de van szivó csonkom belső átmérő 16-os ami a gyári ezeken,kb 2 de mind törött leszorító fülekkel fellehet rakni de azmár gányolás....meg van egy belső átmérő 19-es az pedig a delortóhoz való,azzal nagyon lépős csak kajált,énmeg nem akartam etetni...
váltóolajat nézdmeg ha fehér akkor szarba vagy mert akkor átnyomja a vizet a hajtóműolajba!Nem szedtemmég szét soha vizes dt-t de egy pár vizes 125-öt igen
vagy átnyomja a forgattyűs házba,de akkor az teljesítménycsökkenést eredményez!de lehethogy csak kinyomja a hengerfejnél,nem csöpög sehol,nincsenek vízkő nyomok a hengeren? vagy a blokk és henger találkozásánál? fontos dolgok!
ellenőrízd le avízcsöveket,és az illésztélseiket,és a szorítókat!
Na még valami, a hűtésem elvileg rendben van...Valami még sem stimmel...Minden motorozás után eltűnik a víz a tágulásiból, kb 1-1,5 deciket kell beletölteni, hogy felérjen majdnem a kupakig. Ötlet valakinek?
Előre is thx!
TISZTELETEM URAIM!
ELADÓ:
DT80MX,fúrt hengerrel,yamahafor dugóval(3000km-el)Új főtengely csapágyakkal,uj bovdenek,spirálok,új lánccal,jó(80%-os) terepre való gumikkal!továbbá adok hozzá egy rávaló delortó karburátort,és egy valag pót alkatrészte,első teló,első kerék,kormány kifli,blokkfelek,stb-stb-stb..
ára 40E FT!
Budapesten található bosnyáktérnél!
Elérhető vagyok:
06205938440
csere nem érdekel,alku nincs!énis enjiért vettem de törött gyürüvel,kuka hengerrel,1 db bovdennel(kuplung) ami hazáigse bírta...Továbbá kuka kuplunggal,szar főtengellyel...ENJIÉRT AJÁNDÉK
ajállom: bontásra, vagy kezdőmotornak
utazója 70-80km/h (15 fogu kis fogaskerék,de adokhozzámég vagy 4-et 13-ast...)
Az az alátét, a peremig kell hogy érjen......
Mivel az az alátét akadályozza meg, hogy a kehelycső mozogjon.
Bár elvileg nem mozog, mert úgy be van gyógyulva.
Szerintem vegyél bele 120-as Mz fúvókát, és azzal kísérletezgessetek.
Meg nem ártana kitakarítani a kehelycsövet, és a kehelycső járatot, és a levegőcsatornát.
azon gondolkodtunk mivel a rági aláltét elveszett a főfúvóka alól ezért csináltunk 1 ujat , és hogy az alátétnek meddig kell érnie, hogy lefedje a főffúvóka mellett levó kis lyukat vagy ne fedje le
szóval alulról a 2. vájatban 4ezerig volt jó,
4. vájatban ahol kevesebbet kap(szóval maga a tű lejjebb került ott 6ig volt jó
aztán a legalsóba raktátok(ahol a legföntebbre kerül maga a tű) és egyátalán nem volt jó
ebből én azt vonom le hogy sokat kap és meg kell próbálni alulról a legalsóba rakni a tűt vagyis hogy a legkevesebbet kapja. illetve ha jobb úgy a levegő csavaron állítani, ha nem jár eredménnyel fúvókázás. persze csak full kitisztított karbi és légszűrőnél él ez. SZERINTEM
hellosztok. Nem tudnátok segíteni mi lehet a dt-mmel?
Egyszerűen nem nagyon megy . A súbertűm alulról a a 2.ban volt(az 5ből) és akkor azt csinálta hogy ment olyan 4-5 ezres fordulatig aztán bedadodgott, majd ha húztam neki akkor pörgött tovább, de nem lehetett már akkor nagy fordulaton egyenletesen menni csak ha húzom a gázt elengedem aztán megint húzom megint elengedem, aztán most visszavettük a fogyasztását a súbertűn alulról a 4.be szóval felülről a 2.ba és akkor elment 6 ezres fordulatig és jött a dadogás és onnan nem ment tovább. aztán azt gondoltuk hogy ugy keveset kap ezért beraktuk az ötödikbe, tehát a legalsóba így a legtöbbet kap és most már csak alapjáraton üresben pörög csak menni lehetetlen vele mert csak állandóan dadog még akkor sem pörög ha behúzom a kuplungot.Köszi előre is a válaszokat, jól jönne a segítség mert már július óta nem megy normálisan a dt és már szinte mindent megpróbáltunk vele.
első fogaskerék tengelyt vennék olcsón lc 1-be,
vagy lehet vele valamit kezdeni ha a külső fogak a tengelyen ( a fogaskerék elött felém) le törtek a fogak?
