 31 éve
bp 14 bosnyák utca 10!
(kövér lajo és bosnyák strett sarok most épült) ott lakok
www.mymap.hu (ha eltévednél)
akármais megsasolhatod
elötte csörr!
első kerék kéne delortóval,szivócsonkkal meg egy 16 os szivócsonkkal?
10rúdért mehet!Sőőt még van egy yamaha karbi maradványom is azt is oda adom ha kell...
képek folyamatba
És a bosnyákon vmelyik nap este meg lehet nézni?
oké. megveszem! első kerekemet széttörtem. msn vagy e-mail a továbbiakban?
folyamatban
(mégmaitlessz) (jók ezek a smile-k:D:D:D)
3000
Nem lehet hogy kinyomja? Majd amikor vissza hűl lejjebb megy és eltűnik? Nem tudom, hogy ez hogy működik csak leritam vmit!
mociról képet , csak mellényomtam