Félreértesz Nem kaptam fel, elvégre azért kérdeztem meg, mert nem értek hozzá:)
"Lánckereket inkább nem ajánlanám, hogy csak magában cserélj, mert a nyúlt lánc, tönkre fogja tenni magát, és a lánckereke(i)det is."
Ezt a mondatodat nem egészen értem, úgy gondolod, hogy ha cserélek láckereket, akkor szettben láncal együtt ne pedig külön-külön?
Hidd el, ha csak városban vagy terepen mennék vele, akkor nem foglalkoznék ezzel, csak hát hosszú távon...így mégis kényelmesebb lenne.
Tankolásról... arról, hogy viszonylag sokat fog fogyasztani tisztában vtam, szóval itt nem egészen arról van szó, bár természetesn nem utolsó szempont az sem:)
vagy átnyomja a forgattyűs házba,de akkor az teljesítménycsökkenést eredményez!de lehethogy csak kinyomja a hengerfejnél,nem csöpög sehol,nincsenek vízkő nyomok a hengeren? vagy a blokk és henger találkozásánál? fontos dolgok!
ellenőrízd le avízcsöveket,és az illésztélseiket,és a szorítókat!
Előre is thx!
ELADÓ:
DT80MX,fúrt hengerrel,yamahafor dugóval(3000km-el)Új főtengely csapágyakkal,uj bovdenek,spirálok,új lánccal,jó(80%-os) terepre való gumikkal!továbbá adok hozzá egy rávaló delortó karburátort,és egy valag pót alkatrészte,első teló,első kerék,kormány kifli,blokkfelek,stb-stb-stb..
ára 40E FT!
Budapesten található bosnyáktérnél!
Elérhető vagyok:
06205938440
csere nem érdekel,alku nincs!énis enjiért vettem de törött gyürüvel,kuka hengerrel,1 db bovdennel(kuplung) ami hazáigse bírta...Továbbá kuka kuplunggal,szar főtengellyel...ENJIÉRT AJÁNDÉK
ajállom: bontásra, vagy kezdőmotornak
utazója 70-80km/h (15 fogu kis fogaskerék,de adokhozzámég vagy 4-et 13-ast...)
Mivel az az alátét akadályozza meg, hogy a kehelycső mozogjon.
Bár elvileg nem mozog, mert úgy be van gyógyulva.
Szerintem vegyél bele 120-as Mz fúvókát, és azzal kísérletezgessetek.
Meg nem ártana kitakarítani a kehelycsövet, és a kehelycső járatot, és a levegőcsatornát.
4. vájatban ahol kevesebbet kap(szóval maga a tű lejjebb került ott 6ig volt jó
aztán a legalsóba raktátok(ahol a legföntebbre kerül maga a tű) és egyátalán nem volt jó
ebből én azt vonom le hogy sokat kap és meg kell próbálni alulról a legalsóba rakni a tűt vagyis hogy a legkevesebbet kapja. illetve ha jobb úgy a levegő csavaron állítani, ha nem jár eredménnyel fúvókázás. persze csak full kitisztított karbi és légszűrőnél él ez. SZERINTEM
Így online nehéz kideríteni mi a baja...
Egyszerűen nem nagyon megy . A súbertűm alulról a a 2.ban volt(az 5ből) és akkor azt csinálta hogy ment olyan 4-5 ezres fordulatig aztán bedadodgott, majd ha húztam neki akkor pörgött tovább, de nem lehetett már akkor nagy fordulaton egyenletesen menni csak ha húzom a gázt elengedem aztán megint húzom megint elengedem, aztán most visszavettük a fogyasztását a súbertűn alulról a 4.be szóval felülről a 2.ba és akkor elment 6 ezres fordulatig és jött a dadogás és onnan nem ment tovább. aztán azt gondoltuk hogy ugy keveset kap ezért beraktuk az ötödikbe, tehát a legalsóba így a legtöbbet kap és most már csak alapjáraton üresben pörög csak menni lehetetlen vele mert csak állandóan dadog még akkor sem pörög ha behúzom a kuplungot.Köszi előre is a válaszokat, jól jönne a segítség mert már július óta nem megy normálisan a dt és már szinte mindent megpróbáltunk vele.
Innen rendelj....
Korrekt csapat, 2 napon belül jön a motyó.....
vagy lehet vele valamit kezdeni ha a külső fogak a tengelyen ( a fogaskerék elött felém) le törtek a fogak?
"Lánckereket inkább nem ajánlanám, hogy csak magában cserélj, mert a nyúlt lánc, tönkre fogja tenni magát, és a lánckereke(i)det is."
Ezt a mondatodat nem egészen értem, úgy gondolod, hogy ha cserélek láckereket, akkor szettben láncal együtt ne pedig külön-külön?
Hidd el, ha csak városban vagy terepen mennék vele, akkor nem foglalkoznék ezzel, csak hát hosszú távon...így mégis kényelmesebb lenne.
Tankolásról... arról, hogy viszonylag sokat fog fogyasztani tisztában vtam, szóval itt nem egészen arról van szó, bár természetesn nem utolsó szempont az sem:)